Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hi meiden!

Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Wat is het leuk om zo met elkaar te kunnen kletsen, iedereen zit in het zelfde schuitje en is ongeveer even lang zwanger.

Ik heb vorige week positief getest, jee!! Ik ben nu precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje en ben ontzettend blij. :) Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar daar wachten wij nog maar even mee. Onze beide ouders hebben wij wel al verblijd met het goede nieuws en die waren dolenthousiast. Maar wat ik hier eerder heb gelezen, de onzekerheid begint ook wel op te komen.

Op 24 november heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. Dat is dan een intakegesprek van een uur. Op 2 december heb ik de eerste echo. Dat is dan een vitaliteitsecho, ik ben dan 9 weken. Iemand ervaring mee?

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat ik hier lang met jullie door mag kletsen! Ik wens iedereen een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!

Hallo allemaal,

Ik kom mij ook aanschuiven bij jullie ;)

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik ben uitgerekend voor 4 juli zover ik weet haha ik kan ook maand verder zijn.

Daardoor krijg ik maandag een thermijn echo.

En de 22 ste eerste afspraak bij de verloskundige.

Dit word mijn vierde kindje ;) spannend allemaal.

Kwaaltjes; extreem moe, zere ogen, en t zuur en grote opgeblazen buik.

Gefeliciteerd mamavan4tobe!

Spannend de eerste echo, heel veel succes en geniet van het moment!

Ik heb ook een grote opgeblazen buik en rommelende darmen. Lijkt wel of ik al zo'n 16 weken op weg ben en ben bang dat iedereen al gaat zien/denken dat ik zwanger ben...

Gefeliciteerd voor de gene die zich hebben aangesloten.

Op de vraag of wij het al hebben vertelt aan niemand: nee. Zou het dolgraag van de daken afschreeuwen, maar vanwege dat wij weten dat het ook nog fout kan gaan, vertellen wij het niet. Met sinterklaas (dan 10 weken zwanger) vertellen we het mijn moeder en haar vriend (aanstaande) doormiddel van een kadootje. Ik heb zelf een fijne band met haar, dus wil het hun dan vertellen. En ook aangezien ze achter ons wonen, sneller kans dat ze wat ziet. En mij  schoonouders vertellen we het met kerst (13 weken). Doormiddel van een shirt bij ons zoontje (psst.. geheimpje, ik word grote broer). Als alles goed mag gaan dan tenminste.

Hoe vertellen jullie het? Leuk om zo verhalen en gedachtens uit te wisselen

Mijn situatie is wat ingewikkelder helaas.

Iedereen heeft zijn vooroordelen en ben ik heel bang voor zeg maar zo.

Ik zal mijn ouders na de eerste echo moeten verwittigen en dat juist door mijn ingewikkelde situatie. (loop met mijn situatie niet echt te koop) maar makkelijk is het niet.

Jawel kindje is zeker meer dan welkom ;)

Welkom zwangere vrouwen en gefeliciteerd allemaal!

Wij willen het mijn ouders gaan vertellen als we de nieuwe auto laten zien volgende week. Dan ben ik bijna 6 weken en dan Door middel van het grote opa en oma boek in de kofferbak te leggen.

Mijn schoonouders willen we 3 enveloppen gaan geven genummerd. Met in nr 1 een foto van ons oudste neefje en envelop 2 een foto van ons jongste neefje en dan envelop 3 een plaatje met een vraagteken er op en dan hopen dat ze hem Door hebben haha

Terug
Bovenaan