Zwanger en uitgerekend in juli 2016

volgende week 2e echo.. O vind het weer zo spannend! Zo bijzonder zo'n eerste echo en dan dat kloppend hartje als afsluiting, prachtig! Jammer genoeg nog wel last van kwaaltjes, vooral heel erg moe zijn en misselijk na elke maaltijd. Nog een paar weekjes volhouden! Miss is het leuk om een lijstje te maken wie er wanneer uitgerekend is?

Welkom nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd!

Ik heb morgen om 19:30 uur de eerste echo, zo jammer dat vriendlief alleen s avonds kan ivm zijn werk.

Krijgen jullie al een zichtbaar buikje? Soms bekruipt mij het gevoel dat het helemaal mis is, of dat het niet verder is gegroeid ofzo.

Leuk idee zo lijstje!

<p style="text-align: left;">Hoe maak je zo.n lijstje dan?</p>
<p style="text-align: left;"> Gewoon knippen, plakken en je zelf er in zetten?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Femke. 1e echo 4 dec. Uitgerekend 28 juli

Femke. 1e echo 4 dec. Uitgerekend 28 Juli

Blijemama94. 1e echo 26 nov. Uitgerekend 2 Juli

Hier nog 2 dagen in spanning. Ben zo benieuwd naar de echo. Zien we een kloppend hartje? Gaat alles goed daar binnen? Kloppen al die dingen die ik voel in mn buik? Zijn we ook daadwerkelijk al meer als 8 weken zwanger? Vorige zwangerschap door onregelmatige cyclus 2 weken terug gezet. Hoop hier nu toch echt niet op.

Nog 2 nachtjes en dan zullen we het weten. Ben zo benieuwd.

De misselijkheid is nog steeds aanwezig, helaas. Smorgens een ander ontbijt begonnen, en dat scheelt al wel om dan in elk geval iets binnen te krijgen. Alleen het blijft lastig. Gister op mn werk met veel moeite een boterham naar binnen kunnen krijgen toen ik misselijk was :-s Achja.. alles voor een lief klein hummeltje

Lianne88, ik heb al een hele poos een dikkere buik. Gister op mn werk zei een collega, 'je ziet er anders uit in je gezicht. Kdacht al is ze zwanger misschien? Zat al naar je buik te kijken'. Ik ben dan ook blij dat zaterdag mn moeder het gaat weten, die achter ons woont, dan hoef ik er thuis tenminste niet echt meer te beschermen en alleen op visite of ietsdergelijks. Best lastig.

Lianne. 27 jaar, 1ste kindje, 12 Juli uitgerekend

Femke. 1ste echo 4 dec. Uitgerekend 28 Juli

Blijemama94. 2de kindje. 1ste echo 26 nov. Uitgerekend 2 Juli

Terug
Bovenaan