Zwanger na 8+ ronden!!!!

Hoi Nathalie ( en de rest natuurlijk)

Wat is het leuk zeg om van jou alles zo te lezen, ben een half uur bezig geweest en een keer zeg je 'sorry het is toch weer een heel verhaal geworden'maar daar moet je geen sorry voor zeggen dat is juist heel erg leuk :))) althans dat vind ik haha

Ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ikz wanger ben van mijn 2de!

Eigenlijk hoor ik er hier ook niet bij met 'mee praten' bij mijn eerste was ik zo zwanger en nu na anderhalve maand weer:))))))))))) maar ik vond dit zo gezellig lezen hier, dat ik dacht, ja ik reageer gewoon haaha

liefs Rachel

ps mooie foto's heb je geplaatst ik heb 4 sept mijn eerste echo en zal ik dan ook proberen hier te plaatsen, hoever ik nu ben ...tsja dat weet ik zelf niet hahahaha kan tussen de 6 en 12 weken zijn volgens mij huis arts alleen... als ik savonds in mijn bed ga liggen na een drukke dag... voel ik echt de kleine al bewegen, en ben ook al zeker 3 maanden misselijk en erg moe maar vorige teseten waren negatief, dus ja dan ga je er toch weer vanuit tussen de 6 en 12 weken, maar ja duidelijkheid krijg ik dus 4 sept ;-) ( duurt wel erg lang pfffffffff maar ja moet maar geduld hebben!!! )

Hoi Allemaal

even een korte update van mij
Vandaag weer naar de vk geweest. Kleintje maakt het goed, de ruimte wordt alleen wat klein (vraag maar aan mijn ribben, au) dus het wordt tijd dat het in gaat dalen.
Bloeddruk perfect, 110/65, hartje klonk perfect.
Over 3 weekjes weer op 15 sept.

Groetjes Natalie
(33w4d)

Hoi Rachel

Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier morgen.

Hier zijn de laatse loodjes nu dan echt begonnen, morgen 35 weken zwanger.
Kleintje is de laatste dagen op de slooptoer en mijn ribben moeten het dan zo nu en dan ernstig ontgelden. Officieel is mijn verlof nu begonnen, al kun je daar weinig zinnigs over zeggen als je een eigen bedrijfje hebt. Voorlopig heb ik de komende 2 a 3 weken nog af en toe klanten in de agenda staan. Het kamertje wordt nu eingelijk gezellig. Na alle nuttige dingen ben ik nu begonnen met de leuke dingen op te hangen en te maken. Ga denk deze week beginnen met de gordijntjes naaien en het hemeltje, heb de stof al in huis. Daarna is het tijd om de schilderingen op de kast te gaan maken. Inmiddels hangt er een normale lamp, en geen noodverlichting, dat scheelt ook weer en ligt er een kleed op de grond. Als het kamertje helemaal af is dan zal ik foto's plaatsen. Maar, als ik mijzelf ken gaat dat wel duren tot de kleine er (bijna) is.

Groetjes Natalie

Hey hey,

Natalie wat een mooie foto's van je buik, echt leuk!
En alweer 35 weken, nou schiet het echt op, spannend hoor!
Leuk hè om zo met het kamertje bezig te zijn! Ben benieuwd naar de foto's!
Wij zijn ook begonnen met het kamertje... eerst alles leeg gehaald en nu met schuren en schilderen!

Staartjager hoe is het met jou?

Hier gaat alles goed!
Wij zijn lekker 3  weken wezen kamperen in Italië en dat was echt heerlijk!  Voel me  gelukkig ook weer een stuk beter als  in het  begin.  
Ben alweer 18 weken.. Gaat echt snel, hoop dat het zo snel blijft gaan, want kan me niet snel genoeg gaan haha!

