Zwanger en uitgerekend in januari!

Hoi Gebruiker163110, Je forumnaam kun je aanpassen als je naar 'mijn profiel' gaat. Daar staat o.a. je forum gebruikersnaam.

Spannend, de 20 weken echo. Was alles goed?
 
Hi mama's to be! Hoe gaat het met iedereen?

Ik zit morgen op 20 weken, volgende week donderdag hebben we de 20 weken echo. Benieuwd naar de gezondheid, maar natuurlijk ook naar het geslacht!

Afgelopen twee weken waren we op vakantie naar Frankrijk. Ik voelde op de heenweg de kleine voor het eerst in mijn buik en mijn vriend de laatste dag van de vakantie. Wat bijzonder!!! Zo raar om nu iedere dag wat schopjes of draaiingen te voelen. Vanochtend bv. achter m'n computer op kantoor in 1x een harde schop. Leuk om zo'n onderonsje te kunnen hebben met... jezelf! ;).
 
Hoi,

Echt super leuk dit! Ik ben evfie 20 jaar en ben in verwachting van ons eerste kindje.

Ben nu 17 weken en dagen, uitgerekend op 18 jan.

Ik dacht altijd dat ik niet zwanger kon worden zonder hulp (PCOS). de dokter zij dat als ik toe was aan kinderen ik dat met behulp van hormoon spuiten zou moetten doen. (voor de zekerheid slikte ik toch de pil) en nu... Heb ik toch een wondertje in mijn buik. Super trots op, maar ook heel spannend! Ben super misselijk, nogsteeds :s en ben 2 kilo afgevallen.. Heb zoon beetje alles al geprobeerd (denk ik), maar tips zijn zeker welkom!

Ook last van een bekkeninstabiliteit misschien meer die hier last van hebben en tips en tricks hebben om hier beter mee om te gaan?

Ohh.. Verder heb ik 3 echo's gehad en bij de eerste afspraak hoorden we het hartje al luid en duidelijk kloppen. (zoon fijn gevoel)

Het lijkt me super leuk gezellig mee te schrijven en iedereen te leren kennen.
 
Hi meiden! Wat is het stil rondom het forum :).

@Evfie vervelend bekkeninstabiliteit! Ik zit fulltime op kantoor en heb sinds twee weken last van m'n stuitje door het hele tijd zitten. Sinds vandaag een wiebelkussen en het lijkt wel iets beter te gaan.

Verder vorige week onze 20 weken echo gehad. Het wordt een meisje :). Hetgeen ze heeft kunnen zien (hart, armpjes, beentjes, niertjes etc.) zag er goed uit. Maar ze is net zo koppig als bij de nekplooimeting: niet op de goede manier willen liggen. Dus ik moet/mag deze week nog een keer terugkomen om de hersentjes te bekijken. Nog een keer een echo, fijn zo'n koppig kind! :)

Hoe is het met iedereen?
 
Hey meiden,

dit is mijn eerste keer op een forum haha, ik heb op Hemelvaartsdag een test gedaan en positief na heel wat tegenslagen. Ik heb vorig jaar de diagnose pcos gekregen 😞. Begin dit jaar ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding ( ik ben nu 22 jaar ). Door de behandeling die ik heb gekregen voor pcos ben ik toch zwanger geraakt! Iets sneller dan gedacht maar toch heel gewenst! Ik ben 21 januari uitgerekend en ik ben ontzettend blij en zo ook mijn partner! Morgen hebben we de 20 weken echo en ik ben zo benieuwd wat het word, maar vooral of mijn kindje gezond is !
 
Zoo heb weer even bij gelezen, komt door het mooie weer denk ik NanaV dat het zo rustig is! ;-)

Wat leuk, een meisje! Hier ook..en ook lekker eigenwijs..hoef gelukkig niet terug voor de 20 weken echo, maar ze draaide wel elke x weg als ze dr net goed in beeld hadden.

Het enige gekke aan de 20 weken echo is dat ik 2 placenta's heb. Heb met 5wkn wel enorm gevloeid en gedacht een miskraam te hebben, maar dit bleek niet zo te zijn. Zou het dan heel misschien toch een tweeling zijn geweest?? Best een gek idee...vanmiddag weer de 'gewone' controle afspraak bij de vk, dus al mn vragen maar is op haar afvuren. Heeft me toch wel ff bezig gehouden...
 
Hallo allemaal,

mij ben Wendy en in verwachting van ons eerste kindje. Ben op 23 januari uitgerekend en heb woensdag de 20 weken echo spannend...

wij willen het bijzonder houden om het geslacht niet te willen weten

zijn hier nog meer mensen die het niet willen weten

liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan