zwanger en uitgerekend in september 2016

Gefeliciteerd Mary731! :) De 3e al dus? Ik kan me voorstellen ja dat elke zwangerschap weer spannend is. Vanavond ga je het dus aan je man vertellen? Leuk!! Veel plezier alvast.

Ik denk zelf ook wel dat ik zwanger ben maar ben gewoon heel bang dat het nog misgaat omdat het nog zo vroeg is. We waren al bij ronde 13 en ik durf gewoon nog niet al te blij te zijn. Sinds ik de test heb gedaan heb ik hele erge hartkloppingen de hele dag door. Zou dat slecht zijn? Ik kan maar niet tot rust komen.. Hopelijk woensdag een donkere streep!!

Och Espe, wat naar hè die onzekerheid! Bij de eerste duurde het bij ons ook 13 maanden voordat ik zwanger was. Dan ben je zooooo blij dat je er bang van wordt. Ik hoop dat je er snel in kan gaan geloven en kan gaan genieten! Bij de tweede en deze derde heeft het nog geen 2 maanden geduurd tussen het stoppen met de pil en het zwanger worden. Heel snel dus.

die hartkloppingen heb ik ook al de hele dag. Ach joh je moet zo aan het idee wennen en het is zo spannend. Geloof echt niet dat dat kwaad kan hoor!

He meiden hier nog iemand die erguggg blij is en op 30 dec had ik een positieve test in handen na 5 jaar mm en scheiding. nu een nieuwe vriend en ronde 2 bingo.. zo onwerkelijk.

Getest op dag 36 van mn cyclus trouwens want ik had niet gelijk aan een zwangerschap gedacht na 10 jaar..

Ennuh jullie ook gefeliciteerd!!

Hallo Allemaal,

gefeliciteerd iedereen he, en ook vast wel voor jou inderdaad espe!

ik heb gister een positieve test gehad..vandaag voor de zekerheid nog eentje gedaan hij was gister heel licht. Maar ook vandaag goeie streep. Volgens de berekeningen via internet ben ik ook 8 sept uitgerekend ! ;)

Super spannend allemaal, heb het vanmiddag tegen me man verteld via het shirtje van ons zoontje van 16maanden..wat een geweldig moment neemt tranen in onze ogen :D

Kan niet wachten tot die eerste 12 weken voorbij zijn en het hartje zie kloppen..hebben jullie dat nu ook al zo erg? Haha

Gefeliciteerd! Tis idd heel spannend :) En een streep is een streep toch!!

ik ben voor het eerst echt zwanger.. eindelijk. had het na 5 jaar vruchtbaarheidsbehandelingen niet meer gedacht.
Ik mag over 2 weken voor een eerste echo bij de VK. dan ben ik bijna 8 weken. en dan 2 weken later weer. dit ivm het traject dat ik heb gehad.

Ben eigenlijk ook doodsbang dat er bv geen hartje klopt straks..
eerste paar dagen weeïg gevoel en versterkte reuk. nu niet meer...
mn borsten waren eerst ook gevoeliger. wel regelmatig steken in mn onderbuik. al sinds dag 25 in de cyclus.
Ben nu 5 weken en 5 dgn gok ik.
Maak me best wel zorgen omdat die symptonen weg ebben. Maar jah. hoeft niks te betekenen. eerst de komende 2 weken doorkomen en dan de echo!!

Hartkloppingen had ik eerst ook.. opwinding, spanning! hoort er vastbij.

Hoe reageerden jullie mannen vanavond???

Ja wat een spannende tijd dan nu zeg, maar wel dubbelgeluks / en spannings gevoel dat je nu zwanger bent! Ik duim met je mee dat alles goed is en blijft gaan ondanks dat je symptomen minder worden wat idd niets hoeft te zeggen!

laat die echo maar komen, we moeten er positief instaan toch!

mijn man was/is helemaal hyper haha we geloven het allebei nog niet helemaal :p ja hoe reageerde de rest?!

Spannend Janny! Zeker na vruchtbaarheidsbehandelingen. Fijn dat je over 2 weken al voor een echo mag. Dat kloppende hartje zien is prachtig!

mijn man was zoooo blij. Ik zei er staat nog iets lekkers in de koelkast voor je. Daar lag de positieve test. We zijn helemaal happy! Moeilijk om het nog voor je te houden. Zeker ook voor onze andere 2 kids. Van de week eerst de verloskundige maar eens bellen.

Terug
Bovenaan