zwanger en uitgerekend in september 2016

Hallo meiden,

Het is wel erg stil hier!.. Iemand nog zin om te kletsen?

Bij jullie ook de laatste loodjes/weken aangebroken? En hoe gaat dat bij jullie?

Zelf merk ik 't nu wel. Ben 34,5 week zwanger. Heb een hele goede zwangerschap gehad, maar nu begint het toch wel zwaar te worden.. Kheb een forse buik( tja, de derde

Hallo meiden,

Het is wel erg stil hier!.. Iemand nog zin om te kletsen?

Bij jullie ook de laatste loodjes/weken aangebroken? En hoe gaat dat bij jullie?

Zelf merk ik 't nu wel. Ben 34,5 week zwanger. Heb een hele goede zwangerschap gehad, maar nu begint het toch wel zwaar te worden.. Kheb een forse buik( tja, de derde

(forum doet weer eens raar..hier de rest van m'n verhaal...)

en een wat groter kind) en draag heel erg naar voren! Lopen wordt echt zwaarder nu.. Ik hel al een beetje naar achteren en hou het minder lang vol..

Ook heb ik last van veel harde buiken, vooral overdag.. Soms al bij een beweging als het opstaan uit m'n stoel.

Gelukkig weet ik nu al dat ik met 38 weken wordt ingeleid.. Dus nog maar 3,5 week te gaan. Dat is nog te overzien!

Hoe gaat het bij jullie? Lijkt me leuk wat terug te horen..

Hallo meiden,

Ik zit op 33 + 4 en begin het behoorlijk zwaar te krijgen. Ben heel erg moe, energie is echt op. Nog 2 weken werken en dan lekker met verlof. Werken gaat haast niet, maar krijg weinig begrip van de omgeving helaas. Het enige wat je hoort: 'ja, dat hoort er bij' behoorlijk frustrerend..

@roos, leuk om weer wat te horen van iemand! Waarom wordt je ingeleid?

Liefs Suzanne

He Suzanne,

Lijkt me lastig joh!.. Succes nog even.. Kan idd heel zwaar zijn!

Ik wordt ingeleid omdat de vorige bevalling bij mij niet zo goed ging.. Tot nu toe zet ik altijd ruim negenponders op de wereld en de jongste van ons bleef steken in mijn bekken.. Hij moest er toen heel snel uit en kwam toen met een gebroken arm en een disfunctionerende andere arm op de wereld. Heel sneu en echt een rotstart was dat! Met 6 weken was gelukkig alles hersteld, maar toch echt naar om mee te maken.. Dus dat willen ze nu proberen te voorkomen door me in te leiden met 38 weken..

Dan zal de baby allicht kleiner zijn en de bevalling hopelijk wat beter te doen...

Vandaar! Niet zo'n fijn verhaal, sorry..

Sterkte de komende tijd en lekker rustig aan doen in je verlof!

Hoi!

Jeetje wat een heftig verhaal. Hopelijk is hierdoor de bevalling iets beter te doen voor jou en de baby!

Vandaag weer een groeiecho gehad, kleine man groeit ook behoorlijk hard en loopt twee weken voor op groei, ook veel vruchtwater. Dus dinsdag naar het ziekenhuis waar de gynaecoloog gaat mee kijken. Best een beetje spannend, maar een extra controle is alleen maar goed.

Wel benieuwd wat het zou kunnen zijn.. Heeft iemand hier 'ervaring' mee of eerder over gehoord??

Liefs Suzanne

Hoi!

Al heel lang niet meer op deze blog geweest. Het komt nu allemaal erg dichtbij! Op dit moment 38 weken. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel te klagen heb, maar er toch wel een beetje klaar mee ben. Wat duurt wachten lang...

De kleine meid is echt overbeweeglijk. Best pijnlijk af en toe en ook veel last van harde buiken bij bewegen. Nu lees je op internet hele verschillende verhalen. De ene zegt dat de kleine juist rustiger wordt als aankondiging van de bevalling en andere zeggen juist dat de kleine beweeglijker wordt. Hebben jullie hier ervaring mee?

Bij mij is ze nu dus echt heel erg beweeglijk en heb zo'n gevoel dat het allemaal ook niet heel lang meer gaat duren, maar ik denk dat dat allemaal tussen de oren zit.

Het zou wat zijn als ik het toch fout heb en de kleine pas over 4 weken komt... Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik ben weer benieuwd naar jullie vertalen.

Liefs Marjolein

Hoi Marjolein! Ik heb hetzelfde...ben op dit moment 38+3 weken zwanger en ben een klein beetje ongeduldig aan het worden. Het is gewoon zwaar nu, die buik. Hij mag zich nu wel melden. Heb zelf ook het gevoel dat het niet lang meer duurt, maar probeer me ook voor te houden dat het nu nog een dikke 3,5 week kan duren.

Bij mij is hij ook nog steeds heel actief en ik heb ook veel harde buiken als ik beweeg. Misschien ben jij inmiddels bevallen en kan je mij nu vertellen of dat bij jou toch de voortekenen waren??

Liefs Niki

Terug
Bovenaan