Zwanger en uitgerekend in maart 2016

<p style="text-align: left;">Nee ik ga weer voor curretage, afwachten is voor mij geen optie. De onzekerheid is te stressvol. We hopen op 3 x scheepsrecht! Dankjewel!</p>
 
hoi meiden,

Gefeliciteerd allemaal! Herkenbaar allemaal, mum2b & 702134. Van dat spannend en nog niet op en top... Ik ga ook met jullie meeschrijven. Ik ben momenteel 7 weken en twee dagen zwanger. Is er iemand van jullie die niet op een roze wolk zit? Hier misselijk, futloos en een beetje down. Herkent iemand dit?

@gebruiker912619, succes morgen, spannend!

 


@ gebruiker 916893,

gelukkig ben ik niet down maar wel erg futloos en misselijk..
vooral na het eten ben ik misselijk en wil ik even rustig aan doen. Gelukkig blijft alles er wel in! Moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind om 2 x per dag mijn prena fem capsules te slikken.. Hoe gaat dat bij jullie/jou?

heb volgende week mijn 2e echo.. (eerste was een spoedecho bij 6weken) vind het heel erg spannend!!
 
Das fijn ja! Ben jij ook de hele dag ongeveer misselijk? Of alleen na het eten? Hier blijft gelukkig alles binnen. Ik moet nu aan het eten beginnen, de gedachte alleen al... Haha! Maar goed, het zal wel weer overgaan. Dat futloze heb jij dus ook, alles lijkt een grote klus ipv kleine klusjes. Is het je eerste @mum2b?
 
@vivianne

ja dit is mijn eerste zwangerschap, misschien kan ik daarom nog niet echt genieten.. ergens vraag ik me constant af of dat het wel goed gaat.
Ben over de hele dag vaak in de ochtend en rond etenstijd misselijk. Gelijk na het opstaan probeer ik wat te eten.. en over de hele dag heb ik wel last van vreemde smaakjes in m'n mond. Kan jij een beetje genieten van de zwangerschap? Heb jij je echo al gehad?
 
Terug
Bovenaan