Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Fijn he dat verlof! Dit is mijn tweede week nu, ben nu 35+4.

Hier alles nog rustig alleen die benauwdheid elke keer pff. Maar ze moet nog even blijven zitten want volgende week gaan we nog verhuizen haha. Maar kan niet wachten om haar vast te hebben ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet!

Pfff. De laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen de meeste mensen en daar hebben ze best wel gelijk in. Vooral de nachten zijn erg vervelend. Het draaien in bed, maagzuur,bekkenpijn. Ben het wachten gewoon zat aant worden.

voor mij nog 2 weken tot de uitgerekende datum. Hopelijk komt deze kleine meneer iets eerder want over 2 weekjes word m'n andere zoon 2 jaar en m'n schoonmoeder is dan ook jarig...  Niet heel handig gepland.

Groetjes, Angela

Hi dames!

@Angela: Zou lekker je rust pakken!:)

@Maris20: Benauwdheid ken ik haha! Ik smeerde vooral veel vaseline (pollen enzo)

Ik ben inmiddels bevallen dames. Was 7/6 uitgerekend en 3/6 om 1:29 is ze geboren. Loise Fayenne! :) Had rond 22:00 last van voorweeen dacht ik dus had de verlos gebeld. Die zei van neem maar paracetamol& 'n douch dan zie ik je morgenochtend bij je controle. Vervolgens belde ik er later of ze even wilde komen checken.. Uiteindelijk was ze er om 1:10 binnen (Weg kwijt/ ze had nog een ander bezoek etc) en zat ik al half te persen.. Vriend laten bellen van de persdrang en moest puffen maar kon al niet meer haha. Ze was er dus binnen een kwartiertje uiteindelijk en de pijn enzo viel echt zo mee! Dacht dat het veel erger zou worden. Vond de bevalling meer gezellig dan pijnlijk:p

Nog wel in ;t ziekenhuis gezeten 7,5 uur lang.. Hechten (Hand naast hoofd bij geboorte .. ) Veel miscommunicatie en wachten etc.. Nu is ze alweer 2,5 week en super zoet op paar krampjes na.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!

Van harte gefeliciteerd!! Fijn om te horen dat alles zo goed gaat !

Ik ben de 4e uitgerekend maar sinds gisteren rommelt het in mijn buik.. kreeg savonds zeer regelmatig harde buiken (of voorweeen). Vannacht dat wel heerlijk geslapen, maar voel het dan nu letterlijk rommelen onderin mijn buik... we zien het wel ;)

Hier 5 juli bevallen van dochter Esmee. Bevalling is meegevallen, alleen ruggenprik zijn ze 3 uur mee bezig geweest om die werkende te krijgen en ze zat met haar schoudertje klem dus was paniek daar. Allemaal goedgekomen en nu genieten! Heerlijk meisje, huilt alleen maar als ze honger heeft en verder niet.

Hoe is het bij jullie?

Van harte gefeliciteerd Maris!

Ik ben intussen ook bevallen. Op 1 juli van een prachtige dochter genaamd Sanne.

ik ben begonnen op 30-6 om ongeveer 5 uur met weeën. Om 21.00 mijn vriend laten bellen naar de vk omdat ze nu om de 5 minuten kwamen. Vk is geweest en ik bleek al 5 cm te hebben ! Ze is kort even weg geweest om een baarkruk op te halen en ze was net 10 minuten weg toen mijn vriend weer belde met de mededeling dat ik oergeluiden begon te maken. Vanaf ongeveer 10 uur kreeg ik persdrang, maar had nog maar 7cm. Tegen 11 mocht ik mee persen en om 00.34 kwam Sanne thuis ter wereld !

Helaas werd ze na 3 kwartier blauw en slap.. en kreeg niet voldoende lucht. En zijn Sanne en ik naar het ziekenhuis gebracht voor observatie. Waarschijnlijk heeft ze wat bloed van mij binnen gekregen. Aangezien de ambu zuster wat bloederig slijm uit haar mondje haalde en ze de volgende dag een flinke bloedprop uitspuugde samen met wat voeding. Maar alles is helemaal goed met ons !

Ze heeft zelfs al 2 nachten doorgeslapen de afgelopen week !

Hoe is het met de rest van de dames?

Hi dames.

ik ben inmiddels ook bevallen van een prachtige dochter genaamd Fenna. Geboren op 6juli. Nadat ik in het ziekenhuis belande omdat madam van mijn nieren een rammelaar had gemaakt. Hebben ze besloten om mij in te leiden omdat ik verging van de pijn. Ik was helaas niet op een normale manier in te leiden door eerdere ingrepen aan baarmoeder mond. Daardoor een stormvloed aan rug weeën en een ruggenprik gekregen. 14 uur later Fenna gelukkig via de natuurlijke manier op de wereld gezet. Met vacuümpomp mocht nog 1x persen anders werdt het een keizersnee. Al met al een heftig avonduur maar ze is gezond en geweldig. Succes aan iedereen die nog aan de beurt komt. Het is het zwaarste maar het mooiste wat ik ooit gedaan heb!!

Hoi meiden,

Ik ben inmiddels ook bevallen. Op 13 juli is onze gezonde zoon met een geplande keizersnee ter wereld gekomen ivm een onvolkomen stuitligging. Na lichte opstartproblemen doet hij het nu super goed!

Terug
Bovenaan