zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

hey meiden

heb net weer een test gedaan. en heeeeel in de verte zag ik een heel erg vaag streepje. ik wou hem al bijna weggooien toen ik het zag toen ik hem schuin hield in het licht. dus weet het niet zeker. denk dat ik hem zondagochtend herhaal. zo spannend. dan denk ik weer hou ik mezelf nou voor de gek?   toen ik hem een uur later uit de prullenbak haale was het streepje duidelijker, maar nog steeds heel vaag. maar ja na 10 minuten mag je hem niet meer aflezen. dus nog ff heel spannend
hou jullie op de hoogte

liefs bianca
 
Pff bianca wat een hel....
Ik hoop echt voor je dat je aanstaande zondag gewoon een normale positieve test hebt!
De rest die meeschrijft en in het zelfde schuitje zit gun ik het natuurlijk ook van harte!
Zal voor jullie duimen

Groetjes Brechtje
 
Hoi Bianca,

Wat super spannend, ik heb helaas slecht nieuws. Ik moest donderdagochtend weer terug naar de gyneacoloog en ik dacht woensdagavond, weet je wat ik doe nog even een test...wat denk je negatief! Dus ik ging al voorbereid naar het ziekenhuis, de uitslag van hcg van vorige week was 77 en dat zou kunnen duiden op een hele prille zwangerschap of toch nog hormonen van mijn miskraam. Daarna hebben we weer een echo gemaakt en daaruit bleek dat het geen nieuwe zwangerschap was, er zat nog een heel klein beetje weefsel van de miskraam. Ik heb daarna weer bloed laten prikken en maandag moet ik bellen voor de uitslag want indien het hormoon nog te veel aanwezig is moet ik waarschijnlijk toch nog gecurreteerd worden...het ziet er dus naar uit dat niets mij bespaard blijft. Maar we blijven positief. Ik hoop in ieder geval dat het bij jou wel goed gaat en ik volg je wel via het forum

Groetjes.

Mirella
 
oh mirella
wat balen voor je, leef echt met je mee.   bij de 1 lukt alles en pechvogels hebben ook echt alle pech.
ik ga morgen weer een test doen. het is inmiddels alweer 5 weken na de mskraam.
ik koop voor de zekerheid nog een ander merk test want ik lees ook negstieve verhalen van de etos merk.
ik hou je op de hoogte.

liefs bianca
 
hallo meiden,

Wat een verhalen zeg..
Ik heb zelf ook een probleem.

Op    6 maart heb ik een miskraam gehad, daarna hebben we flink weer geklust en 5 april werd ik ongesteld dat dacht ik tenminste maar was anders dan andere keren. Meer rood bloed en minder buikpijn het was ook maar heel kort ong. 3 dagen en daarna ineens niks meer. Na een paar dagen had ik wat bruine afscheiding die bleef aanhouden en toen ineens een heel klein beetje slijm met bloed ( sorry voor de details).
Mijn vriend had zoiets van doe eens een test maar ik zei laat maar...nou ja uiteindelijk toch een test gedaan en die gaf aan   zwanger 1-2 weken  waaaaaaaaaat!!!!!!

Ik heb nog steeds bruine afscheiding af en toe een druppel bloed, maar wat is het nu...
Of een miskraam en nu heb ik daar nog het hcg van en daarom afscheiding, een heftige innesteling(gelezen op internet) of had ik nog niet genoeg hcg en daarom een korte menstruatie????
Ik weet het echt niet meer. Ik had trouwens op 4 april nog een test gedaan en deze was negatief.
Ik weet echt niet meer wat ik moet denken.
Ik had voor 5 april trouwens alle symptomen, pijnlijke borsten, misselijk, doodmoe (dat ben ik nu nog steeds)

Nou sterkte aan iedereen hier!! En hopelijk binnenkort alleen maar goed nieuws.

Groetjes
 
hey meiden

hier denk ik slecht nieuws. vanmorgen vroeg een test gedaan. weer van etos. zag weer in de hele verre verte een vaag lijntje komen. toen nog gelijk een digitale test van clear blue test gedaan. daar kwam 'niet zwanger' te staan. heb hem open gebroken en op de ene stripje zag ik 2 blauwe lijntjes naast elkaar en op het stripje eronder zag ik maar 1 blauw lijntje. wat een ellende. ben dus ondertussen nog steeds niet ongesteld. nu 5 weken en 2 dagen  na de miskraam. ik wacht nog 1 week af en anders ga ik naar de dokter. ben het zo zat nu. mijn tepels zijn nog wel wat gevoelig. volgens mij ben ik   er veel te veel mee bezig.
tot gauw weer meiden
liefs bianca
 
Voor mickey,

Ik denk wel dat je zwanger bent en een innestelingsbloeding hebt gehad. Mijn schoonzusje heeft precies hetzelfde gehad en dacht dat ze gewoon ongesteld was. maar toen haar volgende menstruatie niet kwam bleek ze toch zwanger te zijn. Toen ze bij de vk kwam met 10 weken, was ze al 14 weken zwanger..... dus positieve test???? Je bent gewoon zwanger hoor! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan