zwanger en uitgerekend in september 2016

Superblij het nieuwe jaar begonnen. 1-1 een positieve test. Zwanger van de tweede en veel meer moeite om het niet van de daken te schreeuwen dan bij de eerste (dus blij dat ik het zo kan delen). Ben moeder van een 8 maanden oude zoon. Uitgerekende datum waarschijnlijk 8 september.

Sorry, ben ik weer. Ik heb het idee dat mijn eerdere bericht (die ik zelf  per ongeluk heb aangegeven als ongepast) niet meer zichtbaar is. Dit was het bericht:

Hoi! Wat leuk, gefeliciteerd!! :) Zo blij dat ik een recent forum heb gevonden. Ik ben ook net zwanger maar dan van de 1e (op 2 januari licht positieve test gehad) maar eigenlijk is vandaag pas mijn NOD en ik ben zo bang dat er nog iets misgaat en bij de volgende test de streep niet donkerder zal zijn... Ik ga a.s. woensdag weer testen! Ben zoooo zenuwachtig! Als alles goed blijft gaan zal mijn uitgerekende datum 10-12 september zijn. Veel succes cmo84!!

Cmo83 gefeliciteerd! Moeilijk om het voor je te houden hè?

espe, ik denk dat je wel blij mag zijn hoor! Zo'n streep verschijnt niet als je geen het in je urine hebt. Al herken ik je onzekerheid wel!

ik had 2 uur geleden een positieve test in mijn handen en ben vermoedelijk dat 5 september uitgerekend. Het is de derde maar niet minder spannend. Mijn man weet het nog niet eens. Ook zo wat om het hem over de telefoon te vertellen

espe, ik denk dat je wel blij mag zijn hoor! Zo'n streep verschijnt niet als je geen het in je urine hebt. Al herken ik je onzekerheid wel!

ik had 2 uur geleden een positieve test in mijn handen en ben vermoedelijk dat 5 september uitgerekend. Het is de derde maar niet minder spannend. Mijn man weet het nog niet eens. Ook zo wat om het hem over de telefoon te vertellen

Ik schreef nog dat we een zoon hebben van bijna 7 en een dochter van 5. Mijn man vertel ik het vanavond dmv een speentje en positieve test op zijn bord als de kids naar bed zijn!

Terug
Bovenaan