Zwanger en uitgerekend in juni!

@karpediem

fb werkt gewoon veel makkelijker, ik vind het inloggen hier super irritant elke keer.. Op mijn telefoon werkt het niet handig en fb kun je zoveel meerval hier,, hier kan je geen foto plaatsen, geen link delen, niet makkelijk op elkaar reageren.. Ik zou zeggen maar een fb account aan onder een andere naam als je geen fb wil en gebruik alleen de geheime groep.. T werkt echt fijn..

Voor de andere dames hier ook nog de aller beste wensen!

Hoe is het met de rest?

@karpediem, ben benieuwd of je het inmiddels al verteld heb. En jammer dat je geen fb hebt, werkt idd stukken fijner en ook actiever dan hier. Maar snap het wel hoor, mijn vriend houdt ook absoluut niet van fb en heef er dus totaal niks mee. Kom gewoon af en toe hier af en toe nog even gluren hoe het met de rest gaat.

liefs lara xx

Fijne jaarwisseling nog allemaal :) Fijne avond gehad?

@Liesj: Heb bewust m'n Facebook weggedaan een tijd geleden. Linkjes kun je wel delen, foto's wat lastiger.

@Lara: Hoe is het met jou? Ik heb gister cadeautjes voor de deur gezet bij schoonouders. (Blond amsterdam mok met 'oma' erop en koekjes met roze muisjes.. )

Echter kregen we binnen een paar uur een app in de groepsapp: Er kwamen nog verlate kerstcadeautjes. Een hele leuke mok voor de allerliefste oma???? van de katten??? en lekkere koekjes. Wat een verassing ............)

Volgens mij hebben die dus nog steeds niks door :-( (Ze zegt altijd dat de katten de kleindochters zijn.. )

x

Lastig dit. Ook echt met oud en nieuw zei m'n schoonmoeder nog van ja wol oma worden maar.. Jij bent nog jong.. Oeps.. Dus ik twijfel nu wat ik ga doen.  Jullie ideeën?

Op dit moment genoeg stress ook. Hoe is dat hij jullie?

Wij hebben het dus gewoon zonder poespas verteld. En anderen pikten het wel op hoor.

Heb sinds gisteren last van stekend gevoel overal een beetje. In het midden van boven naar beneden. Toen ik sliep geen last gehad. Wel weer nu ik op ben gestaan.

Herkenbaar gevoel.  Bij mij voel ik altijd wel iets.  Vooral echt karate schoppen.. Zo voelt t anders aan haha:p

Hebben jullie t al op werk verteld?

Hallo meiden,

Ik heb mezelf zojuist aangemeld, om gezellig met jullie mee te kunnen kletsen op dit forum.

Ik ben ruim 15 weken zwanger van ons 1e kindje. En het lijkt me leuk om ervaringen en tips met jullie te delen.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan