Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hallo allemaal,

Graag zou ik met jullie mee willen schrijven! Ik heb ongeveer 2 weken geleden een positieve test in handen gehad en zweef echt nog op een wolk..maar kan het ook bijna niet geloven na 11 maanden is het nu toch echt raak! Vorige week naar de huisarts geweest en die heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar heb ik 1 december mijn eerste echo..spannend!! Ik kan het echt niet voor mij houden en een aantal mensen weten het nu, maar 5 december willen wij het aan onze ouders vertellen. Ik ben benieuwd hoe ze reageren.. ik verwacht dat mijn ouders heel enthousiast zijn, maar van mijn schoonouders weet ik niet hoe zij zullen reageren..dat zien we vanzelf!

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik ga het als volgt vertellen.
Wij zetten altijd onze schoen nog bij zowel mijn vriend z'n pa, als bij mijn ouders. Ik ga er een klein schoentje naast zetten en geef een cadeautje af met daarop een persoonlijk tekstje.

Bij mijn mama en papa is het het eerste kleinkind, die gaan mega blij zijn, denk ik!

Op school weet ik niet zo goed, ik moet onmiddelijk stoppen...
Ik denk wat snoepjes en schrijf erbij: rarara wie is mijn mama? Als beloning krijgen jullie eind juni/ begin juli suikerbonen!

Ben daarnet ook naar tandarts geweest en ben de eerste keer gefeliciteerd geweest door "vreemden eigenlijk", ik vond dat geweldig!

Aan alle nieuwe, welkom en proficiat!

Hoi allemaal,

Ook ik meld me graag aan bij de juli-vrouwen. :)

Ik heb gisteren getest en zag een licht streepje. Toen bij Bol.com een Clearblue test besteld en die lag straks op de mat. Direct getest en ja hoor: zwanger! Ik kan het gewoon niet bevatten dat er iets in mij groeit. Zo bijzonder!

Wat een spannende tijd en wat ben ik benieuwd naar de tijd die komen gaat. Ik moet ook zeggen dat ik ook wel even lichtelijk panikeerde. Wat moet ik nu regelen? Wie gaan we het wanneer vertellen? Hoe moet het met ons werk, oppas etc. Maar de eerste schok is inmiddels gezakt haha! :)

Hallo allemaal.

Gefeliciteerd iedereen. Ik weet nu een ruime week dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk al 7 weken. Vorig jaar miskraam maar nu voel ik me echt zwanger en supergoed. Mag pas 7 december naar de Vk en 23 december eerste echo. Is dat niet een beetje laat?

Groetjes Mariëlle

Ik krijg mijn eerste echo bij 9 weken. Bij mijn eerste zwangerschap had ik de eerste echo bij 6 weken omdat ik toen in het zkh lag. Was zo ziek dat ik uitdroogde en gingen ze controleren of alles goed was met de kleine.

Nu heb ik nergens last van af en toe een beetje pijn in de onderbuik en heel moe. Maar zolang jij je goed voelt en je vk het zo plant zou ik erop vertrouwen. Voel je jezelf er niet prettig bij zou ik persoonlijk bellen wat de reden is. En of het niet eerder kan. Succes

Saxy86. Thx voor je reactie. Ik voel me werkelijk echt heel goed dus het vertrouwen is er. Tuurlijk ook pijnlijke botsten en pijntjes die erbij horen maar (NOG) niet misselijk.

Hoe en waar kan ik mijn naam aanpassen? Ik ben geen gebruiker meer..haha

Terug
Bovenaan