Hoi Meiden
Wel stil hier hoor!!!
We waren naar pagina 5 gezakt.
Hier even een updateje over Bo
Ze is inmiddels alweer bijna 6 weken oud, de 7 pond voorbij en 51 cm.
De maatjes 44 zijn opgeborgen en de maatjes 50 liggen in de kast.
Maandag zijn we voor het eerst naar het cb geweest en daar was de arts erg tevreden, ze vond alleen dat ze wel erg vaak kwam voor eten, maarja, geef bv dus dan is het altijd wat vaker dan met fv. En ze groeit goed, dus dat vind ik het allerbelangrijkste. Inmiddels heeft ze al 2 nachten achtereen 5 uur geslapen tussen 2 voedingen in en de rest van de dag komt ze ongeveer elke 3 uur, soms wat vaker. Hopelijk wordt het snel wel wat minder, maar dit is goed te doen aangezien ik een aantal weken op meer dan 15 voedingen per dag zat, dan is dit luxe zeg maar. Bo begint nu al echt te "spelen", of beter gezegt, ergens tegenaan slaan en dan verbaast kijken van "deed ik dat", echt een geweldig gezicht.
Dinsdag moet ik naar het zh voor de nacontrole, hopelijk krijg ik dan groen licht om weer echt te gaan sporten, ik kan niet wachten. Voor en tijdens mijn zwangerschap heb ik erg veel gesport. (voor 5 keer per week, tijdens afbouwend naar 1 a2 keer per week) Zelfs de avond voor bo geboren is was ik aan het sporten en u al 6 wkn niet, jullie zullen begrijpen dat ik niet kan wachten om weer te beginnen.
Volgende week maandag moet Bo naar de kinderarts in het ziekenhuis (dr. ooyevaar) voor controles omdat ze te vroeg geboren is en de week daarna krijgt ze haar eerste prik, arme kind.
Ik zal zo proberen nog even een paar fototjes te plaatsen.
Hoe gaat het met jullie??????????
Groetjes natalie