Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Beste allemaal,

Hier voelen we ukkepuk sinds vorige week. Soms heel erg hard en soms heel zachtjes. Een echte schopje is wel fijn om te voelen. Vooral samen met manlief genieten.

Hoe is het met jullie? Wonderbaby hoe is het werken gelopen? Ik hoop dat je de rust kan vinden om rustig te beginnen met werken.

een hele fijne zinnige middag allemaal.
 
@rjamm ohh bijzonder en hoe voelt het? lastig uit te leggen of niet? Voelt manlief de kleine al? Geniet fijn samen

Ukkepuk schopt er heerlijk op los. Werken heb ik eerst uurtje gedaan uurtje thuis nog uurtje maar dat was eigenlijk teveel. Morgen koffie drinken met collega's ;) de vermoeidheid is gewoon nog hevig aanwezig. Vanmorgen even mee geweest met de boodschappen, achter de kar aangelopen verder niets en dan moet ik een halve dag bijkomen. Begint nu gewoon irritant te worden;) hahahaha maar zal vast beter worden;)
 
Hallo dames hoe gaat het bij jullie?

Hier volledig in de ziektewet, verklaring van de vk gekregen dat ik ten gevolge van de bacterie te verzwakt ben om te kunnen werken en voorlopig geheel niet inzetbaar ben. Op het werk hebben ze dit aangegeven want dan konden ze iemand inzetten zonder extra kosten te maken.. Ik heb me er bij neergelegd nu ben ik even belangrijk (anderen staan bij mij altijd op de 1e plaats en ik zelf kom er wel achteraan) haha maar nu ik en de kleine;)
 
Hallo,

de kleine is nu dagelijks bezig. Manlief voelt het ook goed!!! Echt heel mooi.

wonderbaby dat klinkt erg heftig!! Het gaat nu zeker om jullie. Lijkt me heel moeilijk om toe te geven maar je kunt niet anders. Proberen erbij neer te leggen. Heel veel sterkte er mee?

hoe is het met de andere dames?

Groetjes
 
Hallo Dames,



Hoe is het bij jullie? en met de kleintjes? Zijn jullie al druk met dingetjes te regelen?

@Rjamm genieten is dat! Al druk bezig geweest met dingetjes voor de kleine? Is je man straks rond de uitgerekende datum thuis of? Lijkt me allemaal heel spannend! Hoe beleef je je zwangerschap? Kun je er een beetje van genieten? En de kleine die je plaagt met trappen:p Hier nu volledig ziektewet en tijd nemen:) En de kleine trapt rustig verder haha. Ik merk dat schoenen met veters nu al iets lastiger wordt om aan te doen haha en dan ben ik nog maar 24 weken hebben meer mama's hier last van?
 
Beste allemaal,

Hoe is het met jullie?

hier vandaag een bloedtest of ik zwangerschap suiker heb. Dus bloedafname vies drankje en zo weer bloedafname. Ben heel brnieuwd. Mijn moeder heeft suiker vandaar.

Wonderbaby wel echt heel erg balen zeg. Nu helemaal ziektewet. Kun je het een beetje loslaten? Ja dat van die veters heb ik ook. Ik heb dan ook steeds meer mijn laarzen met ritsen aan 😃!!!

Mijn man is straks zes weken voor uitgerekende datum thuis tot drie weken erna. Ben ik heel erg blij mee. Want daarna weer zes weken weg!! We zijn al aardig met de babykamer bezig. Alleen nog wel wagen maxicosi enz. Hebben jullie dit al?

Liefs r
 
Hoihoi

@Rjamm spannend zeg! Hoe is de test gegaan? lijkt me niet erg fijn:) Dat is wel heel fijn dat je man dan thuis is! Ja ik heb het nu losgelaten het is niet anders en ik kan er weinig aan veranderen. Heb van het zomer alles proberen te doen wat ik kon, kans zit erin dat contract 1 januari niet verlengd wordt maar dat moeten we dan maar weer zien.. het vervelende is alleen dat het op mij aankomt maar dat is dan voor na het verlof;) Hahaha leuk he met die schoenen! merk je het ook als de kleine draait? Nu gooit hij/zij soms al kont tegen de krib hier haha en er wordt op los getrapt. wij hebben veel spullen nog van de 1ste:) heb je al een idee voor een wagen? Heb je nog leuke vooruitzichten?



Liefs
 
Hoi hoi,

nou de test was best heftig. Ik ben helemaal niet van bloed geven dus manlief meegegaan. Ik dacht dat ik flauwviel vanwege nuchter zijn. Achteraf gezien viel alles mee. Eerst prikje in vinger voor snelle test. Die was goed dus verder met bloedgeven. Toen het vreselijke vieze drankje. En dan twee uur helemaal niets, ook geen water. Dat vond ik echt erg. Daarna weer prikken. Ik ben niet gebeld dus uitslag was positief. Hoor bij volgende controle precies wat het was.

Welke wagen heb jij? We hebben nu maxi cosi gekocht en info over wagen. Maar wat een merken en modellen zeg. Komend weekend weer verder.

Ja de kleine is goed aanwezig. Vooral als mama wil slapen. Heb jij dat ook? Lekker rustig liggen en dan een grote trappellaar in je buik!! Het slapen wordt dan ook minder.

Verder niets bijzonders in vooruit zicht. 9 nov pas weer controle en 24e echo. En jij?

liefs
 
Terug
Bovenaan