zwanger maar weggehaald

Als anoniem hier zo'n berichtje plaatst moet ze er niet vanuit gaan dat iedereen het er mee eens is. Er zullen reacties zijn die haar kunnen steunen, maar ook minder leuke reacties. Je komt op een forum waar iedereen een mening kan geven. Of je het nou leuk vindt of niet! Ik ben het er ook niet mee eens... sorry.. maar mocht je gedwongen zijn door je vriend, dan is hij het niet waard.. zeker omdat je er nog steeds over twijfelt.. gedane zaken nemen geen keer.. dus probeer erover heen te komen zodat je in de toekomst er geen spijt van zult krijgen en er nog mee zal zitten.. probeer je leven weer op te pakken en wie weet in toekomst wanneer je er wel aan toe bent.. Sterkte..
 
dan ben ik benieuwd naar jou reactie, stel je dochter wordt verkracht dan moet ze het toch maar houden omdat ze geen pil slikte of dergelijks, en omdat jij tegen abortus ben zit zei op haar 15 met een kind,Kijken dan of je er nog zo over denkt,En abortus is echt niet zo monsterlijk als ze beweren grote, pure onzin
 
even over diegene die het over een moordenaar heeft wat bezielt jou ben je niet goed wijs ofzo iedereen mag ermee doen wat ie wil en daar heb jij niks over te zeggen ik vindt dat je veel te ver gaat ik heb zelf 8 jaar geleden een abortus gehad en ik ben nu 6 weken zwanger maar dat wil niet zeggen dat ik er nooit aan terug denk maar ik vindt je echt te grof
 
Bah, wat een reacties staan hier tussen zeg! Ik vind abortus ook niet de ideale oplossing, maar als je je kindje geen zekere toekomst kan bieden is het soms de beste oplossing. En je kan ook niet zomaar oordelen over iemand die een kindje heeft laten weghalen, want het gebeurt bijvoorbeeld vaak genoeg dat iemand dwars door de pil heen zwanger wordt (ik ben het levende bewijs)!
Dus houd jullie oordeel maar ff voor je!

Pam (36w,3d)
 
Aan anoniem die beweert dat condoom / pil gebruik 99 % betrouwbaar is: ONZIN DUS. Ben zelf zwanger geraakt / geweest terwijl ik de pil slikte en echt IK VERGAT HEM NIET.DUS DAT IS ONZIN. Ons kindje hebben ze helaas weg moeten halen, omdat het heel veel afwijkingen had.
Ik vind die beslissing wel Ok, want ze heeft er over nagedacht anders had ze het niet gedaan. Ben ook niet voor Arbortus, maar begrijp haar heel goed.
Veel sterkte ermee en gun je zelf te tijd om het te verwerken. En een ding BLIJF EROVER PRATEN MEID.

Groetjes van mij.
 
Tsjonge jonge wat een achterlijke reacties staan hierbij zeg!
Heb net zelf een bericht geplaatst maar op dit soort dingen zit je toch niet te wachten.
Je hebt goed nagedacht over je beslissing en alleen jij weet of het de juiste keuze is. Tuurlijk twijfel je, had je waarschijnlijk ook gedaan als je het gehouden had, het is nu eenmaal een hele moeilijke keuze die je moet maken, maar trek je niks aan van die malloten die je voor moordenaar uitmaken en al die onzin, die hebben echt een steekje los. Een abortus is een persoonlijke keuze!!
Sterkte ermee!!
 
hoi hoi,

zelf ruim 3 jaar geleden ook een abortus laten doen,onder andere omstandigheden,maar komt redelijk overeen,had toen een relatie met iemand van wie het kindje niet kon zijn,en een keertje vreemgegaan uit wraak,en ja hoor,zwanger.
ik heb het toen weg laten halen omdat ik zelf al 3 kids had,en bang was voor degene met wie ik toen een relatie had,maar ik denk maar zo,als je echt geen abortus had gewild dan had je het niet gedaan,hoe erg je ook onder druk wordt gezet.
zelf doe ik wel elk jaar op de dag van de abortus een kaarsje branden,om het kindje toch te herdenken,maar echt spijt heb ik niet gehad,wel verdrietig natuurlijk,maar het was toen gewoon beter.
ik wens je heel veel sterkte!!
en voel je niet schuldig,dingen gaan zoals ze moeten.
 
Terug
Bovenaan