Zwanger en uitgerekend in april 2016

Wordt hier steeds gezelliger! Allerlei bekenden. Juulke gefeliciteerd met de twins! Wat leuk. Extra gaan genieten nu he. Heleen ook echt geen idee hoe dat zit hoor. Spannende weken hoor dames. Annemarie hoop dat de volgendr echo meer te zien is. Maar was hier ook maar heel klein hoor.

MLN gefeliciteerd! Ik denk dat je je zus even apart moet nemen en niet te lang wachten. In ieder geval ruim voordat je het wereldkundig maakt. Dat geeft haar de tijd om te "wennen" aan het idee. Ikzelf heb nu 4 miskramen gehad en heb voor mijn kinderen hormoonbehandelingen gehad. Vorig jaar een operatie waardoor ik nu wel spontaan zwanger kan worden. Heeft nu bijna 3 jaar geduurd. Maar ik zou het persoonlijk heel fijn vinden om het vroeg te weten. Geloof me, ze gunt het je echt van harte, maar zal waarschijnlijk ook wel emotioneel worden. Dat is niet omdat ze niet blij zal zijn voor jou, maar omdat ze het zelf ook graag zou willen.

Hallo dames,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik kan het zelf nog maar amper geloven. Afgelopen woensdagmiddag een test gedaan en donderdagochtend en allebei hartstikke positief! Ik heb wel wat traantjes gelaten hoor. Goh wat gieren de emotisch dan door je lijf!

Voor mij is dit de allereerste zwangerschap en ik vind het hartstikke spannend. Als alles klopt ben ik nu 4 weken en halverwege april 2016 uitgeteld. 2 september mogen we naar de verloskundige voor de eerste echo. Ik kan niet wachten.

Verder voel ik wel het een en ander in mijn buik. Beetje een rommelend gevoel. En zit ik nog wat te dubben of ik mijn ouders het wel of niet alvast zal vertellen.

Zowel mijn vader als de moeder van mijn partner wonen niet in de buurt en we zien ze allebei in de komende 2 weken. We willen het graag persoonlijk vertellen maar twijfelen of we niet eerst de echo moeten afwachten. Uiteraard zijn we enthousiast,  maar omdat dit onze eerste zwangerschap is willen we ook dit voorzichtig aanpakken. Iemand tips?

Xx

Goedemorgen,

als eerste gefeliciteerd!

Mijn naam is Arlette en ben 30 jaar. Ben nu 5 weken zwanger van de 1e. Wat allemaal erg spannend is, want iets meer dan een jaar terug heb ik een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap van een tweeling...

Ik heb wel besloten dat ik een normaal verloop van verloskundige wil, juist omdat het vorig jaar te snel en hectisch gelopen is. Doordat het een tweeling was had ik al snel heel veel hcg hormoon aangemaakt waardoor ze mij eerder hadden doorgestuurd omdat ze dachten dat ik verder was dan het geval was, dit zorgde voor veel onzekerheid en stress dat ik meteen heb gezegd dat ik dat absoluut niet meer wil...

stiekum ben ik wel bang dat het weer misgaat...vooral omdat de kwaaltjes komen en gaan en ik af en toe en rommelig gevoel onder in mijn buik heb wat wel normaal schijnt te zijn

groetjes Arlette

@supertje

Oké dat was voor mij echt nieuw natuurlijk ben erg benieuwd...: -)

Hoe gaat het met jou?

Andere dames gefeliciteerd!!!  Lekker genieten  :)

Liefs

@supertje ja dat was ik idd al van plan. Ben zelf nog even aan het idee aan het wennen, mijn vriend ook trouwens haha.

Diep in me hart weet ik dat ze het me van harte gunt. Ik ga het ook gewoon face to face doen. Telefoon vind ik zo onpersoonlijk..  Ik zal jullie op de hoogte houden.

@lynnkenuts

mijn ouders zijn nu op vakantie heb het ze verteld, omdat ik helemaal in paniek was omdat ik niet wist wat ik moest doen. Mijn schoonouders hebben we het ook verteld. M'n schoonmoeder zag het al aan me namelijk haha. Het is voor mij ook de eerste en vind het heel erg spannend allemaal. Ieder rommeltje of iets in m'n lichaam vind ik 'verdacht'.

Ik denk dat je het voor je zelf even moet bedenken of je het graag wilt zeggen. Succes iig! Laat je het weten?

Gefeliciteerd met de zwangerschap voor de nieuwe.

Ik heb vanmorgen 5u en vanavond (tussen 18-20) een beetje bruin verlies gehad. licht buikpijn onderin mijn buik. Vk bellen? Is dit normaal?  Mijn man vertrouwt het wel en wil de echo van as maandag afwachten.

Vorige week ook bruin en wat bloed verlies gehad. Heeft geen zin om te bellen. Ze kunnen toch niks doen. Als het niet erger wordt, kun je het beste afwachten tot maandag.

Terug
Bovenaan