Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoi allemaal,

Voor iedereen een heel gelukkig, gezellig en vooral liefdevol 2016!!!

sorry dat ik nog niet eerder had geschreven. Hier heel erg moe en hectisch. We zijn er nog niet helemaal uit met de namen. Dat geeft veel stress en spanning. Ook het kaartje nog niet helemaal naar wens. Verder helemaal klaar. Nog heel even blijven zitten kleine, mama wil graag thuis bevallen. Dat mag pas na vrijdag. Morgen weer verloskundige. Hoop dat het is ingedaald.

hoe is het met jullie? Het woedt nu voor ons allemaal wel spannend en dichtbij.

herl veel succes allemaal met de laatste loodjes.

Groetjes r
 
Hoihoi,



@ Rjamm hoe gaat het? Nog veel last van de moeheid? Houdt je het nog een beetje vol? Hoe is het gegaan bij de verloskundige?

Hier mogen we ook thuisbevallen;) de 37 weken gehaald haha. Wij hebben een mooie naam die vorig jaar 82 keer is gegeven. Nu heeft onze dochter een klasgenootje die vandaag een broertje heeft gekregen met juist die naam.... Ik heb de traktaties alles al klaar.. shirt met naam besteld. Het is geen familie of naaste vrienden maar enigzins vindt ik het wel een beetje akward en hoe zullen ze straks denken? Ze zullen op school ook wel denken haha Goed maar eens een manier bedenken hoe te reageren. Ik mag maandag weer naar de vk. Ik heb aardig last van kwaaltjes helaas haha maar nog eventjes;) Heeeeel veel succes liefs
 
Hoi hoi,

vandaag naar gynaecoloog toe voor extra echo. Donderdag was de kleine nog niet ingedaald. Dan is protocol met 38 weken een extra echo. Moet zeggen het erg spannend te vinden.

De laatste loodjes zij erg zwaar. Vooral het niet echt lekker kunnen slapen meer. Maar ja hoop goed nieuws vandaag en dan hebben we toch binnen Max 3,5 week de kleine in onze armen. We kunnen het nog niet echt beseffen allemaal.

Wonderbaby dat is apart om dan net dezdfe naam te hebben. Nou ja maar zo denken het is op school en niet in de familie ofzo. Maar blijft jammer. Je bent goed voorbereid als je alles al klaar hebt staan. Jij bent er dus helemaal klaar voor? Hoe gaan de laatste loodjes bij jou? Kun je het nog volhouden?



liefs
 
Hoihoi

Hoe is het gegaan @rjamm? Ohh spannend! Wij kregen vandaag te horen dat kindje is ingedaald. Vindt je het nu ook spannend? Heb je al voorpret? Kleintje is welkom maar met onze dochter 40+6 dan heb ik nog bijna 3 weken maar merk dat ik wel op ben. Weinig slaap akelige dromen hartkloppingen en zere heupen hihi maar nog eventjes volhouden:) jij veel last van kwaaltjes? Liefs
 
Hey allemaal,

Ik dacht, ik ga toch maar weer even een kijkje nemen hier. Ik ben nu 38 weken en 2 dagen. Heb nog steeds weinig last van kwaaltjes. De zwangerschap is me erg meegevallen. Tot nu toe is mijn bloeddruk ook mooi gebleven, iets wat ik nooit had verwacht. De baby is al aardig ingedaald ook.

Met slapen word ik wel regelmatig wakker, maar ik kom zeker wel aan mijn rust. Ik hoef toch niet vroeg op. Het heeft er ook mee te maken dat ik heel bewust mijn slaaphouding kies, omdat ze altijd zeggen dat op de zij liggen beter is voor de doorbloeding. Normaal lig ik juist vaak op mijn rug en dat probeer ik te voorkomen. Als ik nu wissel van houding, dan word ik dus wakker.

We hebben de babykamer klaar, en eigenlijk is alles af. We hebben een mooie naam uitgekozen en de meeste klusjes en dingen die ik nog wilde regelen zijn gedaan.

Ik vind het wel heel spannend allemaal. Want juist als alles er klaar voor is, ga ik ook denken: wat als er iets misgaat?

Ik denk dat ik vandaag een geboorteplan wil maken. Tot nu toe nog geen tijd voor gehad. Er hoeft ook niet veel in, het meeste is toch afhankelijk van omstandigheden die je niet kunt voorspellen.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe voor de aankomende bevalling en geniet van de periode daarna :)

Groetjes
 
Hoi hoi,

Hier inmiddels bevallen van een zoon Florian op 30 januari. Was heel heftig maar maken het beide nu goed. Zijn al aardig gewent en nu eerste dag zinder kraamhulp. Toch wel spannend allemaal. Ik ga op het forum kijken bij topics over baby's. Misschien zie ik jullie daar ook.

heel veel sterkte met de laatste loodjes.

liefs
 
Hoihoi dames;)



@Alicia1984 Spannend de laatste loodjes;) Wat heb je nog op je to do list staan? Nu echt aftellen haha spannend hoor;) Heb je bepaalde dingen die je graag in je geboorteplan wil?



@Rjamm

Van harte gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!

Hoe maken mama en zoon het? en niet te vergeten papa;)? is je man nu nog een tijdje thuis om samen te kunnen genieten? Wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid;) bijzonder zo'n klein hummeltje;)

hier vandaag 40 weken, vk heeft gekeken maar ondanks de valse voorpret verwacht ze dat ik de afspraak volgende week haal... haha we wachten gewoon af. Ik zou dan de 14e wel leuk vinden:p als het toch eigenwijs is. Dit omdat 14+2=16 (datum+maand=jaar) aangezien onze trouwdag 18-7=11 is;) zou wel grappig zijn maar we wachten geduldig af;)



Heel veel succes
 
Rjamm: van harte gefeliciteerd!! Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.

Wonderbaby: wat spannend.. het kan nu elk moment gebeuren!!

Morgen ga ik weer op controle bij de vk. Ben dan 39 weken. Ik heb zelf het idee dat het nog wel even kan duren.. Ondertussen heb ik nog mooi ff tijd om het hier in huis een beetje op te ruimen en lekker vrij te zijn. :)
 
Terug
Bovenaan