Zwanger na 8+ ronden!!!!

15 September, bijna 1 dag oud.
18 september
19 September
20 September

Sorry, zijn er wel wat veel geworden, ik kon echt niet kiezen, ik vind ze zelf gewoon allemaal geweldig.
Groetjes een overduidelijk trotse mamma

Hoi Nathalie,

Wat een ontzettend mooi meisje.
Van harte gefeliciteerd.
Fijn dat alles goed is gegaan, houden zo!!!
Ga er lekker van genieten, en laat je verwennen.

Veel liefs Ciz xxxxx

ps. Het geeft me wel extra moed om door te gaan!
Zo zie je maar dat het slechte verhaal, heeeeeeel mooi kan eindigen!

Heel veel geluk gewenst

Hee Natalie,

Wat een mooi meisje! Je mag hier zoveel foto's plaatsen als je wil, vind het erg leuk! Ben ook nog benieuwd naar het kamertje... (was die trouwens al helemaal af?).

Gelukkig dat de bevalling goed is gegaan! Wel jammer dat bo niet meteen mee naar huis kon en dat je zo last had van de knip.

Hoe is het nu met jullie? gaat alles goed?

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed, super om te zien en kan  nu  ook niet wachten tot ik ook me kindje in me armen kan houden!

Staartjager hoe is het met jou?

Xx Bo

Hoi meiden

Nee, het kamertje is nog steeds niet helemaal af. Ik zou de zondag dat Bo is geboren de gordijnen en het hemeltje gaan naaien en de week daarna de schilderingen gaan maken, dan zou alles netjes voor de 37 weken klaar geweest zijn. Maarja, dat zat er niet in.
Uiteindelijk slaapt de kleine   nu toch in een wiegje naast mijn bed omdat ze zo klein is dat we haar toch nog even in de gaten willen houden en niet op een ander kamer willen leggen, dus ik heb nog eventjes de tijd om het allemaal af te maken de komende weekjes. Bo mag toch nog niet naar buiten ivm haar gewicht, dus ik ben toch een beetje aan huis gekluisterd.
De belangrijkst dingen waren wel klaar dus het was niet zo'n groot probleem.
Hopelijk kan ik binnen een paar weekjes alsnog de foto's plaatsen voor jullie.

Hoe gaat het eigenlijk met jullie. Loopt de zwangerschap naar wens of hebben jullie erg veel last van kwaaltjes??

Groetjes Natalie

Nathalie,
 Sorry ik lees het nu pas!
 van harte gefeliciteerd met jullie hele mooi meisje! Terecht dat je trots bent, hoor!
Hou je ons op de hoogte?

Liefs,Haily

Hee Natalie,

Hoe gaat het allemaal?
Mag Bo ondertussen al naar buiten of ben je nog steeds aan huis gebonden?
Groeit ze goed?

Hier alles goed! Zijn druk met het kamertje bezig enzo, erg leuk!
20 weken echo gehad en alles was goed!! Was super om te zien!
Verder geen vervelende kwaaltjes, alleen super moe. Naja als dat het is mag ik niet klagen.

Haily hoe is het met jou? Al een tijd niets meer van je gehoort..

Groetjes Bo

Hoi Meiden

Wel stil hier hoor!!!
We waren naar pagina 5 gezakt.
Hier even een updateje over Bo
Ze is inmiddels alweer bijna 6 weken oud,  de 7 pond voorbij en 51 cm.
De maatjes 44 zijn opgeborgen en de maatjes 50 liggen in de kast.
Maandag zijn we voor het eerst naar het cb geweest en daar was de arts erg tevreden, ze vond alleen dat ze wel erg vaak kwam voor eten, maarja, geef bv dus dan is het altijd wat vaker dan met fv. En ze groeit goed, dus dat vind ik het allerbelangrijkste. Inmiddels heeft ze al 2 nachten achtereen 5 uur geslapen tussen 2 voedingen in en de rest van de dag komt ze ongeveer elke 3 uur, soms wat vaker. Hopelijk wordt het snel wel wat minder, maar dit is goed te doen aangezien ik een aantal weken op meer dan 15 voedingen per dag zat, dan is dit luxe zeg maar. Bo begint nu al echt te "spelen", of beter gezegt, ergens tegenaan slaan en dan verbaast kijken van "deed ik dat", echt een geweldig gezicht.
Dinsdag moet ik naar het zh voor de nacontrole, hopelijk krijg ik dan groen licht om weer echt te gaan sporten, ik kan niet wachten. Voor en tijdens mijn zwangerschap heb ik erg veel gesport. (voor 5 keer per week, tijdens afbouwend naar 1 a2 keer per week) Zelfs de avond voor bo geboren is was ik aan het sporten en u al 6 wkn niet, jullie zullen begrijpen dat ik niet kan wachten om weer te beginnen.
Volgende week maandag moet Bo naar de kinderarts in het ziekenhuis (dr. ooyevaar) voor controles omdat ze te vroeg geboren is en de week daarna krijgt ze haar eerste prik, arme kind.
Ik zal zo proberen nog even een paar fototjes te plaatsen.

Hoe gaat het met jullie??????????
Groetjes natalie

Terug
Bovenaan