zwanger maar weggehaald

Ik vind niet dat je deze bericht hier had moeten plaatsen! Het gaat over zwanger zijn en niet over abortus plegen! Men praat hier over hoe het is om zwanger te zijn, de ervaringen uitdelen, de complicaties die erbij horen etc... Je had het beter bij 'algemeen' kunnen plaatsen. Deze topic kan nogal kwetsend zijn voor mensen die graag zwanger willen worden en dan jouw bericht lezen die het weghalen.
Of je er nou spijt van hebt of niet, de beslissing heb je al genomen en terug draaien kun je toch niet. Het kindje heb je al weggehaald! Indien je het niet kunt verwerken zijn er genoeg instanties waar je terecht kunt.
 
Wat jammer zeg de reactie van de anoniem boven mij. Als hier alleen maar mensen zouden mogen die al zwanger zijn dan betekent het ook dat de mensen die zwanger willen worden hier niks mogen lezen. En die zouden dit bericht dan niet kunnen lezen, dus hoezo kwetsend?

Ik vind dat anoniempje haar bericht hier wel degelijk mag plaatsen. Ze vertelt ons alleen haar keuze, die ze volgens mij al eerder heeft voorgelegd.

Ik wil anoniem heel erg veel sterkte wensen. En neem de tijd om het een plaatsje te geven. Stop het niet weg als je behoefte hebt om erover te praten.

Sterkte.

Alfie
 
Hoi Anoniem,

Heel veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis, heel ingrijpend kan ik me indenken. Als je er wel aan toe bent merk je dat vast vanzelf. Ik denk dat je zeker het advies van Lot ter harte moet nemen, praat erover met iemand die je vertrouwd. Ik wens je heel veel succes en vind het juist heel moedig van je dat je met ons in dit forum je ervaring wilt delen.
Veel sterkte,

Lein
 
Hoi,

Of je wel of niet zelf 100% achter deze keuze stond, of misschien toch een beetje gepusht bent door je ex-vriend ('k kreeg een beetje die indruk uit je berichtje); ik kan me voorstellen dat het hoe dan ook een diepe indruk op je gemaakt heeft en dat je dat misschien niet makkelijk met bekenden kunt delen. Als je d'r graag met een vreemde over wilt praten, dan kun je onder andere bij het VBOK (www.vbok.nl) terecht. (D'r zijn er vast meer, maar dit is de enige die ik ken.)
In elk geval heel veel sterkte!
 
wat een monster ben jij zeg MOORDENAAR, zoiets doe je niet , schande voor de maatschapij ben je!Dat kleine hulpeloze kindje die helemaal uit mekaar getrokken is, bahhhhhhh ik walg ervan.
 
Let niet op degene hierboven! Zou zij graag een kind willen zijn in een gezin waar ze niet alle liefde/kansen zou krijgen??? Tuurlijk niet! Als jij denkt dat je het kind op dit moment niet genoeg te bieden hebt, dan telt alleen jouw gelijk! Nogmaals veel sterkte,

K.
 
Wat een rare reacties staan hier tussen zeg ( van de antiabortusdame) heb je niets beters te doen dan afgeven op een ander? Echt heel erg vervelend. Abortus hoort ook bij zwanger zijn net als miskramen en alles. En voor andere anoniem wat erg dat je je hebt laten pushen door je ex probeer er met iemand over te praten zodat je het een plek ooit kan geven.
 
Wie kan sexen moet ook voor de consequenties kunnen staan! En als de anoniem consequent haar pil had gebruikt en/of condoom dan zou het voorkomen kunnen worden, ze zijn immers 99% betrouwbaar. Ik ben ook tegen abortus en vind ook dat je ergens anders maar had moeten klagen.
dat je hier om sympathie komt vragen vind ik absurd!! Op deze forums komen immers vrouwen die wel een kinderwens hebben.
 
Terug
Bovenaan