Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum en deze topic sprak me aan :)

Ik ben nu 31 kom uit regio Utrecht en ben in verwachting van mijn 1e kindje. Mijn vriend heeft al een zoontjevan 7 en nu krijgen we een meisje en ben uitgerekend op 8 oktober 2016.

Ben heel benieuwd naar alle verhalen en ervaringen hier en leuk om met vrouwen te praten die ook in oktober uitgerekend zijn :)

Mijn vriend voelt hem inmiddels ook. Hij legt iedere avond even zijn hoofd voorzichtig op mijn buik. Daar reageert de kleine man vrijwel meteen op. Mooi is dat om te zien.

Volgende week gaan we met de auto op vakantie naar Frankrijk. Ben benieuwd hoe dit gaat. Aangezien ik de laatste tijd best misselijk word als ik bijrijder ben.. haha dat word de hele weg zelf rijden vrees is. :p

Leuk dat hij hem nu ook kan voelen!!
Wij zijn ook nog aan het kijken naar vakantie, hebben nog niks geboekt, dus of een last minute of met de auto richting vrienden die een reis van 3 maanden door Europa aan het maken zijn. Maar ligt er een beetje aan waar ze precies zitten en hoe lang het rijden is, want mn rug vind de auto niet heel leuk meer op lange afstanden :p En die gordel op je buik is ook niet heel prettig voor lange tijd.

Vanmiddag naar een kinderdagverblijf wezen kijken, volgende week nog maar 2 plannen. Lastig hoor, om te kiezen....

Hoi allemaal,

Ben hier ook nieuw en uitgerekend op 21 oktober (tweede kindje). Dit forum ligt een beetje op z'n gat zie ik.. . Maar aangezien we nu allemaal (bijna) verlof hebben, is er misschien ook wat meer tijd om met elkaar te praten.

Het gaat nu ineens wel erg snel allemaal vind ik! Vind t nu toch ook wel spannend worden. Had dat bij de eerste minder, omdat je dan ook niet weet wat je te wachten kan staan. Heb nog geen idee of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen.

Groetjes Annemarie

Hallo allemaal,

Ik ben over 3 weekjes uitgerekend het einde is in zicht. Ik ben gelukkig niet gestrest of zenuwachtig voor de bevalling. Ik laat het gewoon lekker op me afkomen. Hoe ervaren jullie je zwangerschap?

Bij mij tot nu toe nog steeds prima kan nog veel voel me iets sneller moe maar dat in de laatste 3 weken mag ik absoluut niet klagen.

groetjes

Ik ben bevallen van onze zoon Raf. Zijn er misschien nog dames die hier wel eens op kijken? Was voor mij inmiddels al weer lang geleden. hihi.

Hopelijk is het bij jullie allemaal voorspoedig gegaan.

Terug
Bovenaan