Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Hallo allemaal!

Beetje laat maar goed... ik ben vrijdag 5-8 bevallen van onze zoon Jens. Het is allemaal niet gegaan zoals het boekje maar hij is er en we zijn dolgelukkig! Zijn hoofd was geboren en toen zat hij klem met zijn schouders. Slechte start, lam armpje etc. tot gevolg maar nu is alles weer bijgetrokken. Hij heeft meer huidhonger dan gemiddeld door de slechte start waardoor we best intensief druk zijn maar daar genieten we zelf ook stiekem van.

Hoe is het bij jullie???

Van harte gefeliciteerd Joss!! Hoe voel je jezelf nu?

Wij zitten met smart te wachten op onze kleine. Zondag ben ik uitgerekend. Wij zijn er helemaal klaar voor en m'n lichaam is er klaar mee! Het idee dat we binnen 2 weken onze kleine kunnen ontmoeten, is gek maar we kijken er naar uit!

Ben reuze benieuwd naar de rest!

Hey joss!

Gefeliciteerd met de kleine? Alles nu verder wel goed met Jens en met jullie?

Vandaag is bij mij ook de officiële dag, maar voor mn gevoel heeft hij er nog geen zin aan haha. Ik ben er wel klaar mee.

En Nail89, ik vind het ook een raar idee om straks met zn drietjes te zijn. Wel super leuk alleen het besef is er nog steeds niet.

Heel veel succes nog!

@Kaar en Nail:

Het gaat inmiddels iets beter maar het is geen roze wolk hier!

Jens heeft last van verborgen reflux, spanning in zijn nekwervels door het klem zitten bij de geboorte. Daardoor is hij meer prikkelbaar dan normaal en heeft hij na elke voeding veel tijd nodig om alles te verwerken en huilt hij best vaak en indringend. We zijn onder controle bij de kinderarts en zijn nu 1x bij de osteopaat geweest dus we zijn wel hoopvol. Het zijn geen blijvende dingen gelukkig en verder is Jens zo lief, schattig, knap, mooi etc!

Hoe is het met jullie? Is de kleine er inmiddels???

Jeetje het zit jullie niet mee zeg! Gelukkig weten jullie nu wel wat het is. Hopelijk helpt de osteopaat jullie goed en scheelt dat een hoop.. Ik ben helaas nu een week over tijd. Als ze er donderdag niet is, wordt ze gehaald. Ben vanmiddag voor de 2e keer gestript en hopelijk beval ik voor donderdag spontaan!

Afwachten dus..

nou 40w4d hier en echt alles ging goed, maar ben sinds vrijdag zo moe! heb ook steeds vaginale steken (nee geen weeen) en rugpijn. Sinds vandaag zit ik er echt helemaal doorheen. Ga woensdag gestript worden als meneer zich niet aandient, hopelijk wel.

@joss bah.. Dat lijkt me erg zwaar voor jullie.. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met de kleine..

Ik ben ondertussen op 1september moeder geworden van onze kleine vent Jorrit. Het was een hele snelle bevalling.. Weeën kwamen regelmatig rond een uur of 4 snachts. Rond 5u vj gebeld, die na een uurtje bij ons zou komen (ivm andere beval). Rond half 7 amper 1cm ontsluiting. Ik ging poliklinisch bevallen in het ziekenhuis, en zijn toen maar vast rust spullen wezen pakken en die kant op gereden.. (dachten toen makkelijke zwangerschap, moeilijke bevalling, dus mn man van alles qua eten mee haha). Rond kwart voor 8 lag ik in het bed in het ziekenhuis en had ineens 6cm! En anderhalf uur later is Jorrit geboren (waarvan een uur aan ontsluitings weeen en een kleine half uurtje aan persweeen). Ons eerste kindje, dus giga last van naweeën gehad.

@nail onlangs jouw kleintje al geboren? Ik hoop dat t spontaan is gekomen, het lijkt mij niks om ingeleid te worden

Hoi hoi!

Woensdag 31-08 is de bevalling spontaan begonnen om 02.00 snachts. Om 17.06 ben ik na een hele zware bevalling met vacuümpomp bevallen van een lief mooi meisje. Helaas is er iets mis gegaan in de laatste wee en heeft het te lang geduurd. Onze Linn heeft zuurstofgebrek gehad. Ze ligt nu in het WKZ en het gaat eigenlijk heel erg goed met haar. Het was een zware week met heel veel onzekerheid. Ze doet het heel erg goed en vanmiddag de uitslag van de MRI of er blijvende hersenschade is. We hebben goede hoop maar het is erg spannend!!

Voor wie bevallen is, gefeliciteerd en geniet van je kraamweek! Ik ga dat pas doen als ze mee naar huis mag!

Terug
Bovenaan