Zwanger en niet gelukkig..

Och lieverd. Ik ben het eens met alle bovenstaande dames. Zorg aub goed voor jou en je kindje.. Als ik jou was had ik echt mijn spullen gepakt en was ik gegaan. Maar dit moet je zeker allemaal zelf beslissen. Succes

Herkenbaar! Ik zou een op een narcistisch persoonlijkheidstoornis googlen. Als dat je bekend voorkomt, kun je beter weggaan. Beter zal het nooit worden.

Succes en sterkte !!!

Ook ik ben geschokt hoe er met je wordt omgegaan. Je spuugt gewoon niet op mensen. 
Het klinkt alsof je al weet wat je moet doen. Je zegt alleen dat je je nu te zwak voelt om voor jezelf op te komen. Bedenk alleen heel goed dat je niet alleen verantwoordelijk bent voor jezelf, maar ook voor het kindje wat je draagt. Als je je te zwak voelt om voor jezelf op te komen, dan hoop ik wel dat je je sterk genoeg voelt om voor je kindje op te komen.
Ik wens je heel veel kracht toe. 

Zo laat je jezelf toch niet behandelen?? Ff serieus! Wie denkt hij dat ie is? Triest figuur. Ik zou mijn koffers pakken en weggaan. Vind je rust & jouw geluk. Misschien ziet hij dan ook in dat ie zich zwaar lomp heeft gedragen en hopelijk verandert ie. Zo niet dan zou ik als ik jou was, echt niet willen dat het kindje hier ook nog tussen komt te staan. Heb echt meer zelfrespect en ga weg. Als hij echt om je geeft zal hij veel spijt krijgen en zijn best doen om alles beter te gaan doen. 

Ah wat erg ! Er zijn al vele goede tips gegeven .. maar al met al hoor je iedereen zeggen ; weg wezen ! Sterkte en hopelijk heb je een lieve familie die je kan steunen ..

Zo’n akelige vent moet wel de kans krijgen om zichzelf te verbeteren. Ook met een narcistisch persoon valt te leven maar daar moet je wel de kracht en de wil voor hebben. Je hoeft nu niet te beslissen of je hem verlaat, ik zou wel een time out inlassen om even afstand te nemen of even de rust voor jezelf. 
Hij moet zsm beseffen hoe fout hij zit. Zwanger of niet, kom voor jezelf op en geef aan hoe je erin zit en dat je nadenkt om bij hem weg te gaan als hij niet ophoudt met z’n idiote gedrag. 
Als ik in een meningsverschil zit met mijn man en we komen er samen niet uit, dan betrekken we er een derde persoon bij. We hebben hier echt veel baat bij gehad. Het liefst een professional, diegene moet wel neutraal zijn. 
Succes en heel veel sterkte! Probeer te genieten van je zwangerschap en de voorbereiding op de komst van jullie baby! 

Ik denk dat je wat je in je 2de bericht zei dat als je de relatie verbreekt je het gevoel hebt dat je “gefaalt” hebt nog even voor je zelf moet na gaan of dat wel zo is en in welk opzicht dan gefaalt in je relatie? Gefaalt met het vinden van een geschikte partner (baby daddy) 
wat maakt dat uit? 
Als je deze relatie wel verbreekt wat haal je daar dan voor positiefs uit? Je word dan niet langer emotioneel mishandeld er word niet langer op je gespuugd je verteld dat je niks kunt etc
je kindje zal dat gedrag dan niet mee krijgen tegen over jou hoe kun je het dan zien als falen ja je hebt een slechte keuze gemaakt om zo met je om te laten gaan ik zie falen in dit geval als je bij hem blijft je zult nog meer door het slijk gehaald worden door hem er zullen meer irritaties gaan ontstaan vanwege jullie pas geboren kindje 
het is gek maar niemand verteld je ooit dat een pas geboren zeker de eerste heeeel veeeeel irritaties opwekt tussen de ouders (zeker de eerste maanden) 
wegens slaap gebrek, kibbelen over wie wat hoort te doen , kibbelen omdat je allebij eigenlijk niet zo goed weet hoe je het moet doen en ik zeg nu kibbelen maar in jullie geval zal hij het zijn die jou gaat vertellen dat je het niet goed doet hij zal je onzeker maken over hoe je met de kleine om gaat 
jou hormonen zullen je je kop uit schieten echt je kunt het beter alleen gaan doen en doe dat nou al voor de kleine er is want je hebt nu de kracht niet maar het is nu nog makkelijk als de baby er eenmaal is pak je niet zo snel je boeltje op en juist dan blijf je hangen omdat je te moe bent om er tegen in te gaan 
Kindjes maken een relatie niet beter echt niet 

Ik moet zeggen dat ik ook, net als iedereen, schrik van je bericht.
Eigenlijk wil ik je vertellen dat ik met je mee kan praten hoe moeilijk het is om uit zo’n relatie te stappen die je sloopt.
Hoe moeilijk het ook is om hieruit te stappen en het begin heel zwaar zal zijn, zal je toch voor jezelf moeten kiezen! Je kan niet goed voor een ander zorgen als je niet eerst goed voor jezelf zorgt! Neem dit alsjeblieft mee.
Helaas heb ik een ex gehad die mij verbaal tot aan de grond gelijk maakte. Het liefst maakte hij me helemaal kapot. Als ik iets deed, was het altijd fout en hij was ontzettend bezig met mij afzonderen van o.a. mijn familie en vrienden. Ik was niet gelukkig in de relatie en werd enigszins depressief. Op een gegeven moment bleef het bij hem niet met verbale agressie, maar ging dit over naar fysiek. Ook dit heb ik een tijdje toegelaten en gelukkig uiteindelijk het licht gezien.
Wellicht heb je door zijn gedrag het gevoel dat je niks waard bent en je nooit beter zal krijgen, maar geloof mij.... dat is absoluut niet zo! Ik heb namelijk nu de beste man in mijn leven die ik mij kan wensen.
Ik weet dat het moeilijk is, maar hak de knoop alsjeblieft door. Hij zou dit ook bij je kind kunnen gaan doen. Daarbij ligt het niet aan jou, maar is er bij hem een steekje los.

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan