Zwanger na pfizer vaccin?

Gevaccineerd met Moderna, 2e prik gehad 21 juli. In augustus iets heftiger en een dagje langer ongesteld. Dat was voorlopig ook de laatste keer, want inmiddels ruim 17 weken zwanger. Mogelijk dat mijn eisprong wel iets later was, want ik dacht zelf dat ik een weekje verder zou moeten zijn.

Ik heb het 2e vaccin in juni gehad. (Astma). Geen veranderingen in de cyclus oid. Bij de eerste poging zwanger geworden (november).. :)

Half jaar geleden janssen gehad. In november de 1ste Pfizer en in december de 2de Pfizer. Bij de 2de bleek ik achteraf al een paar weken zwanger.
Nauwelijks bijwerkingen van de prikken. Wat hangerig enzo maar verder niet. 1 bijzondere bijwerking gehad dat we blijkbaar super vruchtbaar zijn geworden door de prik, 1 maand gestopt met de pil, 1ste keer proberen en meteen zwanger.

Ik heb mijn laatste prik eind juli gekregen, en schijnbaar twee weken later ben ik zwanger geworden! Nu precies 22 weken zwanger van een meisje en mijn zwangerschap gaat prima! De kleine groeit goed en ik heb nauwelijks klachten ?

Ik kreeg mijn tweede vaccinatie op 8 juni en een maand later bleek ik zwanger te zijn. Ik ben nu 26 weken zwanger en hij groeit goed. Ik voel me ook goed afgezien van wat last van brandend maagzuur.

Ik heb in juli het pfeizer vaccin gehad en sinds 25 oktober zwanger.
Nu bijna 11 weken en de baby beweegt en groeit enorm goed. Wel wacht ik nog even op aanrader van mijn verloskundige op de booster.

Volgens mij zit ik wel echt bij de eerste groep vrouwen die geprikt werd ivm werken in verpleeghuis en daarna ook gelijk zwanger ben geraakt ;)
Mijn eerste vaccinatie kreeg ik op 4 februari 2021 en mijn tweede vaccinatie op 25 februari 2021. Beide pfeizer. Achteraf gezien was 25 februari 2021 het begin van mijn laatste week menstruatie (heel toevallig, omdat ze dit dan ook als eerste zwangerschapsdag gaan tellen). 
Ik ben op 10 december 2021 (iets over tijd) bevallen van een gezond zoontje! :)
Tijdens de zwangerschap heb ik nog gewerkt in een verpleeghuis waar onder andere ook coronabesmettingen plaats hebben gevonden helaas. Zelf ben ik gelukkig al die tijd geen één keer positief getest! Ook heb ik geen bijwerkingen of iets gehad en mijn zwangerschap is echt vlekkeloos verlopen (mazzel hoor, geen één keer gespuugd/ misselijk etc. Alleen de laatste twee weken last gekregen van bekkeninstabiliteit). 
Ik moet mij nu nog aanmelden voor de boosterprik. Deze kon ik al nemen in de week tussen 5 en 10 december via mijn werkgever. Echter leek mij dat niet zo handig, omdat ik op het einde van mijn zwangerschap zat ;) 

Ik heb begin mei en juli het Pfizer vaccin gehad.
In juli ben in gestopt met de pil en in oktober zwanger geraakt.

Zwangerschap gaat ook helemaal goed!
Geen enkele problemen :)

Terug
Bovenaan