zwanger maar weggehaald

Meid,

Je staat volledig in je recht om deze keuze te maken. Alleen jij kunt deze keuze maken en al die andere triestelingen moeten hun mening voor zich houden. Iedereen mag zijn of haar leven zo indelen zoals hij dat zelf wilt en daar heb je helemaal niets over te zeggen! Deze meid zoekt een plek om haar verhaal kwijt te kunnen en wat mij betreft kan dat hier ook! Als het verhaal je niet aanstaat, dan lees je het toch lekker niet! Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde! Ik ben niet pro abortus of anti abortus, ik vind dat iedereen zelf mag weten wat hij of zij doet! Baas in eigen buik is de welbekende leus toch?
 
Sorry hoor, maar dit vind ik heel erg kwetsend..Je zet een topic neer op een plaats waar mensen juist blij zijn met kinderen, en zelf waar mensen komen die Jaaareeeen bezig zijn om kinderen te 'kunnen krijgen' Ik hier ook 1 van.. Ik ben bijna 6 jaar bezig geweest om een kindje te kunnen krijgen, Dus het is best kwetsend!
 
Moet je helemaal zelf weten, is niet egoistisch, maar zou wel kappen met die vent, want die vind ik dan wel weer egoistisch (beetje krom misschien van me, maar vind gewoon dat het jouw lichaam is, dus moet ook jouw beslissing zijn) Tuurlijk had je het kunnen houden, had je het misschien wel een goede toekomst kunnen geven, maar ook continu onzeker zijn over de toekomst is niet fijn tijdens een zwangerschap en ik denk ook niet fijn als je het gehouden had. Want dan kun je ook weer continu in twijfel zitten. Praat er met iemand over, geef het een plaatsje en je zult er vast vaak aan terugdenken, maar dat ie wel goed, dan verwerk je het ook beter als wanneer je het wegstopt.
 
En diegenen die al jaren proberen zwanger te worden, ja tuurlijk vinden die het kwetsend maar zij vinden heel veel kwetsend. Zo vond een vrouwelijke collega het kwetsend dat ik mijn dochter borstvoeding gaf in de kantine. Nou ja zeg, als het bedrijf daar geen speciale kamertje ofzo voor doet, hoe verwacht ze dan dat ik BV geef. Plus eigen manager toen opgestapt omdat ik perongeluk zwanger werd terwijl zij al 3 jaar bezig waren. Tsss, kan ik er wat aan doen....
 
Allereerst moet ik toegeven dat ik niet voor abortus ben, maar heb ook nog nooit in zoon situatie gezeten! Misschien was dit voor jou de enige en beste oplossing, ik had zelf eerder voor adoptie of iets dergelijks gekozen!
Ook ben ik het wel met anderen eens, je had dit misschien beter op een ander forum kunnen zetten, dan kwamen er waarschijnlijk ook niet van die 'botte' reactie! Wat me in jou situatie niet echt leuk lijkt om dat aan te moeten horen!

@ janita, ik kan haast niet geloven dat iemand daarvoor opstapt er zal ongetwijfelt wel meer gespeelt hebben! En ik vind dat je er wel een beetje te minachtend over praat, ik denk altijd maar zo..hoe zal je het zelf vinden als je je lieve dochtertje of zoontje niet gehad had? Afschuwelijk toch? Dus ik begrijp die mensen wel!
 
Hip anoniempje

Heel veel sterkte toe gewens aan jou ,,,, denk aan je zelf en ga even van je zelf genieten ,,,,, wat os gebeurt is gebeurt ,,,, jou keuzen jou beslissing niet die het jou kwalijk zou nemen en voel je zelf niet schuldig ,,,, en heb geen spijt dat heb bericht het staat ,,,, nou meid heel veel suc6 in je leven doe rustig aan en net wat de meiden zeggen er zijn genoeg instantie om te helpen als hè dr niet uit komt praat er over en gaat het niet op kroppen ,,,,

Fijn paasweekend toe gewenste en maak er wat van meid knuff Marie,,,,
 
Hoi Anoniem,
Ik wens je ook veel sterkte. Ik vind je niet egoistisch, je mag zelf beslissen wat je het beste lijkt. Ik hoop alleen niet dat je ex partner je teveel gepusht heeft om het weg te laten halen omdat het hem misschien beter uitkomt. Misschien kun je er met iemand over praten, met je familie bijvoorbeeld of met een goede vriendin. Dat lucht misschien op.
Nogmaals heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan