Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

Leuk, een jongen! En leuk dat je voorgevoel ook klopt! Mijn voorgevoel zei altijd heel sterk een meisje, maar de laatste week denk ik ineens aan een jongen! Morgen weer een echo met 18 weken, ben heel benieuwd of ze het al kunnen zien!

Ik heb inmiddels mijn zwangerschapsbroek ook van de plank gehaald, en ga van de week echt eens even shoppen voor nog een aantal broeken!
Kwam er met het warme weer achter dat ik mijn korte broeken niet meer pas! Moest ik gaan werken in een lange broek met 28 graden! Pfoe!

Hoop dat je kan slagen voor een kinderwagen en een kamertje! :)
Hier zijn de muren gestuct inmiddels, kunnen we op het gemak beginnen met schilderen! :)

Hai iedereen :)!

Mag ik ook meekletsen? Wij verwachtten op 29 Oktober een zoontje! Had zelf al heel sterk gevoel van een jongen en dat klopte :)
We hebben alle spulletjes al uitgezocht en besteld deze worden eind Juni geleverd en ben nu op het gemakje voor de babykleding etc bij elkaar aan het sparen. Hebben jullie nog suggesties voor leuke winkels?

Tot nu toe heb ik het erg getroffen met mijn zwangerschap - niet echt misselijk geweest, niet gespuugd. Beetje bandenpijn - beetje last van mijn rug. Wel extreem moe.. dat gaat nu iets beter. Ik pas echt absoluut mn broeken niet meer- ik droeg altijd high waisted skinny dat kan ik wel vergeten nu.. maar vind nergens ook echt positiekleding die ik leuk vind. En heel eerlijk - ben stiekem ook beetje gierig.. een hoop geld voor kleding die je niet zo lang aan doet - jammer dat 'k net een bruiloft heb in Juni nog maar eens bedenken waar ik een leuke jurk vandaan tover. Mn borsten zijn wel enorm gegroeid - wel 2 hele cupmaten.. niet te doen..

Heb deze week ook voor het eerste het kindje mogen voelen - hebben jullie dat ook al? Echt bijzonder.. Ook kreeg ik bij de verloskundige te horen dat ik Rhesus C negatief ben dus krijg in week 27 een extra bloedonderzoek.. hopelijk komt dat allemaal goed..

@soraya ik ben ook Resus negatief. Dus ik krijg ook een extra bloedonderzoek. Als het dus echt zo blijkt te zijn. is het schijnbaar op te lossen met 2 kleine prikjes.. een voor de bevalling en een daarna. Geloof ik. Ik maak me hier niet zo druk om.

We zijn inmiddels geslaagd voor babykamer en kinderwagen. Nu de aankleding en alle andere dingen nog! haha Jeetje zou willen dat mijn bankrekening een bodemloze put was.. haha

Wat leuk dat je ook een jongen krijgt!
We hadden vorige week helaas geen echo, alleen controle voor mij en het hartje luisteren. Had me vergist. Maar 1 juni de 20 weken echo!
Ben pas 3 kilo aangekomen, en verder is alles goed. Begin wat pijntjes te krijgen nu in mn buik. Maar alles gaat eigenlijk goed!

Ik was van de week ook eens gaan shoppen voor kleding. Maar inderdaad duur allemaal! 65 euro voor een broek voor een half jaar... Als je die uberhaupt nog past als je zwangerschap vordert. Ik weet nu welke maat ik moet hebben dus heb op marktplaats wel eea kunnen vinden.
Shirtjes heb ik leuke gevonden bij H&M, een wat groter filiaal.

Babykamer en kinderwagen ook via marktplaats. Als je goed zoekt kan je voor weinig mooi spul vinden. De kinderwagen net een jaartje gebruikt, mensen woonden klein en gingen al over op een buggy. Alle bekleding kan eraf dus heb alles al uitgebreid gesopt en gewassen. En ook de kinderkamer moest eruit ivm verhuizing, dus ook voor een prikkie. En super goede kwaliteit en in hele goeie staat!

Ik heb nog steeds niks gevoeld helaas, deze week 19 weken alweer!
Wat gaat het snel allemaal!

Wij zijn nu 19+4 weken.. hebben vandaag 20 weken echo gehad... Geweldig.. De kleine doet het perfect! Hij was heel beweeglijk. Liet alles prima zien.. Bijna jammer.. want hierdoor was de echo sneller klaar.. haha..

Hij lag zo schattig te duimen! hihi

Ik ben nu nog veel meer verliefd! haha Na de echo ben ik meteen naar de winkel gegaan.. weer voor veel te veel geld aankleding voor de kamer gekocht.. en kleren voor mezelf.. hahaha...

Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo!! Wij mogen woensdag! Ben zo benieuwd! Spannend ook, of alles er wel op en aan zit!
En daarna lekker ff samen de stad in, terrasje en natuurlijk zelf de eerste kleertjes kopen als we weten wat het is! <3

Vandaag is de stucadoor geweest, ik vind het zo mooi! Nu de overige muren verven en de kozijnen en de plintjes, kan eindelijk de vloer terug en de meubeltjes erin!

EN: ik voel de baby bewegen! Bijzonder!! Sinds 2 dagen nu, zo leuk!
Hebben jullie de baby al gevoeld?

Ja hoor, alles erop en eraan! Helemaal compleet!! :D
En we weten wat het wordt! Totale verrassing, ik was zo overtuigd van een meisje, maar tis een jongetje! Toch fijn dat ik nu even de kans krijg om aan het idee te wennen! Maar zo leuk! Een klein mannetje <3

Ben al helemaal gewend aan het idee dat het een jongetje is!! De eerste kleertjes al gekocht, toch handig als je weet wat het wordt. Als je dan tegen iets leuks aan loopt kan je het gewoon meenemen :p

Jammer dat je vriend nog niks voelt, mijn man  afgelopen weekend voor het eerst wat gevoeld. Grote grijns natuulijk!
Blijf het een gek gevoel vinden, die bewegende baby in mn buik!

Terug
Bovenaan