zwanger en uitgerekend in september 2016

Wat leuk om alles te lezen, gefeliciteerd iedereen!!! :)

Wat grappig Mary731 dat het bij jouw 1e ook 13 maanden geduurd had. Fijn dat het daarna wat sneller ging;) Je hebt je man goed weten te verrassen zo te lezen, superleuk! Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben met hartkloppingen.

Janny, wat fijn dat je nu zwanger bent na zoveel ellende met vruchtbaarheidsbehandelingen. Dus ook in verwachting van je 1e? Spannend hoor! Veel succes met de echo over 2 weken.

Daiis, ik kan ook niet wachten tot de echo! Woensdag doe ik voor de zekerheid nog even een test om te zien of ik dan echt een donkere streep heb en dan ook maar eens de verloskundige bellen. Ben heel benieuwd hoe alles zal gaan!

Erg fijn om lotgenoten gevonden te hebben :) We gaan er voor!!

Haha wat een leuke manier zo in de koelkast ;) en die test is volgens mij helemaal niet nodig hoor espe, een streep is een streep! Al snap ik je wel haha heb bij de vorige keer dat ik zwanger was 6 :eek: testen gedaan, geloofde het niet haha.

ik denk dat ik volgende week de verloskundige bel.. Maar kan eigenlijk niet wachten om een afspraak te maken..

ben wel benieuwd welke leefdtijd jullie hebben :) ikzelf word volgende maand 25, en ben bijna 2 jaar getrouwd met mijn man van bijna 32.

fijne dag allemaal, hopelijk zonder kwaaltjes !

Haha 6 ja? Ik kan het ook nog niet geloven dus doe morgen nog één laatste test. Als er dan een donkere streep op staat voel ik me denk ik wat rustiger en kan ik het hopelijk ook echt gaan geloven.

Ja, ben ook wel benieuwd hoe oud iedereen is. Ik ben 29.

Hebben jullie eigenlijk al last van kwaaltjes? Of komt dat pas later? Ik heb tot nu toe gelukkig geen last, af en toe beetje steken in de buik en een zere bovenarm. Maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

hey meiden,

hahah 6 tests.. op de dag zelf eerst 1 gedaan  s ochtends om half 5...  daarna om 6.15 mn vriend uit bed gebeld...
Ik zat geschokt voor het skypebeeld. hij had een grote grijns.
daarna naar de etos en 2 andere gehaald. toen kon ik er niet meer omheen haha.
Ik ben 35 jaar, bijna 36.  mn vriend is 41.

Ik heb ook nog eens 2 zware burn outs achter de rug was nu op de goede weg gelukkig,maar gebruikte nog wel medicatie. dus nu dat ook aan het afbouwen...
Mijn vriend en ik wonen ook nog niet samen.. dus het wordt de komende maanden veel geregel daarnaast. en discussie waar we gaan wonen.hahaha.

Ik heb nu ook regelmatig buikpijn. wordt dr zelfs wakker van...
Beetje duizelig/raar gevoel in mn hoofd. maar dat kan ook komen door afbouw meds..

Ennuh espe ik snap dat je morgen nog eens een test gaat doen. gewoon voor je gemoedsrust!
Toch ook weer spannend!

niemand misselijk????

De eerste misselijke meldt zich... Ik heb vanmorgen 2keer overgegeven op mijn werk...

Ik ben trouwens 34, man ook.

ik heb ook buikpijn hoor. Had ik van de andere twee ook weet ik nog.

Spannend allemaal!

Hopelijk blijft het goed gaan zo zonder de medicatie Janny!  Dat duizelige gevoel heb ik ook een beetje, wel een vervelend gevoel. En af en toe steken in me buik..

verder heb ik eigenlijk (nog)nergens  last van..heb tijdens me vorige zwangerschap last van ischias gehad en nu voel ik wel me bil/been weer..hoop dat het niet erger word!

die misselijkheid lijkt me heel erg Mary hoop dat het niet lang blijft aanhouden..

Oh bah Mary, hopelijk zet de misselijkheid niet al te erg door! Hebben ze op je werk al vermoedens?

Wat is ischias, Daiiss?

Samenwonen is nu wel een goed idee ja haha Janny, maar daar zullen jullie vast zonder al teveel discussie uitkomen.

Heb zin in de test van morgenochtend! Als het goed is komt 'ie vandaag met de post :)

Terug
Bovenaan