Zwanger en uitgerekend in juni!

Hallo dames,

Gisteravond kwam zijn toetje er aan met vuurwerk en al, en overhandigde de serveerster hem een envelop. In de envelop zat een kaart met de afbeding van een vaderhand die babyvoetjes in zijn handen vasthield. In de kaart had ik een gedicht geschreven in naam van ons klein pril wondertje❤️. Hij was helemaal verrast en zag de tranen in zijn ogen, dus mijn tranen kwamen natuurlijk ook weer. Een erg mooi moment dat we beide nooit meer zullen vergeten...

Het gevoel heb ik ook Felice helemaal omdat ik 7 dagen lang bruinig afscheiding had. Nu elke keer na het plassen kijk ik standaard op het toiletpapier. Het is ook allemaal nog zo klein & pril.

Wat klachten betreft; zijn mijn bosten heel erg gevoelig en bij mij is het ook meer links. Mijn misselijkheid heeft zich vanaf gister niet meer laten zien. Ik merk wel dat het bij een lege maag veel erger is. Heb af en toe last van wat duizeligheid bij het traplopen, onder de douche of als ik te snel opsta. Af en toe steekjes in mijn buik en continu een gezette buik gevoel. Heb zelfs al het idee dat mijn buikje al iets aan het groeien is of het komt van de obstipatie. Mijn postuur is klein en slank, dat zit in de fam (ben half Indonesisch). Denk dat het bij deze zwangerschap ook snel zal te zien zal zijn. Bij een tweede schijnt het nog allemaal sneller te gaan.

Had ik al gemeld dat ik maandag 5 oktober mijn aller eerste afspraak bij de vk heb?☺️

Hoop gauw weer wat van jullie te mogen lezen. Ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk! Ooh ja, vraagje: zijn jullie ook meer vergeetachtig dan normaal?

liefs Lara

x

Ik vind het ook leuk dat deze forum bestaat☺️.

Heb een dochter van 13 jaar.  Was vroeg zwanger van mijn eerste, ik was 20. Ik ben nu 34 dus dat is alweer een heeeeeele tijd geleden. Wij gaan het haar vanavond vertellen met beschuitjes met roze & blauwe muisjes. Ook heb ik voor haar een kaart geschreven.  Denk dat ze zal huilen van blijdschap want vanaf jongs af aan tot nu toe vraagt ze om een broertje of zusje😊.

@lovely mom laat je even weten wat de ha heeft gezegd?

Liefs Lara

hoi hoi wat een ronantische verhaal zeg van lara aawhh zo lief!!

ja de vergeetachtigheid slaat inderdaad bij mij aan hihi ik was vergeten dat het zondag was dus de ha er niet is.

morgen maar gelijk even bellen..

ik ben wel echt heeel erg moe..

ik wil alleen maar slapen en heb dit weekend bijna niks anders gedaan dan slapen hihi

Oh idd. Ik ben ook echt super moe. Ik wordt er ook helemaal naar van. Helaas weinig tijd gehad om extra lekker te slapen.

sterkte ermee dames!

veel liefs felice

hi meiden! Allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! 😀 spannend he?!!

afgelopen vrijdag positief getest met een heel licht 2e streepje, we konden het haast niet geloven!! Daarom gister en vandaag nog eens gedaan, hihi ze lagen er toch.. En het streepje werd elke dag duidelijker!! Ik ben gewoon zwanger!!

Supertof dat dit forum er al is! Lijkt me heel leuk mijn ervaringen te delen en die van jullie te lezen! Wellicht kunnen we veel van elkaar leren! :)

ik ben onzettend moe, en gister na het sporten  kwam ik er achter dat ik wat lichtbruinig slijm verloren had (sorry ;)) ook een wat krampachtig gevoel gehad, dus ik maakte mij direct ontzettend zorgen!!

Gelukkig is het wel opgehouden, en op wat kleine "steekjes" na verder heel weinig klachten behalve wat misselijk in de ochtend.

Ik hoop zo dat het goed gaat!! En daar probeer ik ook vanuit te gaan!! Zijn er meer meiden die wat (bloed) verlies hebben? Morgenochtend vroeg de ha en vk bellen, kan haast niet wachten !

@Baigle gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de juni club. Leuk dat je mee leest en schrijft!

Ik heb nog geen druppel bloed, slijm oid verloren. Dus daar kan ik helaas bij helpen. De onzekerheid is echt killing.

ik heb net de VK gebeld. Ze bellen morgen terug met een datum voor de eerste afspraak.

Veel liefs Felice

@baigle gefeliciteerd en natuurlijk welkom😊

Ik had een week lang last van zeer lichte bruine afscheiding, nu is het voorbij.

Ik voel me eigenlijk wel redelijk goed vergeleken met vorige week. Als het zo blijft dan kom ik de 8 resterende maanden wel goed door. Alleen nog gevoelige borsten en af en toe wat duizelig.

@lovely mom al wat meer gerust? Ik dacht eigenlijk nog op zondag de dokter bellen? Haha maar dus ook last van verwarring.

@ Felice spannend he? Ik heb het formulier vandaag al via de post binnen gekregen welke ik in moet vullen en volgende wk mee moet nemen bij de intake.

Liefs Lara

hihi jaa ik heb goed uitgerust ! alles goed ook met jullie allemaal ?

ik heb 20 oktober me eerste echo  ze gaan gelijk kijken of ik niet gelijk door gestuurd wordt naar het ziekenhuis omdat ik bij me eerste  zwangerschap met 33 weken al met ontsluiting liep en vroegtijdige weeen

hebben jullie al een afspraak ?

xxx

Terug
Bovenaan