Zwanger en aan het afstuderen!!

Hoihoi,
zijn hier nog andere dames die zwanger zijn en ook aan het afstuderen zijn??
ik zit namelijk wel in die situatie. Ben gewoon erg nieuwsgierig of er nog meer dames zo zitten!!!
Groetjes Ella

Hoi Ella,

Ben ondertussen zwanger van de tweede en ruim een jaar aan het werk, maar zat 2 jaar geleden in hetzelfde schuitje.
Studeerde nog aan de universiteit, moest nog een zestal vakken halen en mijn scriptie schrijven toen ik zwanger werd.
Uiteindelijk is mijn zoon op 25-02-2005 geboren en ben ik op 09-09-2005 afgestudeerd.
Op 01-11-2005 ben ik begonnen met werken.
Wanneer je nog vragen hebt, laat het maar weten. Ik zit ook op het forum van juli 2007 moeders.

Groeten,

Angela.

Hoi Ella,

Ben ondertussen zwanger van de tweede en ruim een jaar aan het werk, maar zat 2 jaar geleden in hetzelfde schuitje.
Studeerde nog aan de universiteit, moest nog een zestal vakken halen en mijn scriptie schrijven toen ik zwanger werd.
Uiteindelijk is mijn zoon op 25-02-2005 geboren en ben ik op 09-09-2005 afgestudeerd.
Op 01-11-2005 ben ik begonnen met werken.
Wanneer je nog vragen hebt, laat het maar weten. Ik zit ook op het forum van juli 2007 moeders.

Groeten,

Angela.

Hoi hoi, ik zit in mijn laatste jaar en ben 29 november bevallen van een dochtertje. Ik heb wel besloten dit jaar alleen theorie te doen en komend jaar de practijk, zodat het toch niet te zwaar word. Tot nu toe loop ik 4 weekjes achter, dus dat valt best wel mee.

Groetjes,
Natasja

Hallo,

Ik ben nu 31 weken zwanger en ik ga deze maand als het goed is afstuderen. Ik hoef alleen geen colleges meer te volgen omdat ik eigenlijk al afgestudeerd had moeten zijn afgelopen juli. Maar het ging niet allemaal even goed met mijn scriptie dus vandaar de vertraging.

Groetjes

Hai

Ik ben 7 weken zwanger en zou over twee weken met een studie beginnen. Aangezien ik beval eind augustus heb ik de cursus geannuleerd omdat ik dan of moet bevallen als school weer is begonnen of net bevallen ben.

Succe sin iede rgeval en geniet ervan!

Wat grappig !!!! en ik maar denken dat ik een van de weinigen was!!!
Ik ben nu 17 weken en 3 dagen en ik ben hard aan mijn aftudeeronderzoek en scriptie bezig voor mijn studie ontwikkelingspsychologie. Echt de laatste lootjes, maar ik vind dit echt een ramp, scriptie schrijven ROT-statistiek en ROT-SPSS(comp.programma) maar goed het moet en het moet nu!!!
De planning is dat het eind april af is!dat wil ik ook graag want ik ben 20 juni uitgerekend!!

Als iemand zin heeft om hem van me over te nemen!? graag!!!!
groetjes Ella

Hey medestudenten!
Ik ben ook nog aan het studeren. De planning was eigenlijk dat ik mijn bachelor een aantal weken voor de uitgerekende datum af zou hebben maar ik heb beetje bij beetje mijn planning wat soepeler gemaakt...
Hebben jullie dat ook? Ik kan me gewoon zo slecht concentreren opeens, die hele studie interesseert me gewoon niet op dit moment! Discipline is bij mij ver te zoeken... Normaal ben ik altijd een ijverige hard werkende student, maar sinds ik zwanger ben herken ik mezelf niet terug. Ik moet nu eigenlijk ook weer hard aan de studie, maar in plaats daarvan ben ik op dit forum aan het lezen...
Ach het komt wel goed, ik ben nog wel van plan om dit studie jaar mijn bachelor af te ronden zodat ik in september met een master kan beginnen. Het is een leuk plan, maar soms hou ik mijn hart vast. Als ik me nu al niet kan concentreren, hoe zal dat dan gaan als de kleine er is? Maar dat is allemaal van latere zorg! Eerst genieten van de baby die al vrij binnenkort verwacht wordt...
Liefs Bebek

Terug
Bovenaan