Zwanger en uitgerekend in januari!

Gezellig Annemarie!

Hebben jullie trouwens al enig idee rond wanneer je het bekend wil maken en op welke manier??
 
Leuk Annemarie! En dan kunnen we jou ook volgen, hopelijk snel goed nieuws!

Ilro, die smoesjes verzinnen zijn lastig he! Bij mij valt het altijd gelijk op als ik geen wijntje drink op een feestje. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn haha. De echo staat bij ons om 11:30 gepland. Wij gaan het dit keer niet op een bijzondere manier vertellen. Onze ouders en beste vrienden weten het nieuws al. Zij hebben de afgelopen tijd zo met ons meegeleefd, dus met hun wilden we het gelijk delen.

Heb jullie wel al leuke plannen om het te vertellen?



 
Haha dat probleem heb ik dus ook! Probeer al vanaf stoppen met de pil niet meer te drinken, en smoesjes gaan me nog goed af.

We hebben even getwijfeld om het as zondag met moederdag dan vast te vertellen ivm de vakantie, maar willen liever wachten tot de echo. Vriendlief vind het gedichtje en het fotolijstje een erg leuk idee, dus denk dat we het op die manier vertellen!

Wel heel fijn dat je je enthousiasme meteen kan delen!
 
Spannend hoor! Het is een heel leuk moment om het aan iedereen te vertellen. Moet je echt van genieten :)

Op m'n werk en overige vrienden en kennissen vertel ik het pas na 12 weken.
 
Jaa lijkt mij ook! Het word voor allebij de kanten de 1e x dat ze opa en oma worden...mijn ouders hebben me onderhand zwanger gezeurd, dus die zullen heeel blij zijn ;-) en schoonouders zullen het nog niet verwachten. Zou het eigenlijk stiekem willen filmen, die reacties..
 
Ik zeg wat een goed idee jow dat filmen! Hihi
Leuk he dat vertellen, bij ons ging dat ff anders omdat je dan al zolang bezig bent en iedereen iedere maand meeleeft met alle teleurstellingen... dus wij hebben de 5e iui poging verzwegen voor een hoop mensen gezegd dat we ff een pauze namen...tuurlijk wisten mijn ouders het en schoonouders! Mijn schoonmoeder zag al schijnbaar aan mijn gezicht dat ik zwanger was voordat ik een test mocht doen :)

Ik heb tussen mijn dochters ook een miskraam gehad dat was een foutje van het ziekenhuis overigens...maar goed ik heb een prachtige dochter erbij nu :)

Om ff terug te komen op dat vertellen, iedereen weet van onze wens voor een derde naar ik heb nu afgesproken met mijn man dat we dit keer iedereen gaan verassen als het zover is! Dus echt tot die 12 weken voorbij zijn en dan tadaaaa :p
We zullen zien hoe het loopt ik ben iig nu ongesteld en dat is al heel wat met pcos hihi 2e keer al trouwens na de bevalling :)

Fijne avond!
 
Mijn schoonmoeder staat ook enorm te springen om nog een kleinkind, vond het eigenlijk een beetje vervelend worden..  Ben benieuwd hoe mijn stiefzoon gaat reageren!

Ik dacht trouwens dat zwangere vrouwen last hadden van ochtendmisselijkheid, bij mij is dat de afgelopen 2 dagen later op de middag. Klinkt dat bekend? En moe..
 
Ilro, super leuk om te filmen. Hebben wij met de vorige zwangerschap ook gedaan. Ik heb daarna vaak terug gekeken. Geweldig die reacties!

Annemarie, al 2 keer ongesteld geworden? Super snel zeg. Ik deed er een half jaar over! Ik vond het trouwens op dat moment helemaal niet vervelend. Maar voor jou is het super fijn. Betekend dat alles weer gewoon werkt. Hoe gaat dat straks eigenlijk? Mogen jullie gelijk weer beginnen met iui of gaan jullie eerst zelf proberen?

Deesje, grrr schoonmoeders... ;-) Die van mij had altijd van die "stille" hints. Die stond werkelijk te stuiteren toen we het grote nieuws vertelden. Helaas eindigen het toen wel in een vroege miskraam. En daarna  wisten ze natuurlijk dat we er mee bezig waren. Daarna gelukkig gelijk weer zwanger geraakt. Over je misselijkheid... Volgens mij kan dat gewoon op ieder moment van de dag optreden! Sommige hebben het zelfs heel de dag door.  Ik merk het alleen s ochtend met tanden poetsen of als ik lang niks eet. Voor de rest valt het mee.



 
Terug
Bovenaan