Zwanger en uitgerekend in juni!

Hoi allemaal!

Ik heb vanochtend net een zwangersschaps test gedaan, en ik ben zwanger! De test geeft aan 1-2 weken. We hebben het de afgelopen periode 1x gedaan (de dag dat de ovulatietest positief was), en die is dus raak geweest!! Ik was ontzettend bang om de test te doen, ik had al wel veel "symptomen" ik rook ineens alles, soms vond ik dingen die ik normaal heel vind helemaal niet meer lekker, de gehele dag door een soort van waas van misselijkheid die dan weer wegtrekt, en erg moe en de eerste dagen een enorme hoofdpijn!
We zijn ontzettend blij, maar ik weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten. Het is ons eerste kindje. We willen het dolgraag vertellen aan mensen maar vanaf wanneer vertel je het aan de mensen die het dichtst bij staan?
Waar moet ik nu allemaal rekening mee houden? Ik vind het zo enorm eng en spannend tegelijk dat er gewoon iets groeit in m'n buik!
Voor alle andere mama's hier, ook gefeliciteerd met jullie positieve test!!

Liefs!

Dit is het topic van vorig jaar, kom je meeschrijven in die van dit jaar? Staat onder de actieve topics met titel uitgerekend in juni 2017

Hoi!!

Ik ben inmiddels bijna 20 weken zwanger (maandag) en ben ook uitgerekend in juni. 5 juni om precies te zijn.

Voor ons is het ons derde kindje, een verrassing! Maar natuurlijk van harte welkom! We hadden alles al weggegeven of verkocht. Dus nu alles opnieuw aangeschaft.

Tot nu toe verloopt het niet helemaal vlekkeloos. Ik ben al 6 weken thuis ivm duizeligheid, flauwvallen en bekkeninstabiliteit. De duizeligheid en flauwvallen komt met name door mijn bloeddruk.

leuk om zo mee te lezen!!

groetjes Marleen

Hello ladies,

Jolanda hier, 32 jaar en nu 20 weken zwanger van de 1e. Helaas de nodige kwalen al gehad. (Tot in extreem). Zit nu gedwongen thuis ivm ernstige bekkenklachten. Lopen is helaas een hele uitdaging.

Nu zijn we (mijn man) begonnen met klussen in de babykamer. Heb hem een deadline gegeven. In Maart wil ik de meubels erin hebben staan.... en geloof me die 2 maanden heeft hij nodig haha...

Grtzzz

Goedemorgen!

Vraagje, is het normaal dat je in het tweede semester moeilijk slaapt? Nog niet door de kleine, maar als ik 's nachts 1 x wakker ben geworden val ik niet meer in slaap..

Hallo dames

ben nu 22 weken zwanger, begin ging alles goed tot de 20 weken echo. Daarop was te zien dat het hoofdje te klein was. En me placenta niet goed lag.
vandaag onderzocht door de gynaecoloog, hoofdje was inmiddels wat gegroeid nog wel klein maar niet meer te klein. Maar op me placenta was ze niet gerust dus moet ik volgende week maar het VU

super spannend allemaal, moet zo ie zo een keizersnee nu af wachten wat het VU allemaal kan onderzoeken want ze denken dat me placenta vergroeid is :(
wilde even me verhaal kwijt

fijne zwangerschap allemaal!</p>

Terug
Bovenaan