Zwanger en uitgerekend in juli 2016

oh nog meer mindere berichten. Ik duim heel hard dat het voor ons allemaal toch goed zit en we in juli allemaal mama worden!

Het is nog steeds 'rustig' hier.. verlies nog wel iets bloed maar niet schrikbarend veel.. nog geen krampjes dus hopelijk was mn paniek van gister te voorbarig! Heb gisteren meteen mijn gyn gebeld! Sta onder controle van de gyn en we hebben alle (in nederland) mogelijke onderzoeken gehad! Niets gevonden.. mn lichaam lijkt in perfecte  staat voor een zwangerschap! Ben ook Rete vruchtbaar want elke keer dat we geprobeerd  hebben was het raak!

Mijn echo blijft gewoon op vrijdag 4 dec staan omdat ze nu toch nog niet echt iets voor mij kunnen doen.

Heb alles afgezegd tot aan maandag dus ga het mooi rustig aan doen

Spannend fh84! Hoop dat alles goed gaat!

Hier echt ziek :( Een paar dagen obstipatie gehad maar gisteravond kwam alles er alsnog uit... Nu al de hele ochtend hondsberoerd... Heb nog niks gedaan... blll

Nou da's redelijk goed nieuws FH. Rustig aan. Laat manlief goed voor je zorgen en voldoende drinken en fruit eten. Denk aan je foliumzuur.

Wat een hoop schrik hier op eens :-( Hopelijk blijft alles goed gaan bij iedereen! Ik duim voor jullie! Sterkte!

Wij zijn net voor de echo geweest. Kloppend hartje! :) En al een eigenwijze baby, het lag helemaal in een hoekje, dus ze kon wel meten, maar eigenlijk niet heel goed. Ze kwam nu op 7w 2d. En ben volgens mijn berekeningen nu 8w 5d. Over 2 weken terug, helaas is er pas over 3 weken plek. Maar gelukkig wel een kloppend hartje gezien! Is al die misselijkheid toch niet voor niks ;-)

@FH84 en Loessie87

Ik duim voor jullie! Hopen dat het bij jullie beide vals alarm is.

FH84 wel vervelend dat ze nu nog niks voor je kunnen betekenen bij de vk. Maar omdat het nog zo kort is kunnen ze je natuurlijk ook geen antwoorden geven.

Hier af en toe misselijk, zere borsten en moe moe en moe

Terug
Bovenaan