zwanger en uitgerekend in september 2016

Hallo dames,

Ik ben vandaag 40+1 (3 september uitgerekend).

Ik denk dat het veel bewegen, harde buiken, krampen en zelfs al veel weeën (zolang er geen regelmaat in zit) geen voortekenen zijn van een naderende bevalling. Ik heb namelijk al 3 weken last van dit soort dingen en ben nog steeds niet bevallen. Had een paar dagen terug ook een inwendige onderzoek. Dacht na al die weeën wel wat ontsluiting te hebben, maar helemaal niets! Morgen word ik ingeleid (door zwangerschapsdiabetes) en anders had ik misschien zelfs de 42 weken wel kunnen halen. Want volgens onderzoek zijn er echt geen tekenen van een naderende bevalling.  Wel was bmm zachter geworden, maar denk dat dat ook gewoon een tijdje zo kan zijn zonder ontsluiting.

Hier nu ook 40+1 dag. Helaas nog niet bevallen Niki. Heb nu het gevoel dat het nog wel 2 weken kan duren, al is mijn lichaam wel heel onrustig en ikzelf überhaupt ook...

Ergens maar vanuit gaan dat het nog 2 weken gaat duren. Probeer me er maar een beetje bij neer te leggen. Hopelijk lukt dat en raak ik niet meer gestrest dan dat ik al ben.

Wel naar dat je de uitgerekende datum hebt gehad en dan nog max 2 weken moet wachten in het ergste geval. Lichaamlijk wordt t wel iets ongemakkelijker, maar gelukkig heb ik niet heel veel te klagen.

Maar we willen haar nu gewoon heel graag vasthouden, zien en knuffelen... We zullen het zien...

Als ze er vrijdag nog niet is dan gaan ze me strippen en anders de week erna op mijn verjaardag inleiden. We zullen het zien :). Spannend allemaal!!

Succes iig allemaal! Dit is de MAAND :)

Hallo,

Ik heb mezelf al even niet laten horen.

Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van onze zoon, hij was 10 dagen te vroeg, ik lees dat jullie allemaal overtijd lopen, hoe gaat het ondertussen met jullie?  Raar idee ook elke keer denk k eindelijk hd je nog in mn buik moeten zitten.

Mijn bevalling is heel heel snel verlopen binnen 5 uur was onze man er ging heel heel snel. En dat voor de eerste. Een hele bijzondere en mooie ervaring.

Ik wens iedereen veel succes met alles.

Terug
Bovenaan