Zwanger en uitgerekend in januari!

Hee meiden,

Vorige week een test gedaan en wat blijkt... Weer zwanger! Super blij natuurlijk, maar ook vreselijk spannend. Wie kletst er gezellig mee?
 
Hoi Caat01,

Gefeliciteerd! Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan en ben ook zwanger, van de 1e. Heeel erg spannend allemaal!
 
Gefeliciteerd Ilro! Ik had vorige week woensdag een test gedaan. Wel een dag voor m'n nod, maar het was echt een knaller! Al last van kwaaltjes?
 
Caat hoe bedoel je weer zwanger? herinner me ff eraan hoe het zat ik heb Volgens mij je naam wel vaak ergens zien staan maar weet niet meer waar sorryyy nog steeds dementie (9 wk geleden bevallen)
Uiteraard Gefeliciteerd! Ik wil ook graag weer snel zwanger zijn hoor poe hihi
 
Gefeliciteerd Annemarie! Een zoon of dochter gekregen? Gaat alles goed? Gek genoeg heb ik ook al het vertrouwen weer in deze zwangerschap! Het voelt goed, dus van dat positieve gevoel ga ik maar van uit!  Maar goed, het blijft altijd enorm spannend! Gelukkig mag ik onder behandeling van het ziekenhuis blijven. Stukje geruststelling :)
 
Moe moe en nog eens moe..lig er 's avonds 1,5u vroeger in dan normaal gesproken, en kan niet van de chocolade afblijven...dat is tot nu toe het enige, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen ;-)

Het is bij mij alleen nog lastig om te zeggen hoever ik precies ben, ben in januari gestopt met de pil, niet meer gemenstrueerd, daarom half april door de huisarts doorverwezen naar de gyn voor een echo, op dat moment zat ik tegen een eisprong aan, en die was meteen raak. Dus fingers crossed voor de komende weken. En jij??
 
Thanks Caat!
Een dochter Dani Emma ze woog 5090 gram :p
Ik heb al een Mooie dochter van 8 die woog bij de geboorte 5150! Ik heb suiker gehad bij allebei vandaar het hoge gewicht hihi...
Dani is na 4,5 jr mmm ontstaan via iui dus vandaar dat ik nu hoop op een derde snel achter haar aan, zodat ik niet weer zolang bezig ben..Jill Sofie heet mijn oudste en ook over haar heb ik 5 jr gedaan... Gisteren ben ik 34 geworden dus ja ik heb geen eeuwigheid meer om zwanger te worden :)

Succes dames! Lekker genieten
 
Terug
Bovenaan