Hoi allemaal,
Allereerst allemaal gefeliciteerd! Wat leuk om jullie verhalen hier te lezen.
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, na 3 dagen overtijd te zijn. Ik had al zo'n vermoeden want ik ben namelijk altijd erg constant ongesteld. Dus gisterochtend samen met mijn vriend een test gedaan. En ja hoor, na een paar minuten was het een feit! Heel blij! Ik merk een beetje dat ik op een roze wolk leef en dat ik het erg leuk vind dit geheim nog even samen te mogen hebben.
Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en de eerste inwendige echo staat op 19 okt gepland en 10 dagen erna het 1e gesprek met de verloskundige zelf. Volgens de verloskundige zou ik rond 3 juni uitgerekend zijn, echter heb ik zelf het gevoel dat het wat later zal zijn...waarom weet ik niet
Ik voel me verder eigenlijk niet echt anders. Mijn borsten zijn ietwat gevoelig en heb het af en toe een beetje koud. Verder geen duizelig of misselijk gevoel (gelukkig!).
Ik merk dat ik ook vooral bezig ben nu met wat er de komende tijd op de agenda staat. Wanneer we het familie en vrienden willen vertellen. We vinden het namelijk leuk om er wel echt bij stil te staan. We hebben een wknd weg gepland met vrienden 7/8 nov. En ik kom daar echt niet weg met flauwe excuses dat ik geen biertje of wijntje drink.
Dus dat wordt dan vertellen. En dan willen we ook onze families inlichten dus we nodigen hen uit voor een etentje. Hoe doen jullie dat? Maken jullie er een bijzonder moment van?
Ook ben ik nu als een malle allerlei sites, in het bijzonders deze, aan het doorlezen. Heel leuk! Tips, weetjes en ervaringen. Ook ben ik op zoek naar hoe het in elkaar steekt met de zorgverzekering. Is het nodig om me aanvullend te verzekeren? Hebben jullie hier al ervaring mee/naar gekeken?
Ik kijk uit naar jullie berichten!
|| Imke