Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoihoi

@Rjamm wat vervelend! Gelukkig viel het wat mee maar wat duurt 2 uur dan lang he;) Bloedprikken is nooit fijn brr Spannend! Wij hebben een kinderwagen van ABC, die hebben wij nog van onze dochter zie link hieronder zo'n soort;) Wij zitten dichtbij de duitse grens en dat scheelt nogal op sommige producten;) Hhahaha ja wordt druk getrapt in de buik en inderdaad met slapen;) soms heb ik idee dat de kleine draait en heerlijk met zijn kont tegen mijn ribben draait haha. Wij mogen de 5e weer heen spannend;) ohh spannend! Ben je al druk met het kamertje?

https://www.google.nl/search?q=abc+kinderwagen&biw=1366&bih=631&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxY2Pr-7iyAIV5O9yCh1EHgTQ#tbm=isch&q=abc+kinderwagen+2011&imgrc=3LT6cYNs5CRAjM%3A
 
Hoi allemaal,

Wat leuk om te horen hoe het met jullie gaat.

Met mij & de baby lijkt het tot nu toe allemaal goed te gaan. Alle echo's waren tot nu toe goed. Met 25 weken heb ik nog een pretecho gekregen. Erg leuk om te zien. :)

Inmiddels is mijn buik natuurlijk wel aardig aanwezig. Ik voel de baby wel maar niet super aanwezig (placenta ligt aan voorkant). Vaak voel ik kleine schokjes die je ook vanaf de buitenkant kunt voelen. Wel fijn, dan weet ik dat alles nog goed is daarbinnen. :)

De laatste weken durf ik het ook aan om dingetjes te kopen. Eenmaal over die grens heen, moet ik oppassen dat ik niet te veel koop. Ik heb al aardig wat kleertjes verzameld. ;-)

De babykamer en de kinderwagen (Joolz) hebben we afgelopen week besteld.

Ik krijg binnenkort ook zo'n diabetescheck. Ze waren 'm bijna vergeten, ik moest er zelf om vragen.

Met 30 weken heb ik weer een nieuwe afspraak en ik krijg dan ook een groeiecho. Daar kijk ik erg naar uit.

Ik werk in de zorg en werk nu 50%. In het begin voelde dat een beetje raar, maar het is echt een van de betere beslissingen geweest.

Hoe gaat het inmiddels met jullie?

Groetjes
 
Hoihoi Dames,

Hoe gaat het met jullie? En de kleine ukkepuk? Al leuke dingen geshopt?

Bijzonder lijkt me dat de pretecho Alicia1984! Hier ligt de kast al goed gevuld whaha Ik kon via marktplaats bij iemand mooie spulletjes overnemen van lief! Kunt niet zien dat het gedragen is helemaal blij mee haha van maat 50/56 kan uk zich er helemaal onder spugen en nog elke dag een ander setje aan whahaha Wanneer krijgen jullie de babykamer? Hier staat het inmiddels klaar (wij hebben alles bewaard van onze dochter;)) Spannend de groeiecho! Ik weet niet of ze dat hier doen ben erg benieuwd;) Kan me voorstellen dat dat raar voelt! Ik zit helaas volledig in de ziektewet door extreme vermoeidheid. Het lijkt langzaam op te knappen maar ik mijn hoofd wil meer dan mijn lichaam kan haha dus we houden ons zoveel mogelijk gedeisd.

Hebben jullie nog last van kwaaltjes? En nesteldrang? hahaha

Ik heb nog wat dingetjes op mijn lijstje maar hij wordt steeds iets korter whahaha

Geniet ervan ;) liefs
 
Hoi allemaal,

hier een heel rustig weekend alleen thuis gehad. Drie dagen opgesloten in mijn huis om bij te komen. Manlief dinsdag weg onverwacht iets eerder en dan vliegen ipv taxi. Moest er echt van bijkomen merk ik.

De kleine is echt goed aanwezig. Vooral in de nacht. Ik mort er vaak twee tot drie keer uit voor toilet bezoek. Ben nu ook heel erg misselijk de laatste week. De kleine drukt erg op mijn maag. Maar we hebben er alles voor over.

Hier nog niet echt aan het shoppen. Nu hou ik er zelf ook niet van. Dat gedoe in die winkels. Manlief ook niet dus dat zal de kleine niet echt in de genen hebben.

Vorige week de lamp en gordijnen opgehangen. Volgend weekend de stof voor de wieg kopen en dan met mijn moeder een dag achter de machine.

Ik kan me voorstellen dat niet volledig werken niet fijn is. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik kan er niet van meepraten. Nu nog zeven weken werken in principe. Valt me wel steeds zwaarder moet ik zeggen. Maar waar praat ik over jullie hebben het veel zwaarder.

Heel veel sterkte met alles.

Liefs 😘
 
Hoi allemaal,

hoe is het met jullie? Hier vorige week echo gehad voor ligging placenta. Gelukkig ligt die nu ver genoeg van grboortekanaal. Wat dat betreft natuurlijk bevallen. Alleen de kleine is gedraaid wn. Nu is stuit. Maar ja kan nig van alles gebeuren in 10 weken. Ze zag wel dat ik erg weinig vruchtwater heb? Hebben jullie daar ervaring mee?

Hopelijk bij bij jullie alles oké en kunnen jullie genieten.

tot snel liefs r
 
Hallo mama's



Hoe gaat het met jullie? En de kleine?

@Rjamm ligt de kleine nog in een stuit? Spannend zeg! De laatste weken gaan er aan komen. Gaan jullie nog dingen doen als een bolle buikenshoot?

Zijn jullie nog veel dingetjes nodig?



liefs
 
Hallo,

hoe is het met jullie? Hoe is het met jou wonderbaby 2016?

morgenavond naar verloskundige ik hoop dat hoofdje nu beneden ligt!! Ik heb het idee dat de kleine aan het indalen is. Van de week de kinderwagen gekocht en boxkleed. Volgens mij hebben we nu aardig alles.

Zijn nu druk met namen en kaartjes enz. Voel af en toe wel de druk wat we nog moeten doen. Deze week laatste week werken en dan verlof. Ben er wel erg aan toe moet ik zeggen!!!

hoe ver zijn jullie met alles?

liefs



 
Hoihoi hoe is het met iedereen? Fijne feestdagen gehad?

Hier blijft de vermoeidheid  het wordt langzaam iets beter maar ik wil te graag van alles haha dus ik overschreid de grenzen weleens;)  @Rjamm was je man met de feestdagen thuis? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan? Spannend wat de vk gaat zeggen, heb jezelf het idee dat de kleine gedraait is?

Ik merk dat ik wat meer last in mijn onderrug krijg herken je dat? en de banden van de buik;) maar nu ook wel weer spannend morgen 34 weken. Ben benieuwd of ik met dit kleintje over tijd ga;) met onze dochter wel. en een vriendin is 3 dagen na mij uitgerekend leuk maar ook spannend hahaha Heb je voor jezelf een lijstje wat je nog wilt/moet? Ik ben aardig bij laatste dingen halen zoals emmers en dat soort prut;) voor de kleine is alles er wel denk ik;) wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Hebben jullie al een naam op het oog en kaartje? Ik merk vooral dat ik alles netjes wil hebben en overzichtelijk. Afgelopen week de badkamer vloer geschrobd whaha en bezig met veel denken :p



Alvast een hele fijne jaarwisseling en een liefdevol, gezond, gelukkig 2016.
 
Terug
Bovenaan