Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoi allemaal, tanks voor de steun .

Charlex, ze konden niets Zeggen over de oorzaak, het gebeurt gewoon af en toe, meestal is het dan een fout in de aanleg waardoor het niet levensvatbaarkan worden. Maar was echt op en top zwanger toen uiteindelijk gecureteerd omdat de miskraam niet spontaan op gang kwam.

Ben aan het aftellen tot de echo.....
 
Hoi hoi,

hier (hopelijk) een nieuwe februari mama to be! Dit wordt ons eerste kindje. Nu 4 en een halve week zwanger en na een miskraam afgelopen november zijn we heel blij met dit mooie nieuws! Ik voel me goed en ik heb er ook een beter gevoel bij dan de vorige keer, al blijft het nog wel spannend! Ik voel me goed, ook een natuurlijke borstvergroting (waar ik stiekem wel blij mee ben ;)) en verder alleen wat last van mijn maag. Onze uitgerekende datum ligt ergens rond de 21 ste februari. 10 juli mogen we voor de echo en de intake.

<span style="line-height: 1.5;">Leuk om zo ervaringen uit te kunnen wisselen!</span>
 
Goeiemiddag  Aanstaande moeders ,

Ik weet nou sinds een week dat we zwanger zijn en ben nu ong 4 weekjes nog lekker vroeg hihi .

Ik ben ongeveer 20 februari uitgerekend joepii .

Gefelciteerd allemaal

 
@vitanova meissie hoe gaat het met je??? Ik had al gekeken of jij ook bevallen bent??

Rjamm hoe voel jij je verder? Ik ben zo blij voor je!

Hier alles supergoed donderdag is Dani 4 maanden alweer het gaat zo snel...dus alle zwangeren hier:

Geniet ervan en probeer je geen zorgen te maken....ik was na 4,5 jr ziekenhuis via iui eindelijk zwanger...en heb nu een tweede prachtige dochter.

Liefs Annemarie
 
Terug
Bovenaan