Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wij hopen deze week eindelijk naar de gemeente te kunnen gaan voor de erkenning...

Over een 3d echo zitten wij nog steeds na te denken, maar misschien dat we het over laten gaan.. ik heb van de week nog een pretecho kunnen laten maken op mijn werk :) daar was een kraammarkt.

Wij hebben intussen ook bericht van de woningbouw gehad. Ze hebben een hoop plannen en ze hopen in juni meer te weten over wat de werkzaamheden gaan worden. Dus wij konden gerust gaan beginnen aan de babykamer! Ze denken op zijn vroegst na de bouwvak pas te gaan beginnen. Ik ben meteen begonnen met behangtrekken! Hihi

Mari82 ik ben nu 31 weken zwanger en heb geen last van lekkende borsten.. Ik heb wel begrepen dat dit heel normaal kan zijn, wel vervelend voor je denk ik! Voel je je verder goed?

Nee hier ook nog geen last van met 29 + 2. Maar er is een meisje bij mijn zwangeryoga die exact tegelijk loopt met mij en die heeft het al wel gehad dus zegt eigenlijk helemaal niks.

Zij heeft sowieso hele andere kwaaltjes als ik dus dan zie je maar weer dat niks standaard is, zelfs niet als je gelijk loopt

Hoi Hoi,

Hier nog nagedacht over een weekendje weg..maar aangezien mijn vriend een vrij drukke agenda met zijn werk in de maand juni en juli hebben we besloten om niet weg te gaan. We willen nu wellicht in het najaar een weekendje weg. Daarnaast 23 april een 3d echo gehad, het was een hele mooie ervaring vooral om ons meisje weer te zien..alleen was ze eigenwijs en wilde ze zichzelf niet laten zien, vandaag poging twee haha.

@suusje-25..wat fijn dat je gewoon ongestoord aan de babykamer kan beginnen, geeft volgens mij ook een hoop rust!

@mari82..vandaag 30 weken en tot nu toe nog geen last van gehad.

En hoe gaat het verder met jullie met de kwaaltjes enzovoort? Bij mijn gaat het steeds slechter met mijn rug, kan nu nauwelijks meer mijn bed uitkomen..En daarnaast lijkt het of ik steeds vaker last van harde buiken krijg! Dus ik ga het allemaal een beetje rustiger aan doen.

Ja dat is echt fijn om eindelijk wat met de kamer te gaan doen !

Pff ja ook hier moet ik wat rustiger aan gaan doen. Hihi. Ik zit al volledig in de ziektewet maar ik wil inderdaad nog te veel doen. Ook thuis ! Ik heb ook redelijk vlug een harde buik te pakken. Maar het schijnt erbij te horen :)

Kunnen jullie nog een beetje slapen ?

Doordat ik zere heupen heb lig ik niet lekker en als ik dan redelijk goed lig begint die kleine stuiterbal weer te feesten. Verder weg vaak harde buiken dus moet echt rustiger gaan doen maar dat vind ik moeilijk. Zelf ook ADHD... begint nu wel spannend te worden. Druk de kaarten aan het ontwerpen en de kamer aan het afmaken. Al zo'n flinke buik dat ik regelmatig de vraag krijg hoeveel ik er krijg dus lopen wordt ook zwaarder.  Verder probeer ik te genieten.  En jullie??

Hoi allemaal,

weer een tijdje geleden..Ik ben deze week 34 weken zwanger en sinds dinsdag ben ik met zwangerschapsverlof. Wat heb ik daar naar uitgekeken zeg! Lekker alles rustig op mijn gemak doen en geen verplichtingen hebben.. Hoever zijn jullie eigenlijk en zijn jullie ook al met verlof?

Terug
Bovenaan