Ik heb ook precies hetzelfde meegemaakt.
Ik leerde mijn ex kennen en 4 maanden later ben ik zwanger geraakt. Ik vertelde het hem en hij schrok zich rot. Later vond het hij het toch wel leuk.
Een week na mijn 20 weken echo begon hij heel raar te doen en kon hij ineens niet meer langs komen etc. Ik ben er achteraf achter gekomen dat hij nóg een vriendin had die zwanger van hem was, die kleine is 5 maanden ouder dan de mijne.
Helaas (of gelukkig) wist ik dat toen nog niet. Na een week zo raar doen kwam het hoge woord eruit, hij kon of wilde niet meer verder met me.
Ik ben heel erg lang helemaal beduust geweest. Het kon gewoon niet, hij kon me toch niet in de steek laten nu ik zwanger was? Had wel eens verhalen gehoord maar ik had nooit gedacht dat hÃj zo'n loser zou zijn.
Ik heb in de weken daarna niet zoveel contact met hem gehad en toen ik 7,5 maand zwanger was heb ik mijn huidige vriend leren kennen. Hij vond het helemaal niet erg dat ik zwanger was gelukkig.
Ik heb van mijn ex één keer geld gehad voor een maxicosi (niet dat ik het hoefde maar toch), dat ie in mijn brievenbus heeft gestopt, en niet eens was langs gekomen. Hij durfde niet meer.
Nadat ik ben bevallen (waar mijn vriend bij was) is hij 2 keer langs gekomen. De eerste keer maar 5 minuten omdat mijn oma er was en hij zich kapot schaamde omdat hij me zo behandelde.
We zijn bijna 1,5 jaar verder en mijn ex heeft mijn zoontje ik denk in totaal 6 keer gezien. Het interesseerd hem echt geen bal, hij belt niet, hij vraagt niet naar hem, niks. Hij is blijkbaar boos op MIJ, ik heb blijkbaar iets gezegt, maar dat rekent hij af op zijn zoon.
Gelukkig heb ik een hele lieve vriend waar ik nu zwanger van ben en hij is nu de papa van mijn zoontje. Ik vind het erg voor mijn kleine dat zijn vader niet naar hem omkijkt, maar hij heeft er nu nog geen weet van en het is beter zo.
Als hij straks ouder is en hij wil zijn vader zien vind ik dat geen probleem alleen probeer ik hem wel te verhoeden voor een grote telleurstelling.
Nou het is een heel verhaal geworden haha, maar meid, het is heel zwaar maar je red het wel in je eentje! Zeker weten! Het is mij ook gelukt, met steun van mijn familie, vrienden en vriend en ik heb zo'n goede band met mijn zoontje, het was het allemaal waard!