xx bo

Hoi Bo

18 weken alweer, bijna voor de 20 weken echo dus, of slaan jullie die over??
Soms gaat het inderdaad heel erg snel. Ik vond de eerste 12 weken echt voorbij kruipen en nu de laatste weekjes gaan ook erg langzaam bij vlagen. Vooral als mijn ribben weer eens als voetbal gebruikt worden of als de kleine via de zijkant probeert "uit te breken".
Soms ligt kleintje helemaal aan de rechterkant van mijn buik, aan de linkerkant van mijn navel zit dan zo goed als niets. Niet echt fijn aangezien die kleine al zo'n 4 pond zou zijn en ruim 40 cm volgens alle boekjes. Ach, het is wel lekker eigenwijs, daar houd ik wel van, hopelijk blijft dat een beetje zo als het in het ledikant ligt en daarna. Al zal ik daar over een paar jaar wel op terug gaan komen, hihi.
Heerlijk dat je nog even op vakantie ben geweest. Wij zijn rond de 26 weken nog even geweest, maar ik moet zeggen, ik stap nooit maar dan ook nooit meer zwanger in een vliegtuig, of het moet echt nodig zijn, maar niet meer voor een vakantie. Ik vond die 4 uur echt een ramp en nog erger dan de 30 uur die ik vorig jaar in het vliegtuig heb gezeten naar nieuw-zeeland.
wij gaan van het weekeind nog even een paar daagjes weg, gewoon in nederland, uurtje rijden van huis. Laatste keer zonder alle babyspulletjes mee te hoeven slepen ed. Vind het op zich toch ook wel spannend, straks komt de kleine te vroeg . Ach, we nemen de maxi cosi en de ziekenhuistas maar mee en met de tomtom hebben we zo een ziekenhuis dichtbij gevonden in geval van nood, maar toch.
Gister is mijn nicht bevallen van een zoontje (keizersnede) Ben zo benieuwd, heb wel al foto's gezien. Volgende week maar even kijken of we even langs kunnen gaan. Gaat nu toch ook wel kriebelen hoor, al die baby's die om mij heen geboren worden nu. Nog hooguit 7 weekjes en dan hebben wij ons kleintje ook bij ons, al moet ik eerlijk bekennen dat ik heeeeel erg hoop dat kleintje wat eerder komt, zodat ik   nog een beetje uitgerust aan de kraamtijd kan beginnen. Ik slaap nu nog hooguit 2a3 uurtjes achter elkaar en heb al maanden geen pijnvrije dag gehad, dus ik begin nu aardig moe te worden. Ben wel aan het klagen zo he.

@Staartjager, hoe is het bij jou, we hebben al een tijdje niets gehoord, is alles goed??!!

Groetjes Natalie

geboren! Bo Jannetje Mathilda op 14-09-2008 om 22.06. :D
Foto's en verder nieuws volgen later. Gaan nu even genieten.
Dennis (man van Natalie)

Aaahhh van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Erg leuke naam!

Is alles goed gegaan?

Ben benieuwd naar de foto's en verhaal!

Geniet er van en laat je deze week nog maar lekker verwennen!

xxx bo

Hoi Meiden

Inmiddels een weekje verder en weer een beetje bijgekomen.
Zoals mijn man al had geschreven ben ik vorige week zondag bevallen van een kleine maar kerngezonde dochter.

Even het verhaal: Zaterdag (36w2d) had ik wat last van krampjes, niets verondrustend alleen kwamen ze in de ochtend een korte tijd vrij regelmatig. Dit ging over dus ik maakte mij geen zorgen. Ze bleven wel de hele dag af en toe komen maar ik merkt eind van de middag dat de kleine nog een heel stuk verder was ingedaald dus ik ging er van uit dat het indalingsweeen waren. 's middags nog lekker wezen shoppen voor de kleine, 's avonds een verjaardag en nog even naar de dansschool geweest en nog even lekker gedanst.
Om 12 uur 'snachts werden de krampen erger, net pijnlijk genoeg dat ik niet in slaap kon vallen, maar ik had nog niet het gevoel dat het ging beginnen, weeen deden toch veel meer pijn dan dat. Zondag om 11 uur toch de vk maar gebeld, voor de zekerheid. Ook zij zag op dat moment niet de noodzaak om gelijk langs te komen en zou om 3 uur nog even terugbellen om te kijken hoe het ging. Ondertussen ben in de ziekenuistas maar gaan inpakken, ben nog 10 keer de trap op en af gelopen, heb nog even het een en ander op orde gemaakt voor mijn werk ed. Om 3 uur is ze toch even langs geweest, gewoon voor de zekerheid, en toen bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben. . Op naar het ziekenhuis dus. Daar zette het door en om kwart over 9 zagen ze ook in dat ze het niet meer tegen konden houden tot de 37 weken en zijn mijn vliezen gebroken. Om 22.05 uur is  onze dochter geboren. Ze woog 2675 gram en 48 cm lang. Omdat ze prematuur was moesten we nog even in het ziekenhuis blijven tot woensdagmiddag en sindsdien zijn we lekker thuis. Heb nog wel veel last gehad van de knip en hechtingen omdat er een hele grote bloeduitstorting was ontstaan waardoor ik tot gister niet heb kunnen zitten en bijna niet lopen, erg vermoeiend, maar het gaat nu steeds beter.
De kleine is tot donderdag nog afgevallen maar sindsdien komt ze met sprongen aan.
Vandaag gaan we dus afbouwen met de bijvoeding (was eerst kunstvoeding, nu gekolfde melk) en kijken of ze het op alleen borsvoeding ook zo goed blijft doen. Ze had door haar leeftijd erg veel moeite om aan de borst te drinken, maar dat gaat nu vrij goed.

Ik zal kijken of het lukt om even een paar fototjes te plaatsen.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan