Zwanger en uitgerekend in januari!

Wat een leuk idee NanaV!

Heb nog niet echt nagedacht over een cursus. Vanavond een met de fysio over hebben of het zin heeft voor me. <span style="line-height: 1.5;">Helaas na 3 weken weer gigantische bekkenklachten.</span>

Ik ga denkik toch voor het ziekenhuis, lijkt me geen prettig idee om halsoverkop alsnog te moeten vertrekken..jij al iets bedacht Anniek? :)
 
Balen van je klachten Ilro. Ik had een paar weken helemaal geen last maar inmiddels zit ik ook weer bij de fysio. De yoga zou op zich wel moeten kunnen, vooral omdat je dat helemaal binnen je eigen grenzen kunt doen.
Ik ga ook voor het ziekenhuis. Vorige keer ben ik ingeleid maar ook als dat nu niet zo is lijkt het me wel zo rustig. Ik wil ergens zijn waar ze pijnstilling kunnen geven als het nodig is en niet eerst dan nog in een auto moeten ofzo.
Weten jullie al wat het wordt? Is bij mij nog te vroeg maar ben erg nieuwsgierig! Ik heb al een meisje en iedereen zegt nu 'dan wil je zeker wel een jongetje'. Ik vind het wel grappig dat men zo stereotype denkt. Nog een meisje zou prima zijn, weet ik al hoe dat werkt haha
 
Pff gister helemaal vergeten te vragen, had zoveel pijn dat ik er niet aan gedacht heb ;-)
Maar yoga klinkt dan inderdaad wel logisch, zal het volgende x bij de verloskundige nog eens navragen.

Wij hebben morgen (spannend!!!) een afspraak staan voor een 3D echo en meteen geslachtsbepaling erbij, ben dan precies 15 weken. Hadden het liever wat later gedaan maar zitten wat dat betreft helaas met de vakantieperiode. We zijn echt zooo benieuwd!

Kan me die reacties van mensen wel voorstellen ja, en van de ene kant wel heel leuk, maar andere kant is een 2e meid dan misschien wel weer heel makkelijk! Voor ons is het de 1e, ik denk zelf een jongentje, en vriendlief denkt een meisje. Dus ben benieuwd wie er gelijk heeft :)
 
Hi meiden! Ja we komen nu in de periode dat we een echo kunnen aanvragen voor het geslacht! Wij wachten tot de 20 weken echo op 20 augustus (week 21), ben erg benieuwd maar wachten het 'rustig' af :).

En iedereen heeft toch stiekem een voorkeur? Ik moet er alleen niet in blijven hangen en alleen aan 'meiden' dingen denken. Ja ik denk/hoop dat het een meisje wordt, maar we zien het vanzelf! Het is nu toch al bepaald :p.

Ik denk dat yoga een goede cursus is voor zwangere vrouwen. Nou heb ik ook wel een hele fijne yogi die bij iedere houding aangeeft 'als je last hebt van je bekken' of 'last van dit/dat' dan kun je deze houding beter niet doen en een andere houding aannemen. Daarnaast start ze iedere les met een bevallingsverhaal, mocht er één van de meiden bevallen zijn. En we krijgen inderdaad tips hoe je de weeën kan opvangen met ademhaling en houdingen (als ik het nog kan onthouden ;)). Binnenkort ook een partnerles, zodat ik het niet in m'n eentje hoef te onthouden en zodat mijn vriend zich ook nuttig kan voelen tijdens de bevalling. Hij heeft er erg veel zin in!

Gaat iedereen nog lekker met vakantie? Al op vakantie geweest? Ik sluit mijn werkweek volgende week af met laatste week moeders voor moeders (zijn er andere meiden die dit ook doen?) en dan twee weken naar Frankrijk.
 
hoi Nava,

nu al begonnen met zwangerschaps yoga? hoeveel week ben je. of kun je daar al vroeg mee beginnen? ik zit zelf nu rond te kijken! ik wil inderdaad ook wel meer mensen leren kennen ben hier pas net komen wonen. net gekeken naar zwangerschaps zwemmen en dat lijkt me ook wel wat!!



wij gaan in de herfstvakantie er nog even tussenuit. voor mijn vriend zijn werk nu altijd drukste periode.



ik kies zelf ook voor een ziekenhuisbevalling. gewoon omdat alles dan bij de hand is.

ik heb echt geen idee wat het word bij ons. mijn vriend denkt een jongetje maar ik slinger van het ene gevoel naar het andere.. dus ik wacht gewoon af. over 3 weken hebben we een pretecho dus hopelijk dan te zien. ben dan 17 weken zwanger..

 
Wij wilden eigenlijk ook wachten tot de 20 weken, maar dat valt na onze vakantie. En nu hebben we mooi de tijd om dan aan het kamertje te beginnen.

Het is wel heel vreemd..ik heb absoluut geen voorkeur gehad, de hele tijd gedacht dat het een jongetje zou worden, en nu krijgen we een meisje! :-D Superblij, maar het is toch wel even schakelen :)

Ik ben trouwens 15 weken Lia, dus met 17 zullen ze het zeker kunnen zien! Mits ze er goed bij liggen natuurlijk.

<span style="line-height: 1.5;">Waar woon je ergens??</span>

Fijne zondag allemaal! En Nana alvast een fijne vakantie
 
Hi Lia,

Ik ben 1-1-2016 uitgerekend, al 16,5 week nu :). Maar ik ben twee weken geleden al begonnen. De kleinste buik van de groep, maar ik vond het heerlijk om te doen! Maakt niet uit hoe groot je buik is, het is toch fijn om bewust een uur met de baby in je buik bezig te zijn. :)
 
Ook ik kom meepraten :). j6 januari uitgerekend van ons eerste kindje.
We zijn er dolgelukkig mee. Ik ben naast gelukkig heel erg misselijk geweest en het enige dat bij mij helpt is de hele dag door blijven eten...suikerspiegel stabiel houden denk ik.

Verder geen kwaaltjes, meer vooral in het begin gewoon niet begrijpen waar je toch zo moe van bent... om dan te bedenken dat ik zwanger ben en dus ok eerder moe :).

Over twee weken krijgen we onze 20 weken echo.. Nou ja, 19 weken en drie dagen.
 
Terug
Bovenaan