Zwanger en uitgerekend in januari!

Heel herkenbaar Ilro, hier ook heel erg moe!! Naast de moeheid een constant honger gevoel (vooral s avonds). Verder nog niet heel veel kwaaltjes..  Wat bijzonder dat je huisarts kon zien dat je tegen een eisprong aan zat! En wat een geluk dat die meteen raak was. Die eerste weken zijn idd heel erg spannend, maar eigenlijk zijn heel die 9 maanden spannend. Voor mij mag het al januari zijn haha.

Annemarie, wat een mooie namen heb je dochters! Zal pittige bevallingen voor je zijn geweest.  Wat een lang traject heb jij moeten doorlopen. Geen woorden voor.. Hopelijk laat de 3e minder lang op zich wachten! Ik heb zelf een zoontje van anderhalf. Het is echt genieten met zo'n manneke in huis.  Hopelijk dus nu een broer of zus voor hem!
 
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben met kerst gestopt met de pil en het is nu al raak! 5 weken nu, over 2 weken een echo. Mijn eerste kindje, mijn vriend heeft al een zoontje van 6.
Superspannend allemaal maar eigenlijk ook nog wat onwerkelijk.
Nog weinig kwaaltjes gelukkig.
We houden het nieuws nog even voor onszelf, dus wel fijn om er hier toch even over te kunnen praten :)
 
Dan heb ik het verkeerd verwoord denk ik Caat, ik ben doorverwezen naar de gyniacoloog voor een inwendige echo om te kijken of alles wel oke was, en toen ik daar was lag er een eitje op springen ;-) maar ook dat was natuurlijk heel bijzonder! Ik heb de 26e mijn eerste echo, ben erg benieuwd..

En denk dat inderdaad de hele zwangerschap spannend zal zijn..soms nog wel onwerkelijk hoor, heb af en toe nog de neiging om een extra test te doen of het wel echt is ;-)

Deesje, gefeliciteerd! Bij ons weet ook nog niemand het, soms wel moeilijk om je mond te houden he?

 
Hoi Deesje, jij ook gefeliciteerd! Idd lastig om niks te zeggen he, des te fijner dat je hier af en toe kan kletsen over de zwangerschap.

Ilro, ik snap hem ;-) heb je nog te horen gekregen waarom er geen menstruatie kwam? Ik heb de 26e ook mijn eerste echo! Kunnen we samen aftellen ;-)
 
Nee, daar hadden ze dan weer geen antwoord op, helaas!

Dat is wel toevallig, idd samen aftellen! Leuk!

Ben erg benieuwd of ik mn mond dicht kan houden, we gaan namelijk van de 15e tot de 22e een weekje op vakantie met vrienden, en we willen het nog niet vertellen.. hebben nu bedacht om het op een antibioticakuurtje te houden, dat ik daarom niet kan drinken :)
 
Terug
Bovenaan