Hallo,
Ook ik ben een zwangere student. Ik ben 24 en nu 16wk en 5dg zwanger van de eerste. Ik heb vorig jaar mijn bachelor sociologie gehaald en ben in september begonnen met een schakelprogramma orthopedagogiek. Als ik dit jaar alles haal begin ik aanstaande september met de master. Het is alleen nog maar de vraag of dat lukt. Ik loop nu mooi op schema, maar ik ben uitgerekend op 5 juli en heb mijn laatste tentamens een week daarvoor, dus ik ben benieuwd of me dat gaat lukken. Zo niet dan zou ik het kunnen herkansen en anders heb ik volgend schooljaar tot februari vrij, omdat ik de vakken van het eerste semester wel gehaald heb ben benieuwd.
En Linda, ik herken dat erg goed, dat er geen "lotgenoten" zijn. Al mijn vrienden zijn nog in de verste verte niet met kinderen bezig, die wachten allemaal tot na hun studie. Zoveel geduld had ik niet. Ik wilde gewoon graag kinderen, student of niet. Maar voor veel mensen is het slecht te begrijpen dat je bewust kiest voor een kind terwijl je nog studeert.
Groetjes Judith