Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Oeh bah krul82. Dat is nieuws waar je niet op zit te wachten. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

En @nail89, dat sporten en gezond eten heb k ook links naast me moeten laten liggen. En begin sinds zondag ook vocht vast te houden (dagje dolfinarium op allstars is geen aanrader). En nu met dit warme weer zijn mn enkels ook ineens weg. Had een zwembadje gekocht voor in de tuin laatst, dus daar nu super blij mee. Alleen gister een beetje verbrand op mn hoofd en armen (ik moet me dus ook insmeren als k in de schaduw zit).

Kindje sinds gister avond ook erg rustig in de buik. Van karate naar omdraaien en verder slapen. Hebben meerderen daar ook ervaringen mee? Ik ben nu 35wk.

Groetjes en sterkte met dit warme weer :)

Oh ik hou al een tijdje vocht vast en het wordt steeds erger. Snachts een kussen onder m'n voeten maar zodra ik op sta voel ik het vocht in m'n voeten zakken.

Ik voel d'r wel iets minder maar als ze beweegt doet ze dit met heel veel kracht en beweegt heel m'n lichaam. Omdat ze is ingedaald blijven m'n ribben redelijk gespaard! Of ze is gewoon heel lief voor me.

Vanmiddag de groei echo gehad en ze is nu bijna 6 pond. Ze is bescheiden maar met lange benen.. Geschat op 7,5 pond bij de geboorte rond de uitgerekende datum. We zien het wel!

Heel veel succes dames, deze warmte is echt vermoeiend!

Hoi hoi dames!

Ooh nog 4 weken! Spannend!

De box staat, m'n bed staat op klossen, de vluchttassen staan klaar voor mij en de baby! Bijna alles is schoon.. Zijn jullie al zo ver??

Groetjes!

hoi hoi,

Ik ben inmiddels 37 weken en 6 dagen onderweg.

Laat maar komen!!!

Nog steeds beroerd en ook steeds meer moe en uitgeput. Door zwangerschapssuiker is de baby flink, met 36 weken al 3300 gram. Geschat bij 40 weken is 4300 gram!!!

Herkenbaar Nail: alles klaar voor de start!!

Succes allemaal met de laatste loodjes dames!

Ojee Joss, het zit je allemaal niet mee! Ik herken die vermoeidheid ook hoor.. Ik slaap snachts goed (eindelijk) al ben ik wel soms 10 keer wakker, smiddags vaak ook nog anderhalf uur en savonds ook vaak vroeg naar bed.. Je sleept toch extra kilo's mee en je kind moet ook groeien! Sterkte!

Hoe is het dames? M'n kleine zit nog en ben reuze benieuwd wanneer ze komt!

Heb wel een paar keer op een dag voorweeen maar thats it!

Hier t kleine jochie ook nog steeds lekker knus in mn buik. Ik hoop dat hij ook nog even blijft zitten,, deze week al 3 verjaardagen,, van mn man zijn oma, van onze zwager en van mn man zelf.. Dus laat m nog maar even 2,5 weekjes zitten haha.

Ik heb ook nog helemaal geen voor weeën o.i.d. gehad. Wel wat buikkrampjes met wat diarree,, maar of dat nou kwam door de Chinees de dag ervoor of dat mn lichaam het op die manier voorbereid,, dat weet k dan weer niet.

Ik vooral heel benieuwd hoe en wanneer en wat het komt,, zit aan de ene kant tegen de bevalling op. Hebben jullie dat ook? Niet dat de angst me laat leiden en ik terug wil, dat absoluut niet,, maar kben blij als dat achter de rug is.

Sterkte nog dames!

Hoi hoi,

Ik merk dat ik juist uit kijk naar de bevalling en ik heb er zin in. Is dit raar? Ik verlang ook enorm naar m'n kindje. Ik begin het ook lichamelijk enorm zwaar te krijgen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan