Zwanger en uitgerekend in juni!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben 30 juni uitgerekend. Ik twijfel een beetje of ik in de juni groep of in de juli groep 'thuis' hoor. Inmiddels weet iedereen in mijn omgeving dat ik zwanger ben en dat is wel erg prettig en leuk, vooral omdat ik nu niet meer in die grote truien hoef rond te lopen. Je ziet bij mij al duidelijk dat ik zwanger ben, terwijl ik nog maar 15 weken en 6 dagen zwanger ben...

Ik wil ook graag op jullie facebook en zal straks een berichtje sturen.

Groetjes!

Hey allemaal,

Ik ben nog niet echt actief op het forum maar wil het wel worden :) mijn eerste berichtje hier. Ik ben vandaag 18 weken zwanger en heb vandaag mijn "20 weken" echo gehad. Alles gaat super goed en ben zo blij en te horen gekregen wat het wordt :)

Ik heb Elize mooren een berichtje gestuurd voor die fb groep, zou het leuk vinden om daar bij te mogen :D

<div class="bbp-reply-content">

Hoi dames,

Ik ben voor een online onderzoek op zoek naar vrouwen die (pril) zwanger zijn van een eerste kindje en nog geen kraamzorgorganisatie hebben gekozen.

Het onderzoek duurt ongeveer 75 minuten en zal plaatsvinden in Amsterdam. Je dient enkel een aantal (zwangerschapsgerelateerde) websites te bekijken.

Als dank voor je medewerking krijg je van ons een rijkelijk gevulde tummy tub met een waarde van ruim 100,-    Lijkt het jou leuk om deel te nemen? Stuur dan een mailtje naar mareschreur@gmail.com

</div>

Hallo dames!

Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie zwangerschap!

Eindelijk kan ik in een uitgerekende tropic!

Zou het proberen om even in het kort mijn verhaal uit te leggen..

Ik heb vorige jaar september mijn mirena laten verwijderen. En vanaf toen zijn we begonnen met klussen, ik had meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. Toen werd het december en kreeg mijn vader een zware hartinfarct dus je kunt begrijpen dat ik even totaal niet bezig was met zwanger worden gelukkig is hij er weer aardig bovenop gekrabbeld. In Februari kregen we de sleutel van ons eerste gezamenlijke koophuis druk aan het klussen geweest in dit geval in ons nieuwe huis ipv in bed ;-) Toen werd het Augustus en nog steeds niet in verwachting heb de huisarts toen gebeld over uitleg ze zei als je in September nog  niet zwanger bent is het een jaar geleden dan kunnen jullie eens langs komen eventueel voor onderzoeken. Ik dacht weet je wat laten we er eens tot het nieuwe jaar minder mee bezig zijn en dan zien we anders wel verder in Januari. Toen werd het vrijdag 23 September de dag van me nod tot avonds helemaal niks ik zei tegen me vriend misschien toch een test halen omdat we zaterdag en zondag bruiloft hadden en dan wilde ik wel weten of ik kon drinken. Wij nog snel om half 9 naar de kruidvat gereden en ik meteen een test gedaan. Ik dacht zie 1 streepje wordt gewoon later ongesteld test weg gelegd en kleding voor de bruiloft klaar gelegd toen ik terug kwam op de badkamer dacht ik nog even spieken... en wat mijn ogen toen zagen kan ik nog steeds niet helemaal bevatten ik zag 2 streepjes! Yes eindelijk! Natuurlijk meteen me vriend geroepen en in huilen uitgebarst. Wat ben ik blij maar ook zo onzeker zou het wel goed gaan zou het hartje wel kloppen straks is het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Het de vk ook gebeld vandaag en 18 oktober de vroegtijdige echo deze wilde ik zelf graag kan niet zo lang wachten :)

Heb trouwens al wat symptomen: erg pijnlijke tepels en de zijkanten van me borsten opgeblazen buik regelmatig, lage rugpijn met vlagen.

Zo leuk dat ik ook eindelijk in een zwanger groepje zit!

Kim

Hoi allemaal,

Jay! ook ik ben zwanger. Nu zo'n 5-6 weken, en volgens internet eind mei uitgerekend, maar kan ook goed begin Juni zijn?

Nadat ik groen licht heb gekregen voor het zwanger worden ivm medicijngebruik, was het de eerste keer meteen raak! Best bizar ook als je bedenkt dat ik al 35 ben, en om me heen hoor dat er zoveel mensen zo lang mee bezig zijn. Blijkbaar lijkt ik daarin op mijn moeder :) (bedankt mam!)

Allemaal wel enorm spannend natuurlijk, ik denk voor ons allemaal!

Ook ik kijk stiekum of ik geen bloed zie nadat ik (wederom) naar de wc ben geweest. Ik heb eigenlijk niet echt ergens last van, behalve mijn borsten die doen gemeen zeer, en enorme trek steeds. Af en toe wat krampjes in mijn onderbuik maar die lijken er bij te horen, en 's avonds een beetje wee-ig gevoel in mijn maag als ik moe ben. Ook geen extreme vermoeidheid, al zorg ik wel dat ik braaf op tijd eet en ga slapen.

Het lijkt allemaal wat te mooi om waar te zijn, maar ik vermoed dat dit vast nog wel verandert..

Hoe is dit bij jullie?

Groetjes

Terug
Bovenaan