Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

Zo, ik ook weer even terug van weggeweest!
Heb een behoorlijke griep onder de leden, vorige week heel de week met hoge koorts, nu nog een flinke verkoudheid waardoor ik mezelf helemaal kapot hoest.
Vorige week bloedverlies, maar gelukkig kon ik zo helder nadenken dat dat gewoon komt door al dat hoesten. Vandaag 2e echo gehad, en kleine spruit was gezellig aan het zwaaien met zijn armpjes en beentjes... alles ok dus, fijne bevestiging!! Echo meteen ook weer zoveel duidelijker en herkenbaarder! Nu 10 weken en 5 dagen!
Van het weekend met de mama mazzeldagen maar een zwangerschapsbroek gescoord, o man dat zit lekker! Haha!

Morgenochtend even naar de dokter voor het hoesten!

@-CS heb je niet veel pijn bij het hoesten.. ik voel bij het hoesten echt heel erg de banden van mijn baarmoeder...Nou staan die sowieso heel erg op spanning bij mij.. drama...

Hopelijk knap je snel op

ik ben zwanger van mijn eerste kindje en de termijn is nu op 23 oktober gezet, dus nu ruim 11 weken zwanger.

heel gek en nog wat onwerkelijk hier, behalve de laatste tijd wat meer moe te zijn als anders helemaal nergens last van, alleen op de beelden van de echo is steeds een heel mooi klein kindje te zien! zo spannend!

ik hoop hier ervaringen op te mogen doen, met hopelijk een mogelijkheid tot vragen stellen als ik deze heb ;)

@siebel. nee gelukkig geen last van pijn in mijn buik bij het hoesten gehad!

Inmiddels alweer 13 weken zwanger; leuk! Buikje begint te komen, de hele wereld is ingelicht en de eerste voorbereidingen worden getroffen :)
Eindelijk een goede reden om de zolder te voorzien van een vloerbedekking; logeerkamer naar zolder. En dan nu gaan nadenken wat we met het kamertje gaan doen!!

En last but not least; de misselijkheid gaat over! Hallelujah!
Niet al het eten en drinken valt even goed en heb af en toe nog wel een raar gevoel in mn maag. Maar de medicatie tegen de misselijkheid is in de kast verdwenen!

Donderdag weer naar de verloskundige, hartje luisteren eindelijk! Spannend!

Hoe gaat het bij jullie?

Hee! Wat een actieve forumgangers zijn wij zeg... hahaha

Hier gaat alles zijn gangetje.. ik heb dit weekend voor t eerst een zwangerschapsbroek aan.. niet omdat er al een buikje zichtbaar is.. maar het zit zoveel fijner.. niet meer die knoop die op je buik zit te drukken.. hahaha... Nu voelt het allemaal veel echter.. ;)

Op 6 mei hebben wij een pretecho.. We(vooral ik) zijn zo benieuwd wat het is.. Jongetje/meisje maakt niet uit.. maar ik wil zo graag kennis maken met ons kindje.. haha.. dat gaat dan stap voor stap al wat beter. En dan hebben we op Moederdag een geheimpje voor de oma's. We zijn dan 18 weken.

Verder heb ik deze week ontzettend erg moeten kokhalzen. vanuit mijn tenen leek het te komen. Alsof mijn ingewanden ermee uit kwamen. Gelukkig niet hoeven spugen. Het lijkt nu weer wat beter te gaan. Maar wat een vervelende week was dit zeg.

Hoi allemaal,

Inmiddels zit ik vandaag op precies 16 weken, en uitgerekend op 16-10-2016, ik ben in het begin al actief geweest in dit topic maar was het gewoon vergeten...

Ik heb ook alles gehad, misselijk, vermoeidheid, pijnlijke borsten, maar inmiddels ben ik (hoop ik) daar allemaal zo goed als vanaf, ik krijg nu last van de bekende bandenpijn... Iemand van jullie hier ook last van?

Ik draag al een tijdje zwangerschapsbroeken, die zitten echt zo veel lekkerder! Maar ik merk dat ik nu ook de bovenkleding moet gaan vervangen voor positie kleding, sommige shirtjes komen niet meer over m'n buik heen haha

Ben benieuwd hoe jullie dit allemaal ervaren, iedereen om mij heen die weten het uiteraard ook allemaal, maar zou graag van meiden horen die ongeveer net zo ver zijn!

groetjes!

Haha, ik dacht precies t zelfde Siebel88. Lekker actief hier. We staan al op de 2e pagina van actieve berichten :p haha

Ben je er gisteren achter gekomen wat het is? Ik ben ook zó benieuwd!
Wat knap dat je het voor de oma's nog steeds verborgen kan houden!
Klote dat je zo hebt moeten kokhalzen! Ik ken het helemaal, wat kan je je ellendig voelen dan he!

Wij hebben na mijn laatste bericht het hartje mogen horen. Bijzonder zeg! Zegt ze nog; het kan even duren hoor voor ik het gevonden heb, en meteen geluid! Daar wassie al!
19 mei weer een echo met 18 weken en dan 1 juni de 20 weken echo in het echocentrum. Spannend, ik wil ook zó graag weten wat het is!
Inmiddels ook echt een buik, kan eindelijk t merendeel zien ook dat ik zwanger ben!

Zo stom, mijn zwangerschapsbroek ligt echt nog steeds in de kast, mijn eigen broeken zijn nu ineens best te doen. En die zit nog net iets te los. Wel al een voedingsbh aan. Ik dacht dat er ook meegroeibh's waren bij prenatal, mooi niet. Meteen aan zo'n voedingsding. Maar t zit wel lekkerder :p
Draag wel al positie shirtjes, zit wat beter, zijn wat langer.

@sjoukje, de bandenpijn ken ik inmiddels ook. Vooral smorgens in bed als ik me uitrek schiet t er een beetje in aan de linkerkant. En met niezen best wel (lang leve hooikoorts).
Ik merk ook echt dat ik dommer aan het worden ben, haha. Dingen vergeten, niet op woorden kunnen komen, dingen niet zelf kunnen bedenken etc. zo vreemd!

We hebben inmiddels de meubeltjes voor de babykamer al staan, en hebben we besloten wat er op de muur komt! Leuk! En je kunt maar op tijd klaar zijn! Vriendinnetje was met 26 weken aan het verven, kreeg pijntjes en kon t ziekenhuis is en kwam niet meer thuis tot na de bevalling. Dus wij willen graag op tijd t grootste deel klaar hebben :D
Hoe zijn jullie 'voorbereidingen'?

Jaaa we krijgen een jongetje! dat was mijn voorgevoel ook vanaf dag 1 zo ongeveer.

We hebben het vrijdagavond meteen aan mijn ouders verteld en zondag, op Moederdag, aan mijn schoonouders. Ze vonden het allemaal heel leuk! Vooral dat we niet hadden gezegd dat we de echo gingen doen. hihi

Ik draag nu sinds een aantal weken zwangerschapsbroeken.. die zitten toch echt wel fijner. Mijn misselijkheid is nu ver over. heb nog wel mijn momentjes.. en moet echt op tijd eten. Dan valt het allemaal wel te overzien.

Komende vrijdag gaan we nog een keer op pad voor kamertje en wagen enzo. Hopelijk komen we er nu uit. :D

Terug
Bovenaan