Ik moet zeggen dat ik ook, net als iedereen, schrik van je bericht.
Eigenlijk wil ik je vertellen dat ik met je mee kan praten hoe moeilijk het is om uit zo’n relatie te stappen die je sloopt.
Hoe moeilijk het ook is om hieruit te stappen en het begin heel zwaar zal zijn, zal je toch voor jezelf moeten kiezen! Je kan niet goed voor een ander zorgen als je niet eerst goed voor jezelf zorgt! Neem dit alsjeblieft mee.
Helaas heb ik een ex gehad die mij verbaal tot aan de grond gelijk maakte. Het liefst maakte hij me helemaal kapot. Als ik iets deed, was het altijd fout en hij was ontzettend bezig met mij afzonderen van o.a. mijn familie en vrienden. Ik was niet gelukkig in de relatie en werd enigszins depressief. Op een gegeven moment bleef het bij hem niet met verbale agressie, maar ging dit over naar fysiek. Ook dit heb ik een tijdje toegelaten en gelukkig uiteindelijk het licht gezien.
Wellicht heb je door zijn gedrag het gevoel dat je niks waard bent en je nooit beter zal krijgen, maar geloof mij.... dat is absoluut niet zo! Ik heb namelijk nu de beste man in mijn leven die ik mij kan wensen.
Ik weet dat het moeilijk is, maar hak de knoop alsjeblieft door. Hij zou dit ook bij je kind kunnen gaan doen. Daarbij ligt het niet aan jou, maar is er bij hem een steekje los.
Heel veel succes!