Zwanger en overgewicht!

Hoi dames, 
Ik ben nu 4,5 week zwanger. Erg pril allemaal, maar ik voel me zo goed! Ik heb helaas al twee keer een miskraam gehad en voel me nu echt heel anders. 
Ik maak me alleen zorgen om mijn gewicht. Ik ben 1.70m en weeg 96 kilo. Ik had net voor mijzelf besloten beter te gaan eten en meer te gaan bewegen. 
Heeft iemand van jullie ervaring met wanneer er een babybuikje zichtbaar is bij een volle vrouw?
 
Hai allemaal, 
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en heb ook overgewicht (maat 46). Door mijn chronische hoge bloeddruk loop ik sowieso bij de gyn.
Ik vind het heel lastig om dikker te worden. Ik merk dat mijn buik nu al wat harder wordt.. Dus een hele strakke broek zit niet echt meer lekker. Nu zag ik een plaatje op deze site over je groei en het komt wel aardig overeen. Hopelijk krijg ik een 'gewone' babybuik.
Verder gelukkig naast moeheid geen vervelende kwaaltjes!
Groetjes, Margot 
 
Hai allemaal, 
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en heb ook overgewicht (maat 46). Door mijn chronische hoge bloeddruk loop ik sowieso bij de gyn.
Ik vind het heel lastig om dikker te worden. Ik merk dat mijn buik nu al wat harder wordt.. Dus een hele strakke broek zit niet echt meer lekker. Nu zag ik een plaatje op deze site over je groei en het komt wel aardig overeen. Hopelijk krijg ik een 'gewone' babybuik.
Verder gelukkig naast moeheid geen vervelende kwaaltjes!
Groetjes, Margot 
 
Hi ik ben bijna 21 weken 163cm en weeg nu 83.9 kg gestart met 83.5kg.
Maar ik kreeg direct al medische indicatie wegens mijn bmi dus ziekenhuis bevalling.
Nu is mijn bloeddruk ook te hoog dus ben ik overgedragen aan de gynaecoloog. En wordt ook op suiker getest.
Ik hoorde met de 20 weken echo ook dat ze t moeilijker kon zien door t buikvet. Ik zelf heb er geen problemen mee maar ik zie t maar zo, fijn dat ze het zo goed in de gaten houden bij overgewicht?
 
Terug
Bovenaan