Zwanger en uitgerekend in juni!

Goedemorgen,

mijn naam is Felice. Sinds een klein uurtje weet ik dat ik zwanger ben.

Ik ben heel blij maar ook een beetje in de war. We willen heel graag een kindje, maar als je dan zwanger bent is het opeens oom heel erg raar. Er groeid gewoon een kindje in mijn buik! Het lijkt nu nog op een worm, maar het is echt een heel echt kindje!!!!!

Ik zou graag met andere veel willen delen. Horen hoe het bij andere gaat ect ect! Ik hoop dat het een lekker druk bezocht forum gaat worden.

Veel liefs Felice

Hey wat leuk Felice, tref ik je hier weer. Grappig want ik dacht ook om een nieuw forum te beginnen voor zwangere vrouwen die uitgerekend in juni zijn. Ik sluit mij natuurlijk hier heel graag bij aan☺️

Snap jou heel goed, voor mij is het niet mijn eerste maar al wel een hele tijd geleden dus voor mij is dit allemaal weer net zo spannend en eng als de eerste keer.

Ben wel benieuwd naar jouw symptomen en hoe jij je voelt. Ik had gisteren geen goede dag, moe, misselijk, duizelig en kan zo niet tegen geuren! Mijn buik voelt ook gespannen aan. Slaap ook zo slecht en droom heel levendig ineens. Gelukkig voel ik me vandaag weer goed op een gespannen buik na. Gelukkig maar want vanavond staat er een etentje met mijn partner gepland en zal ik hem vertellen dat hij papa wordt🎉. Hoop dat deze groep ook groot zal worden want ben heel erg benieuwd naar alle ervaringen en kwaaltjes.

liefs Lara xxx

Hoi hoi, ik weet sinds vanmorgen 7:32 dat ik zwanger ben met een vervroegde zwangerschaps test 2 dagen voor me menstruatie.. alle kwaaltjes zijn er helaas al bah.. dit wordt mijn 2e wonder ! 😊😊

alleen ben ik voor de eerste keer zwanger na de prikpil een jaar te hebben gebruikt .. ben nu een jaar verder maar ik lees veel vrouwen over dat ze een miskraam krijgen bij de eerste zwangerschap na de prikpil ..

kan iemand me gerust stellen.. blegh..

voor de rest wel erg veel last van me buik beetje steken etc.

kisses

Hoi Lovely mom,

jij ook van harte gefeliciteerd en welkom😊

Ik weet het sinds 2 dagen en nog steeds kan ik het soms nog niet geloven. Het blijft zo bijzonder...

Ik heb geen ervaring met de prikpil. Heb er dus ook nog nooit van gehoord dat er daarna groter kans op een mk is. Ook als je er al een jaar vanaf bent? Als je er echt heel bezorgd om bent zou ik het bespreken met de ha of de verloskundige. Misschien dat je dan wat geruster zult worden. Probeer toch te genieten van deze speciale bijzondere dag😊.

Liefs Lara

Super leuk dat we al met z'n drietjes zijn. Worden er vast wel meer aangezien we nog helemaal aan het begin van de maand juni zitten.

Ik heb helaas ook geen ervaringen met de prikpil dus daar kan ik je niet bij helpen. Zelf ben ik begin augustus gestopt met de pil en dus zwanger bij poging 2.

zwangersschapskwalen. Ja daar kan ik over mee praten! Pijn in mijn borsten (vooral links, maar als baby dronk ik zelf ook alleen maar links 😜). In de ochtend tot een uurtje of 11 heel wee en trillerig tegen het misselijke aan en moe, dood moe.

Verder moet ik ook nog echt wennen aan het idee op een leuke manier. Ik loop dus al de hele dag met een dikke grijns op mijn hoofd.

Ook vind ik het heel spannend. Gaat het wel goed komen. Wordt het gezond, blijft het daar wel zitten tot juni. Kennen jullie dat gevoel?

Veel liefs Felice

jullie ook allemaal gefeliciteerd dit is ook me aller eerste keer dat ik mee praat in een mama topic hihi..

ik kan het ook niet geloven .. ik sta er mee op en gaat er mee naar bed ..: " ohh god ik ben zwanger .. jeejj!! "

mijn vriend is super blij en helemaal gelukkig hihi

ik heb ook een dochter van volgende maand 4 jaar alweer en  hoe leggen jullie mama's het uit aan jullie eerdere kids wat " eraan " komt 😊

ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en hoop veel dingen te kunnen bespreken hier .. leuk zeg dat zo iets bestaat

xx

Terug
Bovenaan