Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

Hee meiden! Het lijkt me gezellig om in contact te komen met meiden die ongeveer gelijk lopen met mij.

Het is nog heel pril, ik weet het.
Hier 6+4 vandaag. Maar dat zal nog wel bijgesteld worden bij de termijnecho.

Ik kan 01-03-16 voor het eerst naar de verloskundige.

Ha hier nu precies 6 weken zwanger van nummer 3 heb al twee dochters van 2 en 1 jaar maar het blijft toch elke keer weer spannend. Heb op 01-03 mijn eerste echo i.v.m eerdere miskraam.

Hoi!

Ik weet sinds 3 dagen dat in inverwachting ben van mijn eerste kindje! Officieel zit ik op 6 weken en 1 dag. Mijn eerste afspraak bij de verloskundige is pas op 21 maart, dus met ruim 10 weken... Heb nu wel al heel veel moeite om m'n mond te houden, hebben jullie dat ook??

Groetjes!

Hoi!

ik heb het helaas al met 5 weken tegen mijn ouders moeten zeggen, lag met griep op bed en ze bleven maar zeuren over een hoestdrankje enzo kon er niet meer onderuit komen dus maar verteld maar er bij gezegd dat ze het tegen niemand mochten zeggen.

Gefeliciteerd Siebel, zag je naam staan onder het topic en dacht top het is snel weer gelukt, super fijn om te lezen!

<p style="text-align: left;">Hoihoi!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag van mijn eerste kleintje! De ellendige misselijkheid os inmiddels toegeslagen en mn borsten doen enorm zeer. Ook veel last van krampen helaas. Ik wist het al met 4 weken i.v.m. gyn controle omdat ik pco bleek te hebben. 2 maart heb ik mijn eerste echo en kan echt niet wachten!!!! Ook ik heb heel veel moeite om het niet van de daken te schreeuwen hihi.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben uitgerekend op 12 okt. Maar zal misschien nog veranderen op de termijn echo

Jeetje dat is lang wachten! Ik vind wachten tot de 8e week al zo lang :( kan echt niet wachten tot ik m'n kindje voor het eerst mag bewonderen

Hi! Ook ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Waar ik heel veel moeite mee heb is dat ik wat vage (geen erge) pijntjes heb in mijn buik, en dat ik daar de HELE dag mee bezig ben. Hoef deze week ook even niet te werken dus heb ook de tijd om er op te letten.

de ongerustheid heeft ook te maken met mijn vorige zwangerschap, die in oktober voortijdig eindigde ;'-(. Zijn ermeer van jullie met een soortgelijke situatie? Hoe houden jullie jezelf rustig?

Terug
Bovenaan