zwanger na miskraam?

O ja, toch nog even een testje gedaan. Die is nog dik positief, zo tegenstrijdig.
Voor mijn gevoel had die, als ie nog positief is van het oude HCG toch al wel vager moeten zijn lijkt mij.
Maar goed, dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.....

Joye

helaas..kan je geen goed nieuws geven

gister ongi geworden..dagje te vroeg maar ik had het al verwacht he?
gelukkig niet zo'n last als de vorige 2 keer na de laatste miskraam.

even zien mijn menstruatie is bij alle miskramen tussen de 4 en 6 weken gewoon weer als vanouds geweest.
wel merk ik nu dat ie 1 dag te vroeg is sinds 3 maanden maar dat is oke
ik vloeide direct helderood.

tussen door heb ik geen bloed verloren maar wel soms wat restantjes weefsel, leek net tauge..

och meis wat vervelend toch dat je niet weet waar het heen gaat he?
dikke streep nu nog zou ik bijna zeggen idd nieuwe zw schap (anders had ie allang lichter geworden nu na zoveel weken ...)maar ben niet zeker over een goeie afloop als ik dit zo lees..
toch lijkt het alsof het niet goed door wil komen of niet?

probeer je wel te ontspannen want als het komt komt het dat weet je...daar is helaas niets aan te doen. Niet dat je het nu tegenhoud door ietwat gespannen te zijn..sommige vrouwen hebben dat snel.

Esther, wat jammer nou weer.
Ook al had je het misschien wel verwacht zoals je zei, ergens houd je toch (tenminste als ik bij mezelf afga) een beetje hoop.
Maar zo onderhand ken je je eigen lichaam natuurlijk ook wel.

He, vind het echt jammer voor je. Ik had zo gehoopt dat jij wel met goed nieuws zou komen. Ik blijf je helpen hopen dat je binnenkort misschien wel met iets moois komt.

Nou, hier ook nog niet veel beter.
Vanmorgen dacht ik dat het weer gestopt was, sinds gisteravond was ik eigenlijk niets meer verloren. Maar helaas, vanmiddag begon het wel weer.
Inderdaad is het net of het niet goed door wil komen.
Het komt en het gaat. Wel merk ik dat er meer "rommeltjes" meekomen net als met de miskraam.

Mijn gevoel zegt nog steeds, en eigenlijk wordt dat alleen nog maar meer, dat ik wel zwanger ben, en inmiddels dus misschien wel was.

Ik denk dat ik misschien toch eens ga vragen of ik naar een gynaecoloog mag.
De huisarts had dit al eens aangegeven omdat ik toch een aantal keren achter elkaar een positieve test in handen heb gehad.Weet natuurlijk niet of dat wat uithaalt, maar goed, we zullen zien.

Ondanks de teleurstelling hoop ik toch dat je nog een fijn weekend hebt.

Liefs,

Joye

twijfel niet aan je gevoel!

je kent je eigen lichaam en weet wat je voelen moet.

ik was heel even teleurgesteld gister want idd hoop je stiekum toch..
maar moet zeggen dat dat maar een kort momentje was.had er rekening mee gehouden.
we klussen gewoon door aan deze kant en zekers te weten kom ik een keertje met goed nieuws..

ik mag toch hopen voor je dat zich 2 zaken afspelen bij je nu..dat je en zwanger bent en je lichaam nog wat aan het opschonen is na de miskraam..
maar ik twijfel er wel aan. vraag na dit weekend een echo aan aub en zorg dat je dan duidelijkheid krijgt..en ik ook hahahaha want zit ook een beetje met je mee te broeden nu ..

ik ga zeker een fijn weekend hebben en hoop dat de jouwe ondanks alles ook goed zal zijn

dikke kus van mij

Vind je echt dapper. Het is altijd goed om positief te blijven natuurlijk, maar kan me ook zo voorstellen dat dit de ene keer beter gaat dan de andere keer.

Ik ga je advies opvolgen. Laat ze maar gaan kijken hoe het zit, want hier wordt ik echt heel onrustig van.
Sinds gistermiddag was het WEER gestopt.
Ergens krijg je dan toch weer een beetje hoop, zou het dan misschien toch?

Maar helaas, vanmiddag begon het weer. Zucht.....
Nog een keer een testje gedaan, en zowaar, deze streep was minder duidelijk dan die van een paar dagen geleden.
Nu weet ik in ieder geval dat er iets niet goed zit.

Maar dat het niet door wil zetten vind ik heel vervelend.
De vorige keer deed dat het wel. Ik hoop in ieder geval dat de huisarts me door wil sturen, en dat dit ook snel kan. Er stond een afspraak bij de verloskundige gepland op 25 november, maar dat duurt me echt te lang nu.

Vind het erg leuk dat je zo met me meeleeft.
Moest wel lachen om je uitspraak: Zit een beetje met je mee te broeden"...

Nou, mocht ik iets meer weten, dan hoor je het.

Fijn weekend nog verder!

Liefs,

Joye

aiaiaiaiaiaiiiiiii dan denk ik ook dat het niet goed zit en blijft..

een echo is echter nog steeds niet verkeerd ook om een bb zwangerschap bijvoorbeeld uit te sluiten..

he verdikkie!

dan zou het nu ,hoe gek het ook klinkt, prettig zijn als het dan ook loskomt..
dit is ook erg vervelend zo..

voel je je verders wel goed?

xxx

Voel me verder wel goed eigenlijk.
Ook geen buikpijn of zo. Vandaag, dus eigenlijk vanaf gistermiddag wéééééér niks.

Nou, dat heb ik dus ook, mocht het dan deze keer ook niet voor ons weggelegd zijn, dan moet het nu ook maar doorzetten.
Hier wordt ik mega onzeker van.

Hoop toch echt dat ik deze week een echo kan laten maken....

Vanmorgen eerst de huisarts gebeld, is de hele week afwezig...
Toen de verloskundige geprobeerd, of dat wil zeggen haar assistente.
Kreeg de dienstdoende vk zelf niet te pakken.
Gelukkig was ze wel heel begripvol, maar ze zei ook wel dat als ze nu een echo zouden maken, ze niets zouden kunnen zien.

Ergens begrijp ik dat ook wel, en als ze wel iets zouden zien, dan kan het nog twee kanten op.
Het enige wat ze wel kon doen is de afgesproken echo iets vervroegen naar volgende week donderdag.
Maar ik vrees dat ze daar ook niets meer op gaan zien.
Vanmorgen begon het weer en nu is het ook nog niet weer gestopt.

Zou het dan nu echt gaan doorzetten?
Heb op dit moment ook een beetje een kramperig gevoel in m'n buik.

Mocht het nu doorzetten dan laat ik die echo wel staan om te kijken of het dan schoon is.
De vorige keer is dat niet gebeurd.

Nou, tot zover eerst maar weer. Wordt vast nog weer vervolgd...

Liefs,

Joye

Terug
Bovenaan