Zwanger en uitgerekend in januari!

Hoi Wendy,

bij ons eerste kindje wisten we ook het geslacht niet. Heel spannend :) (is een meisje geworden).  Nu ik zwanger van de tweede ben hebben we ervoor gekozen om het wel te weten. Voornamelijk om het voor onze dochter een beetje concreet te kunnen maken. Ik ben verder niet zo van de roze/blauwe decoratie ofzo dus daarvoor vinden we het niet belangrijk. Inmiddels weten we dat we een jongetje krijgen. Ik vond het trouwens wel moeilijk om neutrale kleertjes te vinden. Had maar 3 pakjes ofzo. Dag na de geboorte via internet gewoon een berg kleertjes besteld, en een dag later was de kast vol haha.

Iedereen een goede 20 weken echo gehad? Bij ons was alles goed. Echo duurde wel lang omdat de kleine niet echt wilde meewerken maar uiteindelijk konden ze toch alles controleren. Alles wat erop/eraan hoort te zitten klopt en werkt. Bijzonder dat ze dat allemaal kunnen zien he.

Ik ben nu 21 weken zwanger en heb flink last van bekkeninstabiliteit. Bleh. Heb nu 2 weken vakantie gehad, maandag weer aan de slag maar ik zie er wel tegenop. Deze twee weken kon mijn man veel doen met onze dochter qua optillen/aankleden enz. Volgende week komt dat weer grotendeels op mij neer + werken. Had zo gehoopt dat het deze keer minder zou zijn.
 
hallo allemaal,

Nu inmiddels 25weken zwanger en heb tot nu toe nergens geen last van gehad alleen wat misselijk de eerste paar weekjes.

Nu sinds gisteren last van een zeurende pijn links onder in mijn buik. Heb er niet van kunnen slapen omdat ik me geen houding weet aan te geven, elke positie is ongemakkelijk. Paracetamol werkt wel voor een uurtje maar daar mag ik ook weer niet teveel van innemen.  Iemand misschien nog tips of ervaring waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
hallo allemaal!

Ik ben 9 januari uitgerekend. Inmiddels dus alweer 27 weken in verwachting van een klein ventje! Ik ben nu al zo trots op hem!

Ik heb de laatste 2weken behoorlijk last van emotionele buien. Echt niet zo fijn! De zin om te werken is een stuk minder geworden; wil het liefst lekker knus in mijn huisje zijn en niet weg bij mijn vriend. Poe hee wat dat betreft herken ik mezelf niet meer. :)

herkennen jullie dit?

groetjes Marielle
 
Hoi Marielle,

herkenbaar hoor! Ik noem het zelf 'emotioneel incontinent' haha. Ik kan echt gaan huilen om niks of enorm chagrijnig zijn om de meest pietluttige dingen. En lekker thuis zijn vind ik nu ook het fijnste. Hoort er gewoon bij maar is soms wel vermoeiend om jezelf te motiveren om ook nog wat te gaan doen. Werken/sociale afspraken, van mij hoeft het allemaal niet zo meer.

Nog even volhouden tot aan je verlof. Dan kun je lekker cocoonen op de bank. :)
 
Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Ik ben ooit wel eens hier op het forum geweest, maar op de een of andere manier niet echt blijven hangen.... Dacht laat ik hier weer eens kijken :)

Ik ben 30 jaar en in verwachting van ons 1e kindje. Op dit moment 32 weken zwanger en 30 januari uitgerekend.

Nog een kleine 2 weken tot verlof....heerlijk! Laatste dingetjes afronden en dan lekker genieten. Kijken jullie hier ook zo naar uit?
 
Terug
Bovenaan