Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hier ook nog wel onder voorhoud genieten... vind het nog heel spannend allemaal. 22 december volgende echo hoop / denk dat ik daarna echt ga genieten!

@gebruiker, volgens mij kan de HCG waarde heel erg wisselen per persoon, ik had ook best vroeg een onwijs duidelijke streep dus dacht dat ik al verder was dan de echo liet zien...

Hier het blije nieuws van het weekend aan ouders en broers en zussen verteld voor de rest houden we het nog ff stil tot kerst...

Vlinder heb jij al een idee hoe je het wereldkundig gaat maken? Ik ben met kerst als alles klopt exact 12 weken en wij willen kerstkaarten naar familie gaan sturen met het heugelijke nieuws.

En dames.. ondanks dat ik inmiddels 7 weken en een paar dagen onderweg ben heb ik ook nog altijd angsten dat het soms mis is.

Vd week nog enorme kramp gevoelen in mijn onderbuik.. waarschijnlijk de banden maar bij alles wat rondom de baarmoeder gebeurd schrik je.

Nog een weekje en dan eeeeeeindelijk de eerste echo

@tess hoelaat mag jij ik om 9.45 uur. Zo spannend.

Angst heb ik hier soms ook probeer hoe moeilijk ook er niet teveel aan te denken. Ben blij als ik de 12 weken voorbij ben.

Ik kan ook niet wachten tot mijn echo.. al is het wel spannend of er dan al een hartje te zien is.. krijg een hele vroege echo.

Gelukkig houden de kids op mij werk mij de hele dag bezig.. tijd vliegt voorbij!

Ik heb het mijn moeder en vriendinnen al verteld! De rest van de fam vertellen we het met sinterklaas (ligt wel aan de echo natuurlijk) we doen een dobbelspel dus willen de echo in een lijstje inpakken! Na de 2 de (goede) echo. (Krijg ik al snel na de eerste) maken we het helemaal bekend. Nu al zin aan!

Hoop zo dat dit een goede zwangerschap wordt!

Fijn zo vroeg ik ben ook blij dat ik hem vroeg op de dag heb. Bij mij dochter altijd s middags gehad ivm werk van haar vader. Nu kan mijn huidige vried ook lekker vroeg.

Terug
Bovenaan