Zwanger na 8+ ronden!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Nu er steeds meer meiden uit onze groep toch de positieve test in handen hebben leek het mij wel leuk en handig om even ons "eigen" onderwerp te openen op dit forum.
Hopelijk kunnen jullie het allemaal vinden.
Ik vind het toch wel leuk om nog een beetje contact te houden, ook nu.
Hopelijk tot snel.

Liefs natalie
(21w6d)

Hoi Nathalie,
Ik hoop me volgende maand bij jullie te kunnen voegen ;-). Ik wilde alleen even kijken of ik je onderwerp kon vinden dus vandaar.

Groetjes, Esk

hoe is het met de zwangeren uit onze groep?
Ik mag me nog niet hierbij voegen, hoor, maar was gewoon eens benieuwd!

Groetjes Haily

Hoi Meiden

Helaas heeft nog niemand van de groep zich gemeld
Vind het ook erg jammer.
Dan zal ik de spits maar afbijten.
Hier gaat alles eigenlijk super.
Kleintje groeit erg goed en is echt af en toe erg druk (maakt er daarbinnen volgens de vk een golfslagbad van, ze kon niet eens het hartje goed beluisteren). Heb nu al meldelij met mijn ribjes over een paar weekjes.
Ondanks mijn bekkeninstabiliteit heb ik eigenlijk tot nu toe nog gewoon vol kunnen werken en heb er naar omstandigheden weinig last van (gelukkig) Ik ga nu eerst 2 weekjes op vakantie en daarna ga ik in Juli langzaam minder werken.
Dit is de 20 weken echo, ik zal hem gelijk maar met jullie delen. 1 juli gaan we nog voor een pretecho.
Groetjes Natalie
(23w1d)

Hoi Nathalie!

Ik weet niet of je het al gelezen had op het zwanger worden forum, maar ik mag officieel hierheen verhuizen! Ik heb maandag een test gedaan en die was positief. Een heerlijke opluchting dat het na 13 ronden en al beginnende vruchtbaarheidsonderzoeken nog gewoon spontaan ging.

Wat een prachtige echo-foto zeg, je kan al echt veel zien. Super! Weet je al of het een jongen of meisje wordt, of wil je dat nog net weten?

Groetjes, Staartjager

Hoi Staartjager

Ik ben eventjes op vakantie geweest, 11 daagjes Cyprus. Las net je berichtje en hier nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!!
Kun je het al een beetje bevatten?

Ik heb morgen mijn 3/4d echo. Vind het ook erg spannend hoor. Ik zal de foto's zo snel mogelijk plaatsen en je mee laten genieten.

Nee, we weten het geslacht (nog) niet. We hoeven het ook niet per se te weten, maar als we het zien is het goed. Alleen die kleine lag tijdens de 20wekenecho met de beentjes gesloten dus was het niet te zien, misschien morgen.

Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan, het gaat zo hard allemaal ik zit nu alweer op ruim 25 weken echt niet te geloven, morgen nog 100 dagen te gaan.

Groetjes natalie

Hee meiden,

Wat leuk hier ook een topic! Had ik nog helemaal niet gezien..
Natalie wat gaat het snel, het begint echt op te schieten voor jou? Moet je nog veel dingen doen? Is je kamertje al klaar?
Leuke echo, heel bijzonder!

Staartjager kan je het allemaal al een beetje  bevatten? Heb je het nieuws al aan mensen verteld? Hoe voel je je verder, al last van kwaaltjes? Nou meis nogmaal gefeliciteerd en geniet ervan!

Hier nog steeds last van heel erg moe. Misselijk wisselt een beetje per dag, als ik moe ben heb ik er iig meer last van. Nou ja ben nu 9 weken dus hoop dat het met een paar weken beter zal gaan!

xxx bo

Hoi Bo

Gezellig dat je   je ook bij ons groepje voegt. Het schiet inderdaad erg op.
Wat het kamertje betreft, daar moeten we nog aan gaan beginnen , het is een hele klus om het kamertje leeg te krijgen, ik had daar altijd mijn kantoor (heb een eigen zaak) en die is nu verhuist naar het kleinste kamertje (meer dan de helft kleiner) dus ik moet echt meer dan de helft van de spullen wegdoen, wat een gedoe zeg om alles uit te zoeken. Eind juli worden de meubeltjes bezorgt dus dan moet het wel leeg zijn, wel een stok achter de deur.
De kinderwagen hebben we al in huis en voor de rest wat klein spul, er moet dus nog een hoop gebeuren, maar ik maak me niet al te druk, het komt vast allemaal wel goed.

Ik ben ook zo moe geweest. De eerste 3 mnd was echt niet normaal meer, sliep (indien mogelijk) 16 uur op een dag. Hierna werdt het minder en sinds ik de 5 mnd voorbij ben voel ik me eigenlijk weer helemaal goed, ok mijn buik begint een beetje in de weg te zitten (en dan heb ik nog maar een inienieniebuikje) en de normale kwaaltjes als bandenpijn, maar verder gaat hier alles goed.

Heb jij je eerste echo al gehad????
Ik heb morgen de pretecho ben dan 25w en 5d.

Groetjes natalie

Terug
Bovenaan